Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:54

Unwritten schreef:
Dat is lef hebben! Dat moet ik ook!

Ik hoop serieus dat hij van de week weer de trein van half 8 in de ochtend moet hebben, echtwaar ik ga echt dood door baalheid als ik hem gewoon niet meer zie zonder actie Sigaar hij herkende me notabene ook nog helemaal Nagelbijten / Gniffelen dat liet hij best wel blijken op het perron al Clown

Dan moet je extra vroeg op het perron zijn en in de gaten houden of je hem ziet, zoja dan stap je in het zelfde gedeelte in als hij en ga je in de buurt zitten aan de andere kant zodat jullie oogcontact kunnen maken Haha!
En als er weinig plek is ga je bij hem zitten omdat je het eng vind om bij vreemde mensen te zitten en je hem al paar keer zag en hij je wel aardig leek en als je dan rood wordt is alleen maar schattig dus helemaal niet erg en mischien wordt hij dan ook wel rood Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:55

Hmm geen oproep voor mij, maar ik ga er wel eentje plaatsen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:55

Shanna schreef:
Unwritten schreef:
Dat is lef hebben! Dat moet ik ook!

Ik hoop serieus dat hij van de week weer de trein van half 8 in de ochtend moet hebben, echtwaar ik ga echt dood door baalheid als ik hem gewoon niet meer zie zonder actie Sigaar hij herkende me notabene ook nog helemaal Nagelbijten / Gniffelen dat liet hij best wel blijken op het perron al Clown

Dan moet je extra vroeg op het perron zijn en in de gaten houden of je hem ziet, zoja dan stap je in het zelfde gedeelte in als hij en ga je in de buurt zitten aan de andere kant zodat jullie oogcontact kunnen maken Haha!
En als er weinig plek is ga je bij hem zitten omdat je het eng vind om bij vreemde mensen te zitten en je hem al paar keer zag en hij je wel aardig leek en als je dan rood wordt is alleen maar schattig dus helemaal niet erg en mischien wordt hij dan ook wel rood Clown

Gelukkig ben ik altijd een kwartier van te voren op het station Haha!
Maar wij hebben twee opgangen hier.. dus dat wordt nogal lastig, hij kwam de vorige keer wel naar voren lopen waar ik stond.. Clown

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:57

Je zou inderdaad wel een gesprek kunnen beginnen over dat je hem wel vaker ziet. Zou het zelf ook gigantisch eng vinden Tong uitsteken Maar stel nou dat je hem daarna nooit meer zou zien... Baal je er misschien nog een hele tijd van dat je hem nooit hebt aangesproken. Dus ik zou 't gewoon doen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:58

Lachen

Ik ben nu mn oproep op treinflirt aan het bevestigen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 23:02

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 23:03

Hij staat er 3 keer ja Tong uitsteken Ach, 3 keer zoveel kans dat ie 't leest toch Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 23:05

Haha oeps dattie er 3 keer staat Clown

Ja inderdaad, en ook het vakje roep dit om op 100% NL had ik aangevinkt Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 23:24

IK ZAG HEM STAAN!! Haha!
Oke, door dit onderwerp wil ik nu ook weer in de trein en een nieuwe treinflirt vinden Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 23:40

Clown

Helpen jullie mij mee duimen dat ik bericht krijg? Clown

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 23:52

Natuurlijk help ik mee duimen Haha! En als je hem weer ziet, gewoon aanspreken Knipoog

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 02:05

Ik vind treinen heerlijk! Haha!
Fijnste vervoersmiddel dat ik ken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:13

En als je hem niet durft aan te spreken dan geef je hem gewoon bij het langskomen een briefje met je mailadres en/ of 06 nummer om te smsen Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 19:19

Haha dat is wel slim Schijnheilig Jammer dat mn visitekaartjes nog niet af zijn Haha!

Ik heb nog geen reactie op mn oproep, voor degenen die nieuwsgierig zijn Sigaar

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 19:33

Lijkt me sowieso wel toevallig als hij ook op die site kijkt... Maar je weet 't nooit natuurlijk Tong uitsteken

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 19:34

Haha, geweldig dat je een oproepje hebt geplaatst. Haha!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 19:41

Ik vind met de trein reizen opzich wel leuk maar ik wordt er ook zenuwachtig van. Ik ben bang dat ik verkeerd overstap of te vroeg uitstap of gewoon de verkeerde trein pak.. Ik ga dinsdag met de trein door Duitsland, helemaal van Aachen helemaal naar Saalfeld. Ik ben echt heeeeel erg zenuwachtig, omdat dit de eerste keer zo lang alleen is.. Lachen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 19:58

Vanmorgen zat ik in een overvolle trein, nu in een lege

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 19:59

Heb ook niet zo'n problemen met treinen. Moet elke dag van tilburg naar Den bosch en dat is mooi te doen, maar een half uurtje. Dus zit daar dan ook niet zo mee.

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 20:21

Unwritten schreef:
Haha dat is wel slim Schijnheilig Jammer dat mn visitekaartjes nog niet af zijn Haha!

Ik heb nog geen reactie op mn oproep, voor degenen die nieuwsgierig zijn Sigaar

Ik ben benieuwd, dadelijk kijkt ie er nog echt op!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:47

Oeh leuk Unwritten! *LOL* Wordt dat echt omgeroepen op 100% NL?

Wat betreft conducteurs/conductrices, heb tot nu toe alleen maar relaxte meegemaakt. Ja
Mensen die kaartje waren vergeten, werden allemaal vet gematst, allemaal aardig enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:49

Uhuh, dat wordt echt omgeroepen op 100% NL, maar stiekem hoop ik gwoon dat hij het leest.. of dat hij maandag in de trein zit Lovers

Ik kan het meestal ook goed vinden met conducteurs, alleen vinden ze het niet leuk als ik dingen beter weet dan zij Sigaar

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:51

Ik kon afgelopen vrijdag bijna mee de trein door kaartjes knippen. Vork
Er kwam een jongen aan met een pen in z'n mond, toen vroeg ze of hij kwam helpen..
En toen zei ie: Oh is goed hoor. Zij: Mooi, we moeten nog de hele trein.
Toen krabbelde ie terug.. Als ik toen gezegd had dat ik wel wilde helpen, had het zo gekund. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 22:54

Tong uitsteken

Lijkt me best cool een keertje conducteuren Clown

Iemand die aflevering van Gerard en Gordon over de vloer bij de NS wel eens gezien? Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:10

ik had een keer een conducteur joh Bloos!

Ik mag dus gratis eerste klas rijden, omdat mijn moeder bij de NS werkt, alleen dat geldt niet als je jonger dan 12 bent, om bepaalde tijden ofzo.. Was toen dus 11 Tong uitsteken..

Hoorde haar eerst al tekeer gaan tegen een zwartrijder die er niet uit wilde(wat ze allemaal liep te schreeuwen, daar gingen je oren van klapperen).. Toen kwam ze bij ons (broer en ik).. Vroeg ze mijn leeftijd, om vervolgens te concluderen dat we niet eerste klas mochten zitten... Begon ze een partij te krijzen, iets van 'ZIJN JULLIE NU HELEMAAL BESODEMIETERD, MOVEN NOU!'..

Wij naar de 2e klas, om tot de conclusie te komen dat dat alleen tijdens de spits gold. Dus weer terug naar de 1e klas Tong uitsteken. liep ze heel toevallig weer langs.. Toen begon ze weer te schreeuwen en te schelden.. Echt alsof ze ons ieder moment in elkaar kon slaan Nagelbijten / Gniffelen .. Dus wij hadden iets van, we mogen hier gewoon zitten hoor; kijk maar.. Toen was het goed Tong uitsteken Maar toen we het aan mn mams vertelde heeft ze er wel melding van gemaakt Ja ..

Zo'n pasje krijg je trouwens alleen als je een leidinggevende functie hebt, en in dat opzicht merk je ook best vaak afgunst van conducteurs Huilen van het lachen (m'n moeder staat boven hun) Maar er zijn ook wel conducteurs die meteen een praatje komen maken etc. Haha!

Toen ik van het coldplay concert terugkwam, met een vriendin. Die vriendin had een 2e klas kaartje gekocht. 2e klas waren geen stoelen meer vrij, dus wij staan.. Toen ik m'n pasje liet zien -tijdens controle- mochten we alsnog 1e klas gaan zitten, en ze vond het gek dat ik niet al eer der had gevraagd of ik 1e klas mocht zitten Haha! Dat was dan wel weer aardig.. Lachen