Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik woon op 27m2 ja.![]()
Maar in mijn huidige oppashuis ga ik wel een emmer meenemen als ik het hele huis ga dweilen en soppen voor ze morgenavond thuiskomen.
Wat vinden jullie normaal om te doen qua schoonmaken als je op een huis gepast hebt voor hun hond. Krijg 15 euro per dag en de hond moet alleen al 2uur per dag wandelen. Dus is geen vetpot ofzo. Maar wil ook niet gierig zijn qua schoonmaken. Wil ze niet het gevoel geven dat ze in een goor huis terugkomen haha.
Wat ik ga doen:
- overal waar ik ben geweest zuigen en dweilen
- trap afnemen (is wit en echt goor door die hond haha)
- badkamer grondig
- wc grondig
- woongedeelte afnemen
- alle doekjes, handdoeken enzo wassen en nieuwe ophangen
- Mijn logeerbed (niet hun eigen) afhalen en wassen
Utixo schreef:Ja, maar jullie vergeten even dat het voor haar ook een win/win is. Zij zit in een "vakantiehuis", en de mensen zijn zo vriendelijk geweest hun huis open te stellen voor haar.
Ik zou het zeker netjes achterlaten, niet steriel, maar even zorgen dat de vuile was weg is, vuilniszakken weg, vaatwasser gedraaid heeft. En dan even een doekje erdoorheen. Muziekje op en je bent zo klaar.
Plukje schreef:Interessante discussie. Binnenkort gaat er ook iemand op onze honden passen en ik was ook aan het nadenken over de vergoeding. Maak je daar onderscheid in aan de hand van het soort huis dat je biedt? Is het anders als je in een rijtjeshuis moet oppassen dan als je in een enorme villa moet oppassen? Omdat de villa meer als een win-win zou voelen?
corinep schreef:Bij een enorme villa zou ik juist denken dat die mensen wel een goede vergoeding kunnen betalen...
Vergoeding zou minimaal de tijd die je aan het beestje kwijt bent x minimumloon moeten zijn vind ik.
MarlindeRooz schreef:Wie gaat er dan 50 euro per dag betalen aan een hondenoppas. Of ben ik dan gierig.
MarlindeRooz schreef:Wie gaat er dan 50 euro per dag betalen aan een hondenoppas. Of ben ik dan gierig.
Fitzroy schreef:Dat zou ik ook echt niet doen. Dan breng ik mijn hond wel naar een pension. Mijn katten gaan ook naar een pension. Heb wel Pawshake overwogen maar vind het toch niet fijn als ze alleen thuis zitten. En voor de kosten maakt het niet uit. Vind Pawshake ook echt duur.