Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Denk je dat, dat de winst van bedrijven naar de staatskas gaat? Alleen de belasting die ze er over betalen gaat naar de overheid. Dat zal dus niks hoger of lager zijn door het afronden.
F_Orumster schreef:Hugs and kisses
O=Hug
X=Kiss
If you look at each letter like it was representing two people from a bird's eye view, the "O" represents the arms of those persons hugging each other while the "X" is evocative of two people kissing each other.
EskeGirl schreef:Marjoow schreef:Overheid betaald volgens mij wel degelijk belasting. Anders zouden ze alles zwart doen. En daarbij kUn je toch ook terug krijgen als er te veel belasting is betaald?
.
Wat heeft het voor zin om belasting te betalen aan jezelf?
Captain schreef:Oke stel: je bind een volwassen uitgegroeide persoon in zoals ze vroeger deden bij de chinese voetjes. En stel je bind hem alleen in aan de bovenkant, zijn benen niet. Als je hem dan heel veel laat eten, zou het vet dan opgeslagen worden in de benen omdat het in het bovenlichaam geen plaats heeft? En stel dat je iemand dan helemaal in zou binden, waar gaat het vet dan zitten? Ik snap dat er altijd vet ook in bloedvaten en organen gaat zitten maar als het echt om grote hoeveelheden vet zou gaan, waar zou dat dan allemaal gaan zitten?
xSCWx schreef:Ik denk, dat als het om grote hoeveelheden vet gaat dat diegene dat niet overleefd. In onder andere het onderhuidsbindweefsel zit de vetopslag. Als dat niet naar buiten toe kan groeien, drukt het naar binnen en gaat het dus drukken op de organen, waardoor die verdrukt worden en uiteindelijk uitvallen.