Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:14

Haha nee niet aangestoken. Jij denkt nog steeds véél moeilijker dan ik :P
Nee Karuna, zeker niet te dichtbij. Dat speelt hier helemaal niet.

Zo grappig ook, hij en Poes zijn nu al dikke matties. Ik zit er regelmatig wat voor de sier bij, dan hebben ze hun eigen momentje. Harig loeder dat ze is :')

karuna
Drukke kabouter

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:18

Ah ok maar welke beren zag je dan dat het je uit dr slaap hield?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:21

karuna schreef:
Hihi maar wel de juiste instelling.
Berdien jij ook al ieks als te dichtbij?

Als iedereen nu eens minder nadenkt en meer op gevoel af zou gaan zou het een hoop stress en ellende schelen denk ik. :+
Maar dat gevoel ontbreekt dus, of ik block het :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:22

Berdien schreef:
Haha nee niet aangestoken. Jij denkt nog steeds véél moeilijker dan ik :P
Nee Karuna, zeker niet te dichtbij. Dat speelt hier helemaal niet.

Zo grappig ook, hij en Poes zijn nu al dikke matties. Ik zit er regelmatig wat voor de sier bij, dan hebben ze hun eigen momentje. Harig loeder dat ze is :')
Hahaha, ik weet het :')

Misschien toch maar weer aan de EMDR (om toekomstige trauma's te tackelen) _O- _O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:23

Tsja deblock en gevoel/instinkt/dat wat je gebruikt om bv een keuze te maken welke broek je leuk vindt.niet gevoel als in emotie maar dat wat bepaald of je spruitjes lekker vind of juist niet

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:33

Berdien schreef:

Ahw, bonuspunten! Ga maar geen grapjes maken over iets met poezen :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:35

Oh geloof me, ik ken alle grapjes over (harige) poezen ondertussen. Daar had ik niet over nagedacht toen ik de kat Poes doopte :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:43

Berdien schreef:
Oh geloof me, ik ken alle grapjes over (harige) poezen ondertussen. Daar had ik niet over nagedacht toen ik de kat Poes doopte :')
Dat zou ik ook zeggen :P

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:44

I know, de mijne heet poes lee... letterlijk. Heb ze ook allemaal gehoord O:)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 21:13

T is wat met poezen.
Ik was mijn poesje kwijt afgelopen week .
Ze was waar ik dacht dat ze was kwamen we uiteindelijk achter
In de bedrijfshal bij t metaal bedrijf .
Snachts kreeg ik die ingeving ineens
En smorgens naar beneden om half 7 in mijn badjas .
Vraag aan die mannen daar
Hey ik ben mijn rode poesje kwijt , hebben jullie haar gezien.
Nadat ze even gelachen hadden om mijn vraag, wisten ze me te zeggen dat mijn poesje voor consternatie had gezorgd
Alarm snachts 3 keer afgegaan door mijn poesje .
Zo is t wat met poesjes
Gelukkig heb ik mijn poesje terug

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 22:59

Ik ben ook verre van mysterieus, what you see is what you get :D

Broervanstapjongen heeft bewezen dat ie niks meer waard is dan z'n broertje, na dus die 2 berichten per 24 uur had ik hem gisteravond gestuurd dat hij zei dat hij met me wilde praten en me wilde leren kennen, maar dat het lastig ging als hij maar 2 berichten per dag stuurde :+ Nouja daar heb ik gewoon geen reactie op gekregen _O-
Heb wel wat leuke gesprekken lopen, maar of het tot een date gaat komen weet ik nog niet, zien we vanzelf.

Ik ken je gevoel wel Berdien, hopelijk heeft hij de beren inmiddels wat weggejaagd!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 06:05

Berdien, ahhh zo herkenbaar die beren :(:) . Gelukkig had je date een goede verklaring en kreeg je daarna zo'n leuk appje.

Yvanka, nou lekker van die broer. Succes met alle gesprekken!

Zinzi, poes op avontuur. Gelukkig is ze weer terecht.

Ik heb nog steeds erg leuk contact met de spierbundel. We praten niet honderduit via app maar als er iets wordt gezegd wel tijdig reactie, precies hoe ik het leuk vind :j . Heb hem gisteren ook weer eventjes gezien want moest voor een afspraak naar Rotterdam, dus even wat gegeten samen en weer naar huis.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 06:17

maar twee berichten per dag?

Nog geen twee pagina's terug ging het over postduiven en rooksignalen... Voor een oudje zoals ik is de haast van de jeugd bijna onbegrijpelijk :')

En grapjes over poezen zijn zo lame... :') Mensen die er hard om lachen zijn helemaal vreselijk

@Karuna: ik denk ook na en doe weinig op gevoel hoor... brengt nooit wat goeds eigenlijk.. Ik hou liever mn verstand erbij :P Laatste keer dat ik op gevoel ging kreeg ik ook goed de deksel op mn neus...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 06:43

Date van gisteren was wel gezellig. Eerste indruk was goed maar ik kreeg niet echt een goed beeld van hem.... dus eens zien hoe t loopt :+

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 08:11

Misschien houdt hij het ook wel mysterieus Yonker ;)
Hier nog steeds een leuk gesprek met mijn eerste match en gaan nu toch maar een keer afspreken, dus ik ben benieuwd haha.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 08:15

Haha nou eerder dat ik niet weet of die nou beetje richting zweefteef gaat... aan een kant soms wel en aan andere kant soms niet... en laat ik nou echt heel erg down to earth zijn en heel zweverig is niks voor mij zeg maar. Ieder z'n ding maar de mijne is het niet _O- En zodra het beetje serieuzer gesprek werd, moesten we dat maar niet doen want daar was het nog wat vroeg voor.... uhm oke :+
Dus ik zie wel even hoe het loopt.

Ja afspreken, gewoon lekker doen hoor Loolotte :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 08:23

en ook niet gehad over welke kant t op zou kunnen?

En er zijn mensen die inderdaad niet van serieuze gesprekken houden.. blijkbaar :')
Ik vind zelf altijd alle onderwerpen leuk, dus als iemand zegt "oh daar wil ik het niet over hebben" heb ik ook zoiets van .. euh okee?

Nu ik al een poosje aan t appen ben met iemand merk ik dat de gespreksstof een beetje op raakt .. dus toch maar een date een keer dan..

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 08:25

Ohh Yonker dat klinkt niet heel positief haha. Nouja als je toch vermaakt hebt een avond is nog een keer afspreken geen probleem toch? Hadden jullie verder wel een klik?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 08:33

Nee niet over een tweede date gehad, aan de ene kant zie ik het wel zitten om nog een tweede date te hebben. En positief was het misschien niet maar ook niet geheel negatief ofzo?? Ik denk dat ik gewoon nog een keer met hem moet afspreken om een mening te kunnen vormen _O-

Ik heb via de app dus altijd wel moeite om een gesprek op gang te houden de laatste tijd... het verveelt gewoon ofzo??? Dus ik spreek zsm af.

Nu heb ik weer een gast die echt zo vaag aan het banketstaaf was over meerdere mensen leren kennen en meerdere dates met mensen en blablabla. Ik vond het zo'n raar gesprek, maar nu zei die dus dat die doelde dat die met mij wel op date wilde. Nou ben dan duidelijk... ik hou van duidelijkheid.... maar weet niet of ik het wel zie zitten met hem op date. Keuzes keuzes :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:28

Gespreksonderwerpen die liever niet besproken worden. Niks zo erg dan dat. Ik l ul echt over alles geen enkel onderwerp is me te gek. Tenzij het over intieme zaken gaat. Dat houd ik prive en alleen bespreekbaar met diegene die het betreft. Maar dan zijn er ook geen taboes. :+

Ik zou ook bij voorkeur zo snel mogelijk afspreken, ik wil weten hoe iemand klinkt ruikt, wat ie uitstraalt enz. En praat gewoon fijner. :j

Yonker nog een keer afspreken en dan eens zien hoe het gaat lopen. Weet je meteen ietsje meer over iemand

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:10

Heb een jongen op tinder en eerst stuurde hij hele lappen met tekst. Hij was nog erg geïnteresseerd. Vandaag vroeg hij of we verder konden praten op whatsapp. Ik zei dat ik niet meer zo snel jongens op whatsapp toevoeg en dat ik het dus nog even via tinder hou. Na dat ik dat gezegd heb doet hij vet kortaf en stelt geen vragen meer terug :p Ik ben er dus alweer klaar mee haha.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:17

Herkenbaar :')
Ik had met iemand ook hele gesprekken op tinder zelf, toen over op WhatsApp en als hij nu 2 woorden in 3 dagen stuurt is het veel :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:35

Ooh zo herkenbaar, heb van de broer van niks meer gehoord, heb de match en zijn nummer dus maar weer verwijderd.

Wel nu een leuke match met een collega van mijn broer, als het zo doorgaat dan gaan we volgende week wat leuks doen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 06:42

Connecties van broers zijn het beste. Die weten dat als ze je niet respectvol behandelen dat ze broerlief op hun dak krijgen :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:52

Precies! We hebben er ook wel over zitten ouwehoeren over of het wel ethisch verantwoord was als we gingen daten, heb geantwoord dat mijn broer geen recht heeft om het ethisch onverantwoord te vinden (omdat hij een vriendin van me gedaan heeft, maar dat heb ik vier verteld := )
We wachten het af :)