Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DonDon schreef:IK WEEET WIE MIJN SANTAAA IS
GOLDENARROW
AKA
S A M A N T H A
Dit moet, dit kan niet anders.
Anders kan ik niet meer slapen
irisskib schreef:Yonker schreef:Oww ik voel me echt dom nu sorry SS![]()
[ [url=m/nuOAcp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AJRtRV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen hint 6 kan ik echt niet meer vindenZal me niks verbazen als 1 van mijn katten er mee aan de haal is gegaan.
De hints:
Mijn bokt naam is _ _ _ _ _ _ _ _
Mijn paard heet Cookie
Ik woon en werk in les chaveau
Op vakantie ga ik naar Vlieland
Mijn lievelingskleur is roze![]()
Mijn verzorgpaard had dezelfde naam als mij
Disney puzzels met 100 stukjes maak ik graag.
Dat kan er maar 1 zijn als ik zo even de bokt zoek functie gebruik. irisskib ben jij mijn Santa??![]()
Bedankt voor je pakket! Stitch ging al gelijk aan de wandel met de snoepjes, zijn de lievelings snoepjes
Jaa ik ben je secret santa
Vind je je pakket leuk?
rockwitch schreef:Ik heb nog 2 gokjes gedaan voor mijn SS maar nog geen reactie. Dus Chiren ben jij mijn SS ivm jouw opleiding?
Chiren schreef:rockwitch schreef:Ik heb nog 2 gokjes gedaan voor mijn SS maar nog geen reactie. Dus Chiren ben jij mijn SS ivm jouw opleiding?
Je hebt helemaal gelijk! Door omstandigheden (paard) kon ik even niet actief meelezen in het topic en had ik je berichtje gemist, sorry!
Ik ga zo even teruglezen, wil je de oplossingen van de hints er nog bij hebben?
@Giolli ik reageer zo ook op jou
Donna89 schreef:@Goldie
Jaaa ik ben jouw ss!
Sorry voor de late reactie, had gister wedstrijd en daarna op de bank in slaap gevallen
Fijn dat je het pakket en vooral de kist zo leuk vond!
Je had me een volg verzoek gestuurd... Die ga ik nu wel accepteren hoor haha maar denk laat je nog even zweten!
goldenarrow schreef:DonDon schreef:IK WEEET WIE MIJN SANTAAA IS
GOLDENARROW
AKA
S A M A N T H A
Dit moet, dit kan niet anders.
Anders kan ik niet meer slapen
JAAAAAAA![]()
Ik hoop dat je wel nog hebt kunnen slapen
Ik had stiekem nog een 2e hint in alle kaartjes gedaan, want ze hebben allemaal iets gouds erop. Dus als je het nog niet had geweten had ik je dat als hint gegeven
Goldie schreef:Donna89 schreef:@Goldie
Jaaa ik ben jouw ss!
Sorry voor de late reactie, had gister wedstrijd en daarna op de bank in slaap gevallen
Fijn dat je het pakket en vooral de kist zo leuk vond!
Je had me een volg verzoek gestuurd... Die ga ik nu wel accepteren hoor haha maar denk laat je nog even zweten!
Hahaha ja ik had toen al een gevoel, maar ik kon het roze nergens vinden dus toen wilde ik je instagram bekijken maar ik volgde je dus niet. En toen viel me van de week op dat je dat niet geaccepteerd
Zag op fb dat je wedstrijd had, bokkende Dazzle
Je heb echt heel erg je best gedaan, ben echt zo blij met alles!Zo ontzettend bedankt voor je pakket Donna!
Gewoon wauw!!!!