en mn broertje kon frikandel nooit uitspreken dus werd een friesenel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myrdal schreef:Grappig topic dit.
Dit ik nog een klein meisje was ging in de periode voor kerst eens de deurbel. Stond er zo'n krantenjongen die fijne dagen wenste.
Ik heb gezegd: Nou, bedankt! En heb de deur dicht gedaan![]()
Heb ik nog lang moeten horen
Vjestagirl schreef:Dat deed mijn huisgenootje van 24 vorig jaar ook nog...
liesJ schreef:haha wat een leuk topic, ik geef zwemles aan kinderen dus komen er geregeld leuke uitspraken voorbij.
om deze heb ik zohard moeten lachen dat ik gewoon even onderwater moest.
komt er een jongetje naar me toe: juf ik heb een toverpiemel, ik ow wattan?
jongetje: ja soms is tie recht en soms niet.
als je dat gezichtje erbij zag... heerlijk
liesJ schreef:haha wat een leuk topic, ik geef zwemles aan kinderen dus komen er geregeld leuke uitspraken voorbij.
om deze heb ik zohard moeten lachen dat ik gewoon even onderwater moest.
komt er een jongetje naar me toe: juf ik heb een toverpiemel, ik ow wattan?
jongetje: ja soms is tie recht en soms niet.
als je dat gezichtje erbij zag... heerlijk
Singeltje schreef:Piniwinie is een pinguin in mijn nicht haar taaltje.
Citaat:omg ,ik wilde altijd een zusje, en toen mijn broertje geboren werd zij ik doodleuk tegen mn juf(was toen 4) gooi hem maar in de prullenbak
Nyckle schreef:Toen ik een jaar of 4 was, hadden mijn vader en ik een cadeautje gehaald voor mijn moeder, omdat die de volgende dag jarig was. Thuis aangekomen zaten we bij de tafel en mijn vader zei: ''Nyckle, niet zeggen wat mama morgen krijgt hé?!'' Ik: ''Nee, ik zeg niet dat mama een stofzuiger krijgt!''
Hóé dom?!
_AAASCHAAA_ schreef:Wij hadden ''vroeger'' altijd een cd van een aantals donkere mannen die muziek maakte. mijn vader zij altijd ''dat zijn de aapjes'' en mijn moeder bevestigde dat altijd. Toen ze bij ons in het centrum op kwamen treden zij mijn vader '' ga maar een gulden in het bakje gooien'' Ik janken en krijsen IK WIL NIET NAAR DE AAPJES DIE VIND IK NIET LEUK!!!! Me pa en ma geneerden zich wel op dat moment