Maar als het om en zadel gaat, zou ik toch het liefst zelf meegaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Hij is inderdaad leuk !
Maar waarom zet je dan geen richtprijs in je advertentie ... ik zie hier ook alleen maar mensen die om de prijs vragen
Shirley schreef:Nou ja .. wat een rare mensen heb je toch ook![]()
Ook al zou je 'm te duur vinden, dan sla de advertentie over, dan ga je toch geen rare berichten sturen
Shirley schreef:Alja schreef:Gaat dit soms over een singel
Of over rijlaarzen?
xBalou schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Wou deze advertentie even met jullie delen.. Want ik rij het paard van mijn opa , met een half antiek zadel die hartstikke niet past en slecht is, en ik heb geen geld voor een ander zadel, en mijn opa zal er zeker niet veel geld in willen steken en een zadelmaker laten komen e.d...
Zou dit een goed zadel zijn om lekker recreatief mee te rijden en beetje springen?
xBalou schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Wou deze advertentie even met jullie delen.. Want ik rij het paard van mijn opa , met een half antiek zadel die hartstikke niet past en slecht is, en ik heb geen geld voor een ander zadel, en mijn opa zal er zeker niet veel geld in willen steken en een zadelmaker laten komen e.d...
Zou dit een goed zadel zijn om lekker recreatief mee te rijden en beetje springen?
sniesie schreef:Zo zijn er ook kopers die de advertentie gewoon niet goed lezen...
Dan staat er heel duidelijk in dat het artikel een mankement heeft en dit mankement is op de foto ook zichtbaar, juist omdat je achteraf niet als leugenaar wil worden uitgemaakt en altijd netjes zaken wilt doen.
Dan krijg je nadat de koper het artikel ontvangen heeft een pb'tje dat het artikel kapot is...![]()
LEZEN!!!
En dan voel je je nog verplicht om je te verdedigen terwijl het je eigen fout niet is... dus je stuurt een link van de oude advertentie en dan niet even een reactie terug van "sorry, ik heb het verkeerd gelezen" of iets.
Zulke mensen maken het kopen / verkopen van spullen ook niet leuker.
chelle_dora schreef:Een mankement is iets anders als kapot, niemand weet hoe erg het artikel beschadigd is natuurlijk.. En als dat duidelijk aan is gegeven en de prijs is ernaar geweest.. Tja.. Om dan te gaan zeuren achteraf is dan makkelijk als het duidelijk is aangegeven..
Wel fijn dat je karretje is verkocht!