Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarJon

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 07:38

Liefdesverdriet |(

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 08:14

Dan zal ik wel weer apart zijn, maar ik zou dus met dat briefje helemaal niks doen. Kinderachtig tsja, ieder zijn ding. Als mijn collega's dat weer zouden doen bij mij dan kan ik er wel om lachen omdat ik op goede voet sta met mijn collega's. Misschien is dat het verschil. Maar om er klachten en hartig woordje te gaan spreken... ik weet niet... klinkt zo zuur. Je kan toch ook gewoon je schouders ophalen en denken '' beter dat jij het doet dan iemand met zijn volle verstand'' en het weer vergeten en verder gaan?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-19 08:16

Omdat het een volwassen kerel is die beter zou moeten weten.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 08:25

We hadden gisteren een akkefietje op het werk, netjes onze manager op de hoogte gesteld. Stuurt ze ongeveer een uurtje later een mailtje voor een extra overleg met ons team met als onderwerp onder andere waarop het fout ging. En ik ga me daar dan gelijk zo druk over maken he, alsof we op het matje geroepen worden. En dan is dat overleg donderdag pas, dus zit ik me twee dagen op te vreten om waarschijnlijk niets.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 08:27

xPabloBokt schreef:
Omdat het een volwassen kerel is die beter zou moeten weten.

ja dus ? dan moet jezelf er maar over opfokken? Zij is toch ook volwassen, kan denken wat ik bovenstaande heb getypt.

Ieder moet het voorzich zelf weten hoor, maar vind de reactie best wel overdreven eigenlijk.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 08:47

Ik denk dat het voornamelijk gaat om de intentie waarmee dat briefje hoogstwaarschijnlijk op haar rug is geplakt en dat gaat over een afwijzing van de vraag om samen een kop koffie drinken (als ik het goed heb gelezen.)
Als je op goede voet bent met elkaar zou ik juist lachen om zo'n briefje, maar als het een soort revenge is omdat een mans' ego is gekwetst is het imo gewoon super kinderachtig. :+

Ik erger me omdat ik op mijn school van september t/m kerst maar 3 keer afwezig mag zijn en anders het semester niet haal; ik sta door een gefaalde wekker momenteel al op 2 keer afwezig. Dat wordt nog wat. :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:17

Aan dat ik gisteren de kantine op werk binnenliep en een van mijn collega's (waarvan ik weet dat ze me niet mag, niet dat we ruzie maken of dat ik gemene dingen over/tegen haar zeg, maar ze is gewoon een bitch) hoor zeggen: "Nikki, dat vind ik ook echt zo'n mongool". Waarop ik de andere vier collega's hoor lachen.

Ik was zo geschokeerd door deze respectloze woorden dat ik niets heb gezegd en gewoon weg gelopen ben. Echt.. kijk dat je me niet mag is een ding, als je zegt dat je me stom of niet aardig vindt.. is je goed recht. Maar zeggen dat ik een mongool ben? Terwijl je weet dat ik ook aan het werk ben? Mijn dag was wel verpest zeg maar..

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:21

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik gisteren de kantine op werk binnenliep en een van mijn collega's (waarvan ik weet dat ze me niet mag, niet dat we ruzie maken of dat ik gemene dingen over/tegen haar zeg, maar ze is gewoon een bitch) hoor zeggen: "Nikki, dat vind ik ook echt zo'n mongool". Waarop ik de andere vier collega's hoor lachen.

Ik was zo geschokeerd door deze respectloze woorden dat ik niets heb gezegd en gewoon weg gelopen ben. Echt.. kijk dat je me niet mag is een ding, als je zegt dat je me stom of niet aardig vindt.. is je goed recht. Maar zeggen dat ik een mongool ben? Terwijl je weet dat ik ook aan het werk ben? Mijn dag was wel verpest zeg maar..

Kun je geen klacht indienen tegen diegene?(of zijn je leidinggevende net zo erg?) Want ik vind dat dit soort mensen gewoon op het matje geroepen horen te worden. Maar wel goed dat jij gewoon netjes blijft, ik weet niet of ik als ik dat hoorde zwijgend weg zou kunnen lopen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:23

Lestrange01 schreef:

Wat een misselijke actie van je collega. Netjes van jou dat je weggelopen bent. Zij moet haar "populairiteit" halen over de rug van een ander, dat soort sneue tiepjes zijn het niet waard je te laten raken. :(:)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:24

Lijkt wel op het modellen programma van gisteravond in Amerika(?). Zit zo'n kind dat ook te doen over een ander meer onzeker meisje. Over d'r praten wanneer ze net aan komt lopen en zulk soort dingen. En vervolgens zelf bij d'r moeder gaan janken omdat die ander haar zou irriteren :') Yeah right.

Probeer er boven te staan! Is moeilijk, heel moeilijk. Maar jij komt er wel, and karma is a bitch :)

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:32

Wat een poedersuiker actie zeg lestrange01 :(:)

Ik erger me er aan dat gisteren is uitgekomen dat ik add heb.

Aan de ene kant ben ik wel blij, nu kan er iets aan gedaan worden. Aan de andere kant, autisme, dyspractie én add, begint wel een beetje vol te worden :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:55

Ik zou zeggen 'weet je wel wat een mongool is,hoe het is om down te hebben,een kind met down te hebben'.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 10:01

wemkelover schreef:
Dan zal ik wel weer apart zijn, maar ik zou dus met dat briefje helemaal niks doen. Kinderachtig tsja, ieder zijn ding. Als mijn collega's dat weer zouden doen bij mij dan kan ik er wel om lachen omdat ik op goede voet sta met mijn collega's. Misschien is dat het verschil. Maar om er klachten en hartig woordje te gaan spreken... ik weet niet... klinkt zo zuur. Je kan toch ook gewoon je schouders ophalen en denken '' beter dat jij het doet dan iemand met zijn volle verstand'' en het weer vergeten en verder gaan?

Opzich heb je gelijk.
Alleen heeft deze collega wel vaker zulke vervelende acties en heb ik er genoeg van.paar maanden geleden reed hij achter mij en vond dat ik te langzaam reed.
Een dag later hing er een tekening op het prikbord van een slak plus ich fahre zu langsahm.
Dat heb ik toen gewoon laten hangen en heb mij niet laten kennen. Maar ik vind dat het wel genoeg is.

Briefjes bij iemand op de rug plakken is echt zo kinderachtig.
Alleen omdat ik geen zin had om met hem tegelijk koffie te drinken. En ik liever mijn pauses houd wanneer ik er zin in heb.
Het enige wat ik trouwens erop ga zeggen is dat hij toch even erop moet letten dat hij wel correct schrijft.
Alles met hoofdletter is ook in de duitse taal niet nodig :Y)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 10:09

hagelslag schreef:
Opzich heb je gelijk.
Alleen heeft deze collega wel vaker zulke vervelende acties en heb ik er genoeg van.paar maanden geleden reed hij achter mij en vond dat ik te langzaam reed.
Een dag later hing er een tekening op het prikbord van een slak plus ich fahre zu langsahm.
Dat heb ik toen gewoon laten hangen en heb mij niet laten kennen. Maar ik vind dat het wel genoeg is.

Briefjes bij iemand op de rug plakken is echt zo kinderachtig.
Alleen omdat ik geen zin had om met hem tegelijk koffie te drinken. En ik liever mijn pauses houd wanneer ik er zin in heb.
Het enige wat ik trouwens erop ga zeggen is dat hij toch even erop moet letten dat hij wel correct schrijft.
Alles met hoofdletter is ook in de duitse taal niet nodig :Y)

Dat Duits van de man is een verloren zaak, dat komt echt niet meer goed....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 10:13

Toekomstige ex-werkgever die zijn zin door probeert te drijven. Is het heel gek als ik niet zo happig ben op afgeven werkauto.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 10:39

Pfff … Jehova getuigen aan de deur. Begon een heel mooi verhaal met 'vrijwilligerswerk' & 'elkaar helpen' en toen kwam de folder waar heel groot JEHOVA op staat. En ging het over mensen die aan zelfmoord denken enzovoort.

Moet je daar voor langs de deuren ….

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 11:15

Dat mijn tv ontvanger ineens niet meer werkt.

Ohana_91

xDenies schreef:
Pfff … Jehova getuigen aan de deur. Begon een heel mooi verhaal met 'vrijwilligerswerk' & 'elkaar helpen' en toen kwam de folder waar heel groot JEHOVA op staat. En ging het over mensen die aan zelfmoord denken enzovoort.

Moet je daar voor langs de deuren ….

Ah die had ik gisteren aan de deur! Ze begonnen inderdaad hetzelfde en daarna vroegen ze mij hoe ik dacht dat het geloof in het dagelijks leven een plekje hoort te krijgen.
Helaas voor hun was ik op weg naar de douche toen de bel ging. Normaal laat ik het dan wezen, maar nu verwachtte ik een pakketje dus toch maar in m'n badjas aan de deur gestaan. Man voelde zich er heel ongemakkelijk onder, ik heb gezegd dat ik liever ging douchen dan dat ik nu het gesprek met ze aan ging :') toen gingen ze zonder problemen weg.

elnienjo

Reclames voor kerstarrangementen. Flikker op! Ik wil nog genieten van een hopelijk lange nazomer!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 11:33

wemkelover schreef:

Inderdaad, zou hier verder ook niks mee doen. Sommige mensen houden nu eenmaal van flauwe grappen!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 11:41

Aan dat mensen hun hond uitlaten aan een heel kort riempje en dan bij iedere pas die de hond zet een ruk geven omdat ie trekt. _-:(

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 11:57

Het gebruik van het woord "precies" als vulwoord in zinnen.
vb: Ik heb precies niet zo veel gedaan vandaag.

Om rillingen van te krijgen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 12:00

Cabelona schreef:
Het gebruik van het woord "precies" als vulwoord in zinnen.
vb: Ik heb precies niet zo veel gedaan vandaag.

Om rillingen van te krijgen

Ik doe dat. _O- Maar alleen in sarcastisch opgestelde zinnen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 12:03

Ik heb mijn collega wel erop aangesproken.
Op een normale manier gezegd dat grapjes prima zijn maar ik zoiets niet zo grappig vind.
Hij vond zichzelf nog steeds grappig dus naja

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 12:15

Ik erger me aan de LRV, die nog steeds in de middeleeuwen leeft :Y)