Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:47

Spelt schreef:
Al is dat ook niet alles... ze hebben namelijk de hele dag de tijd om alles in de gaten te houden >;)

Heeft ook weer als voordeel dat verdachte zaken ook gezien worden ;) En altijd iemand thuis om pakketjes aan te nemen }:)

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:56

Dorus schreef:
Spelt schreef:
Al is dat ook niet alles... ze hebben namelijk de hele dag de tijd om alles in de gaten te houden >;)

Heeft ook weer als voordeel dat verdachte zaken ook gezien worden ;) En altijd iemand thuis om pakketjes aan te nemen }:)

Ja dat is zeker waar! Heb afgelopen kerst de buurvrouw maar een bloemetje gebracht als bedankje, ze heeft misschien al wel 50 pakketjes voor ons aangenomen :=

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 10:05

aan de stomme braderie, ik wilde me er tussen zette, maar helaas is die niet groot genoeg dat ik er tussen kan zitten met mijn spulle :(

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 13:15

Iedereen die hier altijd de deur los laat staan.

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 11:39

Dametje op Facebook die ALLE foto's van vriend op FB liked, behalve als ik er bij op sta. Net nog even terug gescrolled maar het is echt zo. Valt verder niet op. Eigenlijk eerder grappig dan ergerlijk, maar toch, search a life.. _/-\o_ _/-\o_

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 17:06

Aan dat ik weer getwijfeld heb aan mezelf..... |o

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 12:47

De kou in Nederland :+
Curaçao was lekkerder {:}

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 17:18

Aan manlief wiens handje ik iedere keer weer vast moet houden als hij voor het UWV iets in moet vullen, terwijl als hij gewoon leest wat er op het scherm staat hij het makkelijk zelf kan.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 19:38

Aan dat mijn Facebook steeds vastloopt op mijn laptop.. Op mijn telefoon is er niks aan de hand...

En aan dat ik steeds de persoon moet zijn om een gesprek te beginnen met 1 specifiek iemand.. Hij zegt dat ie het super leuk vind om met mij te praten/chatten en toch.. toch moet het steeds van mijn kant komen...

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 09:04

Aan mezelf, ik ben nog steeds niet begonnen met leren voor de examens |o
Het is zoveel dat ik niet weet waar en hoe ik moet beginnen ...

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:37

NinkeG schreef:

Beginnen met het vak wat je al eerste hebt?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:22

Aan de groene aangekoekte pony in de wei.De dame heeft een koeienvlaai gevonden.

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:27

saabineex schreef:
NinkeG schreef:

Beginnen met het vak wat je al eerste hebt?

Ik ga nu beginnen, economie it is *\o/*

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:39

Dat ik diep van binnen wel weet wat het beste / verstandigste / eerlijkste is, maar ik het niet wil accepteren. :=

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:15

Zorg verzekering.. _-:(

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:32

Aan moeders die met hun net fietsende kind naar school/huis fietsen en over de hele weg zwalken

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 19:23

Vandaag weer n stel gierige mensen meegemaakt, wat heb ik daar toch een hekel aan bah :(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 19:47

Mijn Facebook nieuwsfeed die weer ram vol staat met felicitaties van onbekenden aan een vriend. Felicitaties, reclame, felicitaties, reclame, de berichten die ik wil zien zijn nergens te bekennen!

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 22:57

Dat alle klanten vandaag verschrikkelijk chagrijnig waren en een heeeeel kort lontje hadden, kon werkelijk helemaal niks goed doen vandaag schijnbaar. Toch gek want het was prachtig weer, wordt toch iedereen vrolijk van zou je denken :?

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:39

De woningbouwvereniging. Ze tonen geen greintje empathie. _-:( -:(-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 14:20

Vodafone... Mijn vriend wacht al 12 dagen totdat zijn nieuwe simkaart (zelfde abonnement maar had een kleinere simkaart nodig) is geactiveerd.... Zou eigenlijk binnen 48 uur gebeurd moeten zijn.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 14:34

iirrssjjee schreef:
Vodafone... Mijn vriend wacht al 12 dagen totdat zijn nieuwe simkaart (zelfde abonnement maar had een kleinere simkaart nodig) is geactiveerd.... Zou eigenlijk binnen 48 uur gebeurd moeten zijn.

Die van mij konden ze gelijk activeren. Ben je in een vodafone winkel geweest?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 14:37

nicole_floor schreef:
iirrssjjee schreef:

Die van mij konden ze gelijk activeren. Ben je in een vodafone winkel geweest?

We zin op zondag 30 april naar de winkel gewest om er daar 1 op te halen. Want opsturen duurde een week. Daar werd gezegd het duurt max. 48 uur. Nu elke dag na 2 mei gechat. Maar zijn order zit ergens vast in het systeem, maar oplossen, ho maar... Worden van het kastje naar de muur gestuurd.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 17:48

Aan de zoveelste automobilist die om mijn auto heen zwiert, terwijl ik achteruit met trailer de oprit op wil rijden. Aangezien we aan een drukke weg wonen, is het geen doen om elke keer met mijn bijzondere verrichting te stoppen. Daarbij komt...ik moet overal ogen hebben met al dat verkeer en dan ook nog eens achter kijken of de trailer wel de kant op gaat die ik wil. En die gezichten van die mensen als ik gewoon de combinatie dwars op de weg zet voor hun neus :roll: en ze 2 tellen moeten wachten totdat ik weer van hun weghelft weg ben }:)

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:00

Aan al die collectanten, of ja, zo mag ik ze eigenlijk niet noemen, want ze collecteerden niet met een collectebus, maar met een tablet.

Deze week al 2 ervan aan de deur gehad: de eerste voor de alzheimerstichting en vandaag voor onderzoek naar immunotherapie bij kankerpatienten.
Had van de week al gekeken wie er nu eigenlijk deze week mag collecteren en dat was het longfonds...die stonden ook al aan de deur. En die hebben we ook een paar euro in de collectebus gegooid, maar diegene die met een tablet aan de deur staan, kunnen rechtsomkeer maken.
Daar begin ik niet aan.

Alzheimerstichting vroeg of ik een 2 of 3 keer een bedrag wilde laten afschrijven. Toen ik vroeg hoeveel dat bedrag was, bleek dat € 7,00 per keer te zijn.

Aangezien hier wekelijks collectanten aan de deur staan (judo/voetbalclub/fanfare/en god weet wat voor sportverenigingen die het dorp rijk is en die allemaal met steunkaarten komen, en dan de landelijke collectes er nog bij), heb ik me er voor bedankt en ook aangegeven als ze met normale collectebus waren gekomen, dat ik dan wel wat had gegeven, maar ook echt geen 14 of 21 euro! Ik kon ook eenmalig een bedrag laten afschrijven, maar dat was dan een bedrag van € 15,00 8)7 . hij verontschuldigde zich er wel voor en zei dat ze die bedragen niet zelf verzonnen, maar dat van hogerhand bepaald was.

En dan stonden vandaag dus weer 2 jonge dames aan de deur; dit keer dus voor de immunotherapie. Ik zag de tablet, hoorde 2 of 3 keer een afschrijving :$ en heb hartelijk bedankt.

Ik wil best doneren, maar wel het bedrag wat ik wil en niet minimale bedragen.

En het mooie is, in september komen ze dus weer langs, maar dan met de gewone collectebus!
Zo kunnen we wel bezig blijven.

Ik begrijp trouwens niet waarom ze mogen collecteren, terwijl het niet op de kalender staat van de landelijke/gemeentelijke collectes (ze noemen het leden werven en niet collecteren, dat zal waarschijnlijk het verschil zijn )