[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:07

Marieke1495 schreef:
heeft iemand een idee hoelang dit vestje is?
Of andere ervaringen?
http://www.hm.com/nl/product/17589?arti ... pOrigin=SA

Jaa ik heb hem besteld in een S maar hij was echt veel te groot. Hij is wel een beetje gewone lengte van een vestje, niet tot over je kont oid

xMarloes

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:16

Waar kopen de meeste van jullie je panty's?
Die van de zeeman trek ik gelijk kapot :') die van de hema (voordeel verpaking van 4 voor 4,50) zitten al gaten in in de verpakking en als je ze aanhebt vind ik ze echt heel lelijk, je ziet al die ''draadjes'' lopen....
Die van de V&D vindt ik dan beter, maar krijg ik ook nog snel kapot....

Dus waar kan ik t nog meer proberen? :D Vindt alles best, zolang je die ''draadjes'' niet ziet lopen, als jullie snappen wat ik bedoel :')

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:22

xMarloes schreef:
Die van de zeeman trek ik gelijk kapot :') die van de hema (voordeel verpaking van 4 voor 4,50) zitten al gaten in in de verpakking en als je ze aanhebt vind ik ze echt heel lelijk, je ziet al die ''draadjes'' lopen....

Dus waar kan ik t nog meer proberen? :D Vindt alles best, zolang je die ''draadjes'' niet ziet lopen, als jullie snappen wat ik bedoel :')

Ik haal ze altijd bij de Hema, maar dan wel de duurdere
Laatst in mijn haast bij de Albert Heijn panty's meegenomen, die bevielen ook!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:24

marrianne schreef:
xMarloes schreef:

Ik haal ze altijd bij de Hema, maar dan wel de duurdere
Laatst in mijn haast bij de Albert Heijn panty's meegenomen, die bevielen ook!

Oke dankje :)
Ik heb ook ergens een duurdere van de hema liggen... dus die ga ik even zoeken misschien is die indd beter :+
en ik wist niet dat de AH ook panty's heeft haha

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:29

Ik had laatst bij de wibra gehaald, die waren goedkoper en beter dan die van de hema, maar had ik ook binnen 2x wel kapot. (Scheelt wel met binnen 5 minuten van de hema).
De wat duurdere zijn het geld echt wel waard. Ik zweer bij pantys van oroblu, ook de lagere deniers. Ze kosten wel even wat meer, maar zitten top en gaan lang mee.

Ik heb dit jurkje gekocht en ben er helemaal happy mee :D:
http://www.veromoda.nl/vero-moda/dresse ... orceScope=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:37

Amira_ schreef:
Marieke1495 schreef:
heeft iemand een idee hoelang dit vestje is?
Of andere ervaringen?
http://www.hm.com/nl/product/17589?arti ... pOrigin=SA

Jaa ik heb hem besteld in een S maar hij was echt veel te groot. Hij is wel een beetje gewone lengte van een vestje, niet tot over je kont oid

Ik heb geen idee, maar ik heb hem ook maar gauw besteld. <3

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:47

Ik koop er vaak van de Kruidvat. Gaan niet zo lang mee, maargoed die dure krijg ik vaak ook al na 1x dragen kapot, en kosten 3€, vind ik toch minder zonde..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:49

Rebecca ik vind het ook een leuke ketting, had hem alleen leuker gevonden in zilver, ben geen goud fan. :)

Ik bestel pantys altijd bij Asos. :)

Vraagje over sieraden.. Ik weet niks van combineren nl. :=

Ik heb laatst deze ketting gekregen, en nu wil ik deze oorbellen er eigenlijk bij halen om ze samen te dragen. Ze zijn beide heel erg basic dus dat gaat wel toch? :=

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:12

Leuke sieraden (: die kunnen zeker samen!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:17

Pantys bij de action. 60 denier iets van 2 euro. Rafelen niet bij een brandgat en zitten superfijn. Zondag nog 2 pantys voor 2 euro ps bij de lidl gehaald van 40 denier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 00:19

xMarloes schreef:

h&m divided, 2 voor 6 of 7 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 00:20

Bedankt voor jullie berichtjes over de ketting trouwens! Ik ga hem maar gewoon dragen haha. Ik heb juist gekozen voor goud onderlegd, vind ik dan weer mooier bij zo'n soort ketting. (Maar verder draag ik ook altijd liever zilver, dus ik snap dat mensen het mooier vinden in zilver haha :P )

En ik vind je sieraden heel erg mooi en subtiel Anthea! Kan zeker bij elkaar :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 08:55

De H&M site doet het niet -O-

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:37

Bij mij wel. Zie zelfs alweer de bikini's tussen de nieuwe artikelen hangen :')

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:10

Ik zie echt overal alweer lente-artikelen verschijnen. :+

Wat betreft overknees; ik heb écht dikke benen, kan ook geen overknees aan, want dan zie je echt een dikke vetrand. Maar ik heb zo'n panty gekocht met overknees "erin" laat maar zeggen. Ik moet ze nog testen, maar als het staat maak ik wel een outfitfoto. :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:50

Nu weer wel ja! Op het onchristelijke tijdstip dat ik uit mijn nest moest, waren ze bezig met onderhoud :=[

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:56

xMarloes schreef:

Ik koop ze bij de Zeeman en dan die zonder voetjes er aan. Dus zeg maar een legging panty. De meeste heb ik al meer dan twee jaar, die zijn echt niet stuk te krijgen :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:07

Ik kan trouwens echt bijna niet wachten tot ik klaar ben met mijn stage.. :=
Dan kan ik eindelijk weer gewoon mijn eigen kledingstijl - voor zover ik die heb/kan vinden - dragen.
Ben het zo zat dat je er elke dag netjes uit moet zien, geen jeans, geen sneakers, geen sandaaltjes, geen grote truien, ARGHHH. |( Nog precies vijf maanden en dan zit het er op.. En dan kunnen jullie wel raden wat ik als eerste ga doen natuurlijk.. precies ja.. shoppen. :o

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:08

Wat lastig dat je nu je eigen stijl niet kunt hebben.. Kun je ook in het weekend niet iets anders aan?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:14

In het weekend ben ik vaak bij de paarden, maar ik probeer dan inderdaad wel lekker m'n 'eigen' kleding te dragen. Al merk ik wel dat ik het moeilijk vind om te achterhalen wat dat ook alweer is.. :') Meestal wordt het een spijkerbroek met mn allstars en een trui haha. Gewoon alles wat doordeweeks niet mag dus.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:34

Ik ken het probleem Frummels :=
Ik kon alleen maar oude kleding op mijn stage(s) en werk aan (ivm vies worden of kapot gaan). En bij mijn andere baan had ik ook nog bedrijfskleding.
Nu heb ik eindelijk weer vrije tijd, dus heb de laatste maanden veel voor mezelf geshopt *\o/*

Hoe lang duurt je stage nog?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:47

Ik had echt niet verwacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben Darah3! :n
Mijn stage duurt nog tot 1 juli (ben 1 september begonnen). Daarna heb ik nog een half jaar minors en dan mn scriptie dus dan kan ik gelukkig aan wat ik zelf leuk vind! Ik doe nu ook heus wel dingen aan die ik leuk vind hoor, maar als het niet hoeft dan draag ik het niet.. Ik ben meer een jeans en sneakers type haha. Zo af en toe een jurkje en laarsjes vind ik leuk, maar niet als het elke dag van je verwacht wordt. En ik mis m'n uggs :+

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:16

oh no... Meerdere mensen die ik ken hebben luis. Hoe moet dat nu... Preventief al mijn kleren wassen... ik had namelijk 1 ding uitgeleend aan een persoon in kwestie en dat ligt nu in mijn kledingkast...

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:36

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 15:09

xFioon, ik zou dan inderdaad alles goed wassen.. en niet alleen je kledingkast, ook je tapijt, handdoeken en alles waar ze in kunnen gaan zitten.. als ze er nog niet inzitten.. :( Even googlen hoe je dat het beste kunt voorkomen/bestrijden.