MISTRAL94 schreef:Kijk als je nou met een zogenaamd goed idee wilt komen, kom dan ook met een goede oplossing dit slaat werkelijkwaar nergens op.
Ja ja, kom nou maar weer van die kast af. Ik dolde maar een beetje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Kijk als je nou met een zogenaamd goed idee wilt komen, kom dan ook met een goede oplossing dit slaat werkelijkwaar nergens op.
MISTRAL94 schreef:Nou na jaren aanhoren van je bent een aansteller ed vind ik het merendeel van de reacties hier kort door de bocht en getuigen van egoisme
dnieSz schreef:Ik vind het in restaurants wel echt een goed id. want daar hoort gewoon niet gerookt te worden met al dat eten.
maar in de kroeg vind ik het nogal stom, ik heb zelf wel altijd last van me ogen enzo na het uitgaan maar toch, al die mensen die dan willen roken gaan buiten staan, en wat komt daarr RUZIE.
dat is 1ding wat zeker is.
saffire schreef:Snoevie schreef:afscheiding is prima,maar dan wel zo dat de rook niet van de ene kant naar de andere kant van de kroeg kan dwarrelen,dan heb je er nog niets aan.
waarom is het in kroegen belachelijk?
daar kan je toch ook gescheiden gedeeltes maken?
ja erg moeilijk,rekening houden met mensen die liever niet meeroken met anderen.........
en wanneer word dan rekening gehoude met de mensen die wel roken![]()
ik vind dat verbod nogsteeds onzin
jullie zeggen allemaal het stinkt, maar waar ga je dadelijk opletten asl dat verbod er is, op mensen die zwete, of mensen die te veel parfum gebruike
Silvaantje schreef:Restaurants enzo kan ik me enigzins voorstellen ook al vind ik nog dat ze best gewoon kunnen afscheiden met een muurtje ofzo, wel en niet rokers. verder in de kroegen vind ik t belachelijk eigelijk.
lindake schreef:verania schreef:Hai,
Op zich wel balen (ik rook zelf ook)
maar aan de andere kant vind ik het ook smerig als ik zit te eten dat er dan een walmpje rook voorbij schiet.
kan me dus helemaal indenken dat de niet rokers super blij zijn.
en ehm ben best verslaafd maar jeutje hoe lang zit je in een restaurant max 4 uurtjes kan best wel effe zonder toch.
Ik vind dat je een prachtige instelling hebt als roker zijnde. Top gewoon
.
Ik zou het leuk vinden dat al de rokers op die manier denken!
katiavl schreef:Nou moet je ook rekening houden dat roken een erg verslavende stof is, dus rokers die reactie geven is vrij normaal
Niet slecht bedoeld
Roken veranderd de fysiologie van de hersenen net zoals bij een hard drug, daarom is het ook zo moeilijk om te stoppen en zeker te blijven stoppen
Linda_E schreef:Ik vind het super! Het stinkt niet alleen, het is ook nog eens hartstikke ongezond!! Ik kies er bewust voor om niet te roken en dan word ik gedwongen om mee te roken als ik eens uit eten of stappen wil. Ik ben echt super blij dat het rookvrij word.
Chann schreef:Ik vind het prima allemaal.
Rokers kunnen gerust wel rekening houden met niet-rokers door buiten te gaan roken, dat lijkt me echt geen probleem. Tijdens het eten roken is eigenlijk ook asociaal, des noods, als je zo nodig moet roken, ga je dan maar even naar buiten. Daarbij rook je dan ook een heel stuk minder met uitgaan, meteen weer een voordeel.Heb er totaal geen moeite mee.
En ja, ik rook ook.
Charles schreef:maar mensen die zeggen dat ze rook vinden stinken moeten zich wel gaan voorbereiden dat je andere minder prettige luchtjes straks wel gaat ruiken
Charles schreef:Haha je moest eens weten slimmerik, ik heb de neus van een bloedhond én ik steek wel eens een sigaretje op