malloesje schreef:Ik heb zo'n hekel aan Jehova's aan de deur
Sorry, moest het even kwijt!!!
Dat mag je zeker hebben en er zijn heel wat meer mensen die dat vinden. Alleen kun je het best wat tactvoller brengen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
malloesje schreef:Ik heb zo'n hekel aan Jehova's aan de deur
Snoevie schreef:dat is dus niet altijd zo he,niet alles over een kam scheren.........*zucht*

Ashley__ schreef:malloesje schreef:Ik heb zo'n hekel aan Jehova's aan de deur
Dat mag je zeker hebben en er zijn heel wat meer mensen die dat vinden. Alleen kun je het best wat tactvoller brengen?
.
is ook beetje mijn opvatting hoor.Leven en laten leven,probeer positief te zijn en goed te doen.Respect naar anderen...
detour schreef:Komen alle geloven niet op zo ongeveer dezelfde God neer? Is God niet een een soort verzamelnaam voor Allah, Jaweh, etc?..
katiavl schreef:Dat zou inderdaad ook mooi zijn, en dan zou het grappig zijn als mensen sterven die tegen ander geloof hebben gevochten, gekeerd enz. Dat ze aan het eind van de dagen te weten komen dat ze hun eigen god hebben verafschuwd.
als jullie het eruit halen mijn excuses. Eerder heb ik ook gezegd dat er geen slechte godsdienst is alleen slechte mensen. Waarom de één talrijker is dan bij de andere geen idee, en bij sommige helemaal niet. Is eigenlijk een vraag die me lang heeft beziggehouden om eerlijk te zijn.
Leg dat maar eens uit
Snoevie schreef:dat klopt wel denk ik tinky.
al heb ik bij bepaalde geloven echt een minder prettig gevoel als bij de andere......