Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silly1972 schreef:Maar hij wil je nu ook doordeweeks zien.
Lijkt mij iemand die het labeltje er niet aan wil hangen, maar uiteindelijk het toch een relatie is.
Bloodymary schreef:Ow wat balen! Beterschap en hopelijk een snel herstel. Hoe doe je dat als je alleen woont, of kun je dadelijk wel goed rondhupsen?
Silly1972 schreef:Bloodymary schreef:Ow wat balen! Beterschap en hopelijk een snel herstel. Hoe doe je dat als je alleen woont, of kun je dadelijk wel goed rondhupsen?
Ik heb krukken, maar is wel lastig, probeer thuiszorg te regelen, maar gemeente werkt niet mee.
Mag dat been in ieder geval 6 weken niet belasten.
Ja die knappe bonte heeft mij goed gelanceerd het hek in en nog bewust ook naar mijn idee.
Pfffff Peelie ik vind een half jaar al lang haha
Mannen kunnen net zo raar zijn als vrouwen
Silly1972 schreef:Ahw meid wat klote voor je. Dat daten er even niet in zit is dan niet eens belangrijk en ik hoop vooral dat je snel herstelt van je gebroken knie. Wat een ellende.Ik zou gisteren een date hebben, maar helaas flikkerde ik van mijn paard en heb mijn knie gebroken en ribben gekneusd, dus daten zit er voorlopig niet in.
Relaxed schreef:Sorry, maar andersom is het echt niet anders hoor. Zowel op Tinder als Happn heb ik zoveel matches die X nog moeten verwerken of nog niet over Y heen zijn en vooral 'voor de nieuwsgierigheid' swipen. Stop wasting my time.Echt he, wat ik hier lees zie ik ook bij mijn datende vriendinnen, mannen zijn echt zooooo moeilijkZe hebben allemaal wat en dan zeggen ze iets over vrouwen en issues, nou
Ik date momenteel echt helemaal niet, zelfs geen apps actief staan, heb er gewoon ff helemaal geen zin in. En als ik dit allemaal hoor en lees, prima zo
Phylos schreef:Wow Silly wat een pech! Heb je veel pijn? Heel veel sterkte en een goed herstel.