Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:28

Kaat, normaal doe ik dat eigenlijk nooit, maar heb mezelf voorgenomen dat wel te gaan doen. En ben er echt enorm blij mee! Geeft zo een leuk gevoel dat je iets heel anders gekocht hebt en dat het dan ook nog eens heel leuk blijkt te zijn :)

Strakke dingen vind ik normaal dus echt bleh, maar vind het wel altijd mooi staan dus moet er even aan wennen denk ik. :j
En tent effect, pff praat me er niet van. Zo naar, want wijde dingen zitten zo lekker.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:29

Drunksheep schreef:
Dat is echt mijn signature look, een strak shirtje met een skaterskirt of een jurkje die in de taille strak is en wijder uitloopt :j

Jep hier ook :j Met uitgaan wissel ik hem af met een strak spijkershort ipv een rokje :')

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:29

Frummels schreef:
Drunksheep: Haha dat is wel altijd een beetje zo, dat die oversized truien je zwaarder maken dan je bent! Zeker als je vormen hebt idd. Dan hangt het van voren zo recht naar beneden ipv langs je lijf :+
Wie weet waag ik me binnenkort aan het blauwe jurkje in het openbaar :D De luipaard vlekjes jurk doe ik morgen aan :)

Rebeccaa: dankjewel! Ze zitten beiden enorm lekker ook dus zeker aan te raden :j
De pantervlekjes jurk heb ik in een L genomen, dus hij is wel iets te groot. Als je de goede maat hebt zal hij wat mooier vallen denk ik..

:j

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:32

Frummels schreef:
Kaat, normaal doe ik dat eigenlijk nooit, maar heb mezelf voorgenomen dat wel te gaan doen. En ben er echt enorm blij mee! Geeft zo een leuk gevoel dat je iets heel anders gekocht hebt en dat het dan ook nog eens heel leuk blijkt te zijn :)

Strakke dingen vind ik normaal dus echt bleh, maar vind het wel altijd mooi staan dus moet er even aan wennen denk ik. :j
En tent effect, pff praat me er niet van. Zo naar, want wijde dingen zitten zo lekker.. :')

idd :j Ik hou ervan mezelf uit te dagen kwa kleding :o Want zoals je met mijn schoenen/hakkenprobleem wel merkt hebik het der op sommige vlakken wat moeilijker mee. Ik trek mezelf graag uit die comfortzone.
ik draag wel eens wat strak :o maar ik heb dan oog nietecht een buik ofzo :P Niet dat ik mager ben daarom denk ik. Maar ik sta wel in wat strakkere kleding laat ik het zo zeggen haha :')

x_Kaat_x

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:33

Zo wil ik me trouwens een leren jasje halen (iets wat ik normaal dus niet zo zou dragen) en wil ik heel graag wat casual kleedjes :j want ik draag alleen kleedjes voor shiquere gelegenheden en dat wil ik veranderen :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:34

Heel herkenbaar hoor! Ik ben het laatste jaar flink aangekomen (bijna 10 kg) dus vind het nu heel moeilijk om strakke kleding te dragen. Heel stom want ik zie heus wel dat ik niet dik ben en het prima kan hebben. Maar toch op de een of andere manier vind ik het heel lastig.. :+ Maar ik word steeds beter in het uit mn comfortzone komen en dat voelt eigenlijk wel lekker!

Jurkjes draag ik ook te weinig vind ik, kan makkelijk met een leuk leren jasje of een vest voor casual!

Ik zag vandaag deze schoenen en ik werd helemaal gek. HEBBEN
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home- ... kellaarzen

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:36

Frummels schreef:
Heel herkenbaar hoor! Ik ben het laatste jaar flink aangekomen (bijna 10 kg) dus vind het nu heel moeilijk om strakke kleding te dragen. Heel stom want ik zie heus wel dat ik niet dik ben en het prima kan hebben. Maar toch op de een of andere manier vind ik het heel lastig.. :+ Maar ik word steeds beter in het uit mn comfortzone komen en dat voelt eigenlijk wel lekker!

Jurkjes draag ik ook te weinig vind ik, kan makkelijk met een leuk leren jasje of een vest voor casual!

Ik zag vandaag deze schoenen en ik werd helemaal gek. HEBBEN
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home- ... kellaarzen

mooi! niet zo mijn stijl maar wel heel leuk!

ik zag deze juist <3
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home- ... s-schoenen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:36

Ik ben juist behoorlijk wat afgevallen, maar blijf het moeilijk vinden. Ben intens trots op mijn figuur en hoe ik er nu uit zie, maar toch blijft het een beetje confronterend om echt body con jurkjes te dragen ofzo. Voel me daar gewoon niet prettig in en zal het ook echt nooit uit mezelf dragen :=

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:38

Kaat: Ook leuk! Maar die zijn dan weer niet mijn ding, haha. :D Maar vind ze wel heel erg leuk :j

Emma: Ik denk als ik die 10 kg weer kwijt ben dat ik alleen maar in strakke dingen loop _O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:38

Ik heb net deze gekocht, wilde ze al een tijdje, en zo cheap nu <3
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/s ... 428813-14/

Leuk voor kerst/oud&nieuw/andere feestjes. Jurkje(s) voor de feestdagen moet nog even een week of 4 wachten, heb vrijdag mijn eerste weging sinds ik ben begonnen met afvallen, en wil de (hopelijke) goede lijn doorzetten. Dus met een beetje geluk kan ik dan een kleiner maatje aan. Is wel erg inhouden hoor, met al die aanbiedingen de hele tijd! :=

En ik heb zooooveel zin in lekker zelfverzekerd bikini's, bodycon jurkjes, cropped tops en pencil skirts dragen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:41

Nou ik ben nog lang niet alles kwijt wat ik graag kwijt wil raken :o Maar ik voel me wel steeds beter. Zou eerder nooit uitgaan in een korte spijkershort en ik merk dat ik het nu weer durf. En heb er tot nu toe ook echt alleen maar (zeer) positieve reacties op gehad, dat scheelt wel haha.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:42

Mooie schoentjes! En inderdaad geen geld! Ik wacht ook nog even met jurkjes kopen voor kerst. Broeken koop ik ook even niet, ben ook bezig met afvallen. Toevallig vandaag mijn eerste weegmoment gehad en precies 1 kg er af, dus daar was ik erg blij mee! En inderdaad wat je zegt, heerlijk om zelfverzekerd je kleding te kunnen dragen :j <3

Emma: wat super goed! positieve reacties helpt ook goed mee ja, dat is altijd fijn om te horen! :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:43

x_Kaat_x schreef:
Zo wil ik me trouwens een leren jasje halen (iets wat ik normaal dus niet zo zou dragen) en wil ik heel graag wat casual kleedjes :j want ik draag alleen kleedjes voor shiquere gelegenheden en dat wil ik veranderen :j

Ik heb ook sinds kort een (nep)leren jasje, en ben er helemaal blij mee! Ook iets wat ik eerder niet zou dragen, maar het staat me echt verrassend goed! Ik zeg doen! :)

Afbeelding
*\o/*

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:46

Haha wat een leuk plaatje! :D Ik heb twee bruine, een rode en een petrol leren jasjes en ben er zo blij mee. Ben alleen nog steeds opzoek naar de perfecte zwarte (onder de 200 euro :+ )

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:47

domme vond het echt geweldige schoenen, natuurlijk niet in mijn maat :(

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:47

xSwanHeart schreef:
x_Kaat_x schreef:

Ik heb ook sinds kort een (nep)leren jasje, en ben er helemaal blij mee! Ook iets wat ik eerder niet zou dragen, maar het staat me echt verrassend goed! Ik zeg doen! :)

[ Afbeelding ]
*\o/*

_/-\o_ _/-\o_

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:49

Nu ik zou wel kunnen afvallen maar ik denk dat mijn broekmaten hetzelfde blijven. Ik heb vooral 'vet ' in mijn rug, lovehandle gedoe en benen, buik ookwel een beetje dus dat zou je zien maar ik heb nu al maatje 36 meestal kwa kleedjes en small met bloesjes enz. broeken wel wat groter :j goed genoeg voor mij :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:50

Ik vind leren jasjes niet zo'n succes haha. Draag in de winter veel liever een dik vest onder mijn jas, en in de zomer ben ik veel te zweterig voor leer :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:54

Ik draag leren jasjes altijd tussen de 8 en de 13 graden. :+ In de zomer zweet ik me kapot in zo een ding en in de winter idd liever een vest. :D Ik ben zo iemand die het altijd warm heeft.. :') :=

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:02

ik heb het normaal ook altijd heel snel warm, maar vanaf dit jaar lijkt dat te zijn veranderd en heb ik het heel snel koud :(

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:04

Frummels schreef:
Zonder riempje is het echt een zak, met riempje vind ik m heel leuk. Alleen door mijn nogal ehm, ronde achterwerk is ie voor mij veel te kort. :') ik ga er dus maar een zwart rokje onder dragen (zo een basis strak ding van de HM)
De blauwe zit wel mooi maar daar doe ik wel een jasje of vestje over heen. Vind m bij mn billen een beetje strak. :=
[ [url=m/l2kcPn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tdMWCE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9tBIB7.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ja ik was te lui om mm joggingbroek uit te doen voor de foto's. :o

Oh ik ben helemaal verliefd op dat eerste jurkje! <3
En wat heb jij een mooi figuur!

Die schoenen van Van Haren zijn niet mijn smaak.

Doubtless

Succes met afvallen meiden!

De 4 jurkjes die ik bij Nelly had besteld waren allemaal goed, nu nog 4 gelegenheden _O-

Amira_

Drunksheep schreef:
Nouja elke, ik heb op zich redelijk wat tiet, maar daardoor hangt het aan de voorkant recht naar beneden en aan de achterkant door mijn kont is het ook een stuk wijder. Dus helaas bijna altijd een tent effect :=

Hier hetzelfde, echt heel jammer aangezien een wijde trui oid bij zoveel meiden leuk staat :') -O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:05

Doubtless schreef:
Succes met afvallen meiden!

De 4 jurkjes die ik bij Nelly had besteld waren allemaal goed, nu nog 4 gelegenheden _O-

Sinterklaas, eerste Kerstdag, tweede Kerstdag en oud&nieuw *\o/*

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:11

dyoka: dankjewel! Vind die eerste ook heel leuk, vooral omdat je hem op zoveel manieren kunt dragen! :j

Kaat: had ik dat maar eens :')

Doubtless: haha wat drunksheep zegt inderdaad. :D Klaaaar. En anders maak je gewoon zelf een gelegenheid, omdat je huisvlieg een week oud is ofzo :+