Dit is het zoekresultaat op “dvd”, staat niet bij dat de dvd zelf in het restafval moet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Wij hebben trouwens plastic in zakken, hierin worden ook drankenkartons gedaan... Lijkt me ook niet echt plastic of uit één materiaal te bestaan.
iirrssjjee schreef:Century schreef:Alleen blik geloof ik. En het is natuurlijk anders als je een product hebt dat uit één materiaal bestaat of uit meerdere is opgebouwd die niet zomaar te scheiden zijn. Kijk eens bij de afvalwijzer die ik eerder plaatste.
Ook aluminiumbakjes mogen erin. Dus niet alleen blik.
Citaat:It’s national single awareness day, an other pagan feast . And I am sure many woman will hate me even more for saying it
Janine1990 schreef:Citaat:It’s national single awareness day, an other pagan feast . And I am sure many woman will hate me even more for saying it
Wordt dit als dyslexie gezien in het Engels???
fleurtjeuh schreef:Het enige wat ik eruit kan halen is dat woman eigenlijk women moet zijn. Want dat is meervoud
En misschien an other aan elkaar
Macs schreef:Waarom zie je bij (de meeste?) dieren bij ontspanning geen oogwit en bij mensen wel?
oomens schreef:Janneke2 schreef:Bedoel je dat Sint Valentijn geen Christen was? Of dat zijn feestdag niet op de Heiligenkalender zou staan?Valentijn zou je wel een 'heidens' feest kunnen noemen.
Citaat:Valentijn zou je wel een 'heidens' feest kunnen noemen.
Citaat:Bedoel je dat Sint Valentijn geen Christen was? Of dat zijn feestdag niet op de Heiligenkalender zou staan?
Citaat:Ik twijfel gezien zijn berichtgeving er ook aan of hij (nog) wel Christen is... Heb het idee dat hij Joods is geworden de afgelopen jaren. Geen idee of dat kan hoor. Maar zou wel kunnen verklaren dat hij het als heidens ziet toch? Want het bestaat bij de joden niet...