Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mars schreef:''Een dunne ruiter die stuitert is zwaarder dan een dikke ruiter die mee zit'' vind ik het grootste BS argument in discussies over ruitergewicht. En iedereen kletst deze maar na terwijl het werkelijk nergens op gebaseerd is.
Mars schreef:''Een dunne ruiter die stuitert is zwaarder dan een dikke ruiter die mee zit'' vind ik het grootste BS argument in discussies over ruitergewicht. En iedereen kletst deze maar na terwijl het werkelijk nergens op gebaseerd is.
Mars schreef:DuoPenotti schreef:Maar je mening was mij al bekend hoor.
Dus geen topic om er verder op door te gaan.
Oh sorry ik dacht dat dit het unpopulair opinion topic was.
c_alsemgeest schreef:"tot volgend jaar!"
is wel unpopular
Citaat:Wanneer het gaat over het klimaat denk ik soms... laat het gewoon gaan, het heeft geen zin meer. Over 7.5 billion jaar slokt de zon de aarde toch op (ja echt). Maakt het iets uit of we nu nog 100 jaar of langer op deze planeet kunnen blijven leven?
ikke schreef:Douce schreef:Als semi aanvulling daarop: ik snap niet dat die mensen, indien mogelijk, met oudjaar niet gewoon de auto pakken en de polder in rijden. Stuk relaxter voor zowel baas als hond.
Omdat het daar zo mogelijk nog harder knalt?
Douce schreef:Als semi aanvulling daarop: ik snap niet dat die mensen, indien mogelijk, met oudjaar niet gewoon de auto pakken en de polder in rijden. Stuk relaxter voor zowel baas als hond.
Noblesse_ schreef:Hmnee, dat snap ik nog steeds niet. Wij hebben onder het hek ook een spleet waar volgens mij met moeite een kat onder kan. Maar paniek doet iets raars met dieren dus zorg je gewoon dat ze in huis zijn met oud en nieuw, deuren op slot. Dan neem ik een plasje oid omdat ik ze niet kan uitlaten maar voor lief.
En een veiligheidstuig plus extra riemen kost de wereld niet, kleine verantwoordelijk als eigenaar/oppasser vind ik dan.![]()
Naar buiten wurmen oid? Geef ik ze geen kans toe. Als er geen ‘sluis’ is met bv eerst een deur naar de hal en dan pas deur naar buiten, gaan ze hier éérst in een aparte afgesloten kamer voor ik de buitendeur open doe.
Maar daarvoor is het ook een unpopular opinion haha