Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 13:19

OMG, doen mensen dat echt...
Ja, als buitenstaander is het natuurlijk hartstikke grappig zoiets uit te halen. Dat de ene afspreek en de ander ineens voor de deur staat enzo.

Maar als je dit zelf mee maakt, zeker met 3 of 5 maanden, dan zitten er vaak veel meer emoties dat je zoiets niet met een grapje af kan sluiten.
Zo een gasten mogen ze van mij afschieten _-:( (oke niet letterlijk, maar wel een x flink hard aanpakken)

Dan valt dit verhaal idd wel mee, maar je gaat er gelukkig relaxt mee om.

petitparis

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 13:22

ik val nog steeds van de ene verbazing in de andere met hier te blijven meelezen en als buitenstaander is het wel lachen. Gelukkig ook meerdere goede verhalen, veel succes aan iedereen die nog vol goede moed aan het daten is.

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 13:32

renee16 schreef:
OMG, doen mensen dat echt...
Ja, als buitenstaander is het natuurlijk hartstikke grappig zoiets uit te halen. Dat de ene afspreek en de ander ineens voor de deur staat enzo.

Maar als je dit zelf mee maakt, zeker met 3 of 5 maanden, dan zitten er vaak veel meer emoties dat je zoiets niet met een grapje af kan sluiten.
Zo een gasten mogen ze van mij afschieten _-:( (oke niet letterlijk, maar wel een x flink hard aanpakken)

Dan valt dit verhaal idd wel mee, maar je gaat er gelukkig relaxt mee om.

Ja op het moment dat ik erachter kwam kon ik er inderdaad ook niet heel hard om lachen. Dat andere meisje natuurlijk ook niet! Als ik net een paar dates met hem had gehad misschien nog wel, maar na 3 maanden heb je vaak toch al wat meer gevoelens.

Maar achteraf is het wel een goed verhaal :')

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 14:04

Hoe hebben jullie het hem uiteindelijk medegedeeld dat jullie er beide van wisten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 14:53

Bekend verhaal :')

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 15:21

renee16 schreef:
Hoe hebben jullie het hem uiteindelijk medegedeeld dat jullie er beide van wisten?

Toen dat andere meisje erachter kwam heeft ze hem er gelijk via de app op aangesproken, die printscreens kreeg ik weer doorgestuurd. Één van die printscreens van het gesprek tussen haar en die jongen heb ik vervolgens ook weer naar hem gestuurd :') Lekker duidelijk verhaal haha

Toen zei die alleen
'F*ck dit, ik zeg niks meer' _/-\o_

Vervolgens heeft hij ons 's avonds allebei nog opgebeld om het zelfde verhaal op te hangen. En wij hadden samen ook hetzelfde verhaal bedacht om terug te zeggen :')

@Robijntjah Hopelijk niet zo'n zelfde verhaal meegemaakt?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 15:32

babli schreef:
renee16 schreef:

Toen dat andere meisje erachter kwam heeft ze hem er gelijk via de app op aangesproken, die printscreens kreeg ik weer doorgestuurd. Één van die printscreens van het gesprek tussen haar en die jongen heb ik vervolgens ook weer naar hem gestuurd :') Lekker duidelijk verhaal haha

Toen zei die alleen
'F*ck dit, ik zeg niks meer' _/-\o_

Vervolgens heeft hij ons 's avonds allebei nog opgebeld om het zelfde verhaal op te hangen. En wij hadden samen ook hetzelfde verhaal bedacht om terug te zeggen :')

@Robijntjah Hopelijk niet zo'n zelfde verhaal meegemaakt?

Ach, zo hou je er dalijk nog een leuke vriendin aan over hahahah

Waarschijnlijk flikt hij hetzelfde onder tussen weer bij 2,3, 8? anders meiden.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 15:44

Dat denk ik wel ;)

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 20:59

Pfff wat erg zeg die 2e babli. Als buitenstaander is het zo wel een geniaal verhaal, maar zit je er middenin wel oliebol ja.

Ik heb woensdagavond sinds lange tijd weer eens een date gehad. Hele dag geappt, klikte super goed. Hij moest alleen overwerken, maar besloot toch te komen, half 12 's avonds was hij hier. Super leuke avond gehad. Te veel gespreksstof en de enige reden dat ie naar huis ging waren zijn honden. Met afscheid nemen beloofde hij mij volgende dag te appen. Nou niet gebeurd dus. Ja een appje dat ie wakker was. Verder wordt ik genegeerd. Mannen; ik snap er echt niks van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 21:14

Eline1510 schreef:
Pfff wat erg zeg die 2e babli. Als buitenstaander is het zo wel een geniaal verhaal, maar zit je er middenin wel oliebol ja.

Ik heb woensdagavond sinds lange tijd weer eens een date gehad. Hele dag geappt, klikte super goed. Hij moest alleen overwerken, maar besloot toch te komen, half 12 's avonds was hij hier. Super leuke avond gehad. Te veel gespreksstof en de enige reden dat ie naar huis ging waren zijn honden. Met afscheid nemen beloofde hij mij volgende dag te appen. Nou niet gebeurd dus. Ja een appje dat ie wakker was. Verder wordt ik genegeerd. Mannen; ik snap er echt niks van!

Nou dat is vrij duidelijk toch? Niet leuk, maar wel duidelijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 21:18

Dat is echt apart....

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 21:48

Eline1510 schreef:

Oh getsie... Hier zou ik dus ook niet van houden :n . Snap dat echt niet; heb je een top avond gehad en lijkt net of de gasten een spel spelen en het alleen leuk vonden voor die ene avond. Hebben ze dan helemaal geen gevoelens? :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 00:25

Ik was dit topic ineens kwijt!!!
Heb een tijdje Tinder genegeerd, vorige week weer eens gebruik ervan gemaakt. N leuke date gehad maar ik voelde na de tweede date al iets aan... Dus vroeg hem of hij me leuk genoeg vond om nog eens te date , ja heel leuk! Maar.....ik weet niet of ik nu alweer toe ben aan iets vasts... Jeuj, mijn gevoel heeft het ook altijd goed!

Gisteren aant swipen geweest, iemand gematchd die een dorpje verderop woont en n broertje is van een dorpsgenoot waarmee ik voorheen vaker op stap ging, leuk en gezellig via de app dus morgen n date. Ben zeer benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 00:29

Leuk zeg!
Ben benieuwd.

Mijn leraar gaat morgen m'n neefje ontmoeten!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 00:31

Yunaa schreef:
Eline1510 schreef:

Oh getsie... Hier zou ik dus ook niet van houden :n . Snap dat echt niet; heb je een top avond gehad en lijkt net of de gasten een spel spelen en het alleen leuk vonden voor die ene avond. Hebben ze dan helemaal geen gevoelens? :')

Eerlijk? Ik had ook niet altijd zin in het 'het ligt niet aan jou, het ligt aan mij' of 'we zijn beter af als vrienden' verhaal. Ik heb het vaker laten doodbloeden dan dat ik vingers en tenen heb.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 00:31

Oeh jij met je leraar gaat goed hè! Leukleukleuk! Ik ken je ook helemaal niet maar zo vanuit je topic en berichten hier gun im het je zo van harte! Als jij maar goed aan jezelf blijft denken. Maar dat gaat volgens mij ook helemaal goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 00:34

Ja gaat stiekem best goed.
Haha dankje, dat lukt Me aardig op het moment!

Mezelf vanavond nog een tattoo cadeau gedaan O:)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 00:36

Tof!!!! Jij gaat goehoed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 00:49

Dat zeker!

Ook rete leerzaam zo'n periode!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 01:44

Die van mij is net weg, hij is leuk <3

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 02:12

Leuk Alja!!!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 10:05

Alja, twijfels al een beetje weggenomen? :D

Robijntjah, super leuk, dat is best een grote stap lijkt me?

Ik snap dat vreemdgaan niet zo goed, ik voel me al schuldig als ik twee jongens tegelijk date :+ Lijkt me ook heel erg als je er middenin beland. Helaas al met meerdere jongens gezoend die gewoon een vriendin thuis bleken te hebben zitten.
Gisteren de stad in geweest met een Tinderjongen die ongeveer het tegenovergestelde is van mijn in het wild ontmoette jongen. Heel extrovert, sociaal, gemene sarcastische flauwe humor, beetje arrogant. Het soort jongen waar ik niet heel snel voor zou vallen als ik hem in de kroeg tegenkom, maar die eigenlijk qua karakter volgens mij wel behoorlijk op mij lijkt. Voel me alleen een beetje schuldig omdat ik die jongen van eerder in de week nog niet compleet naast me neer had gelegd :=

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 11:17

@russel ik praat nu ook met een jongen van tinder maar ook een jongen van buiten tinder. Heb met nog geen van beide af gesproken maar voel me ook nu al schuldig :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 12:43

Alja schreef:
Die van mij is net weg, hij is leuk <3

:D :D :D Jaaaah!

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 23:25

Alja en Robijntjah wat leuk dat het zo goed gaat!

Na een week afwezigheid van mijn kant hier toch wel erg goed nieuws. Ik kan mijn Tinderapp verwijderen! :D

Ik heb 3 weken geleden een eerste date gehad en eigenlijk hebben we elkaar de afgelopen weken minstens 3/4 keer in de week gezien. Ouders van elkaar al ontmoet en ga ik volgende week uit eten met zijn familie.
We waren beide absoluut niet op zoek naar een serieuze relatie, maar jeetje, wat klikt het geweldig. Dus sinds gisteren hebben wij er zelf dus ook maar de stempel 'vriend' en 'vriendin' op geplakt, aangezien iedereen om ons heen dat ook deed :o
Ik ben zo blij dat ik hem heb leren kennen!
Er komen steeds meer succesverhalen via Tinder :P