Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:56

Echt he, wat ik hier lees zie ik ook bij mijn datende vriendinnen, mannen zijn echt zooooo moeilijk :n Ze hebben allemaal wat en dan zeggen ze iets over vrouwen en issues, nou :+ Ik date momenteel echt helemaal niet, zelfs geen apps actief staan, heb er gewoon ff helemaal geen zin in. En als ik dit allemaal hoor en lees, prima zo :j

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:05

Haha, inderdaad, Relaxed. :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:25

Ik zou gisteren een date hebben, maar helaas flikkerde ik van mijn paard en heb mijn knie gebroken en ribben gekneusd, dus daten zit er voorlopig niet in.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:32

Nee, dat meen je niet! Heel veel sterkte! Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:32

Ooh wat heftig Silly! :(:)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:44

Jemig wat balen silly! Als jij iets doet, doe je het meteen goed :\ Beterschap!

Ik had afgelopen weekend een eerste date; we hebben ge-glow golfd. Echt supergrappig! En leuk dat hij er mee kwam en het regelde, kan ik wel waarderen.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:47

Ow wat balen! Beterschap en hopelijk een snel herstel. Hoe doe je dat als je alleen woont, of kun je dadelijk wel goed rondhupsen?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:49

Silly1972 schreef:
Ik zou gisteren een date hebben, maar helaas flikkerde ik van mijn paard en heb mijn knie gebroken en ribben gekneusd, dus daten zit er voorlopig niet in.

Oeff auw! Daart ben je wel ff zoet meee

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:57

Silly1972 schreef:

Ohhh oliebol, sterkte!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:03

Jemig Silly wat erg!!!! Sterkte maar daar ben je wel even zoet mee helaas. Ik heb vorig jaar een breuk in mijn knie opgelopen en dat duurde even voordat ze er in het ziekenhuis achter kwamen (10 weken....) dus al met al ruim een half jaar mee zoet geweest.

Hoop dat het bij jou wat voorspoediger gaat!!!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:05

Sterkte silly! Red je het thuis? :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:11

Oh jakkes Silly! Wat een nare val, ben je mooi klaar mee. Ben je van je knappe bonte afgevallen? Heel veel beterschap gewenst!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:14

Ik lees hier nog steeds soms mee (ondanks dat ik al bijna twee jaar een relatie heb nu). :o :D

Sterkte en beterschap Silly! :(:)

Daffodil, gefeliciteerd met je verjaardag!

Rytir, dat is leuk als ze initiatief nemen. :j Was het leuk genoeg voor een tweede date?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:00

Silly1972 schreef:
Maar hij wil je nu ook doordeweeks zien.
Lijkt mij iemand die het labeltje er niet aan wil hangen, maar uiteindelijk het toch een relatie is.

Ja, dat was het vreemde er aan. Redelijk kort nadat hij die uitspraak maakte vroeg hij of hij ook door de weeks een keertje langs zou komen. Helemaal prima natuurlijk.

En op zich heb ik niet zo'n probleem met gewoon lekker daten. Die stempel komt vanzelf wel... maar een half jaar lang? Pfoe... ik weet niet of ik dat kan. Ik ben wel iemand die van duidelijkheid houdt in die zin.

Maargoed. Voor nu vind ik het gezellig en leuk. Dus dat is prima.

Jeetje Silly, wat naar. Sterkte.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:12

Hmm peelie, mijn ex heeft het ook zo benoemd, 2 weken later wilde hij er toch graag een naam aangeven. Misschien is hij aan het peilen?

Mandyy er komt zeker een vervolg, omdat ik druk ben wel pas volgende week.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:14

Bloodymary schreef:
Ow wat balen! Beterschap en hopelijk een snel herstel. Hoe doe je dat als je alleen woont, of kun je dadelijk wel goed rondhupsen?

Ik heb krukken, maar is wel lastig, probeer thuiszorg te regelen, maar gemeente werkt niet mee.

Mag dat been in ieder geval 6 weken niet belasten.

Ja die knappe bonte heeft mij goed gelanceerd het hek in en nog bewust ook naar mijn idee.

Pfffff Peelie ik vind een half jaar al lang haha
Mannen kunnen net zo raar zijn als vrouwen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 16:52

Silly1972 schreef:
Bloodymary schreef:

Ik heb krukken, maar is wel lastig, probeer thuiszorg te regelen, maar gemeente werkt niet mee.

Mag dat been in ieder geval 6 weken niet belasten.

Ja die knappe bonte heeft mij goed gelanceerd het hek in en nog bewust ook naar mijn idee.

Pfffff Peelie ik vind een half jaar al lang haha
Mannen kunnen net zo raar zijn als vrouwen

Ik ben pas 2 maanden een beetje aan het daten hoor :) en we hebben elkaar tot nu toe maar 1x per week gezien.

Hier valt het nog heel erg mee dus :P

Enne. Ik vind mezelf best wel heel normaal :D een beetje prettig gestoord. Dat wel *\%/*

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:35

Oh dan begreep ik je laatste bericht even verkeerd :P

Prettig gestoord is alleen maar leuk :D

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 00:31

Oei wat lastig Peelie en Jester. Daar zou ik dus echt niet mee om kunnen gaan dat soort mannen, die leeftijd ben ik voorbij.
Ik hoop dat jullie mannen de bindingsangst snel los kunnen laten

4e date is wellicht snel maar voor ons voelt het goed en mijn familie is erg belangrijk voor me. Ik wil juist graag snel richting het serieuze en niet dat halfbakken, niet weten waar je aan toe bent.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 00:31

Wow Silly wat een pech! Heb je veel pijn? Heel veel sterkte en een goed herstel.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 03:45

Silly1972 schreef:
Ahw meid wat klote voor je. Dat daten er even niet in zit is dan niet eens belangrijk en ik hoop vooral dat je snel herstelt van je gebroken knie. Wat een ellende. :(

Relaxed schreef:
Echt he, wat ik hier lees zie ik ook bij mijn datende vriendinnen, mannen zijn echt zooooo moeilijk :n Ze hebben allemaal wat en dan zeggen ze iets over vrouwen en issues, nou :+ Ik date momenteel echt helemaal niet, zelfs geen apps actief staan, heb er gewoon ff helemaal geen zin in. En als ik dit allemaal hoor en lees, prima zo :j
Sorry, maar andersom is het echt niet anders hoor. Zowel op Tinder als Happn heb ik zoveel matches die X nog moeten verwerken of nog niet over Y heen zijn en vooral 'voor de nieuwsgierigheid' swipen. Stop wasting my time.

Vanavond heb ik Christenmeisje (stomme beschrijving, maar okay) weer gezien na haar vakantie en heb gezegd dat ik geen toekomst voor ons zie en niet verder wil gaan qua liefde. Er was begrip van haar kant gelukkig maar ook de vraag "Wil je nog wel ne*ken?" en die zag ik niet echt aankomen. Het was een leuke avond/nacht verder en ik weet dat ze okay is is met een soort FWB situatie maar dit is niet wat ik op dit moment echt zoek en ik ga het denk ik afkappen na vandaag.

Zowel op Tinder als Happn heb ik nu een match waarmee het op whatsapp echt zó goed klikt dat ik denk dat ik daar voorlopig mijn energie in ga steken. Vooral "C" is heel erg bijzonder en is iemand waar ik heel snel ontzettend verliefd op kan worden. :D

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:29

Misschien kun je snel een verpleger matchen, Silly!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:56

Bloodymary schreef:

Strategie: Happn installeren en naast een ziekenhuis swipen!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 09:24

Phylos schreef:
Wow Silly wat een pech! Heb je veel pijn? Heel veel sterkte en een goed herstel.

Ja heel veel en dan nog niet eens die knie, want die is ingepakt, maar die ribben, ik kan nauwelijks ademhalen doet echt verschrikkelijk zeer.

Vanmiddag komt een oude fwb van mij koken voor mij, dat is dan wel heel lief.
Zit eigenlijk liever alleen, maar merk ook dat ik anders niet eet, dus toch maar ja gezegd.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 09:26

MarcoBorsato schreef:
Bloodymary schreef:

Strategie: Happn installeren en naast een ziekenhuis swipen!

Heb al een verpleger op Happn gematched.
Mijn sportschool maatje ontzettend lekker ding maar zoekt iets serieus om nageslacht te creëren _O-