Staking door scholieren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mii_Jessica

Re: Staking door scholieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 20:44

myrtheypie schreef:
Mii_Jessica schreef:
Bij ons is het als er maandag weer kinderen missen uit de les moeten ze alles dubbel inhalen
@Myrt( weet je naam verder niet meer Dromen ) Zit je ook op het Da Vinci toevallig? Heb ff in je profiel gespiekt,, ben jessica die vriendin van kelly Vork

Heej!
Waatt? wie heeft gezegt dat we het dubbel moeten inhalen dan Nagelbijten / Gniffelen
ze kunnen toch moeilijk de hele school laten nakomen...(?)
&ja idd ,, ben myrthe Tong uitsteken

Iedereen die maandag weg is willen ze alles dubbel laten inhalen heb k gehoord ja echt achterlijk!

Kaatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 20:46

Jimb0o schreef:
Ik word echt een beetje gestoord van al die reacties over de 'grotemensenwereld' en dat wij zo ontzettend verwend en verwaand zijn. De meesten van ons hebben niet meegedaan aan de stakingen en het rellen, maar toch word er hier op ons af gegeven. Ik ben het ook totaal niet eens met de rellen en het vandalisme en dat zeggen een heleboel andere scholieren hier ook. Maar toch blijven mensen maar denken dat wij geen zin hebben om een uurtje langer op school te zitten, maar dat is het dus niet. (voor een enkeling in dit topic wel)
Ik hebt het al eerder gezegd het gaat niet om dat ik langer op school zit, maar om de opvulling van die uren

Er zijn er hier anders genoeg die klagen omdat ze tot vier of half vijf of vijf uur op school moeten zitten...

Qnorp

Woonplaats: Eindhoven, Noord Brabant, Nederland, Europa, Wereld, Universum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 20:47

Kaatie schreef:
Jimb0o schreef:
Ik word echt een beetje gestoord van al die reacties over de 'grotemensenwereld' en dat wij zo ontzettend verwend en verwaand zijn. De meesten van ons hebben niet meegedaan aan de stakingen en het rellen, maar toch word er hier op ons af gegeven. Ik ben het ook totaal niet eens met de rellen en het vandalisme en dat zeggen een heleboel andere scholieren hier ook. Maar toch blijven mensen maar denken dat wij geen zin hebben om een uurtje langer op school te zitten, maar dat is het dus niet. (voor een enkeling in dit topic wel)
Ik hebt het al eerder gezegd het gaat niet om dat ik langer op school zit, maar om de opvulling van die uren

Er zijn er hier anders genoeg die klagen omdat ze tot vier of half vijf of vijf uur op school moeten zitten...

mee eens Knipoog

Jiskaa

Ja ik klaag erom dat ik tot 5 uur op school moet zitten.
Ik moet om half 6 werken. Hoe doe ik dat met eten?
Hoe doe ik dat met huiswerk?
En waar blijft dan m'n vrije tijd?
Sorrie hoor, maar ik vind dat echt niet normaal meer.

Als ze gewoon die tussenuren er tussen uit klappen en alles wat beter indelen, is er niks aan de hand.
Laatst bijgewerkt door Jiskaa op 25-11-07 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Naomi_Jortje

Madje_Rocky schreef:
Hier in brabant ook staking:P Ik heb niet meegedaan, ben gaan gymmen. Alleen 9 van de 10 wisten niet waar het overging, dus riepen ze allemaal: 'Staken!' Haha!

Huh, ik dacht dat jij d'r ook bij stond? Tong uitsteken
Ik was samen met Emma & Maartje & Isabelle, maar jou heb ik eigenlijk niet gezien Tong uitsteken

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 20:48

jaaah wij gaan morhghe stakeen !!
enne als je bij youtube kijk en dan bredero intypt en het 1e filmpje wordt er ong naar 1 min dagt ik een rook bom naar binnen gegooid xd en laatst in purmerend moest de ME komen haha

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 20:49

T Zal morgen wel behoorlijk uit de hand gaan lopen,, maarjaah als ze iest willen bereiken ga dan lekker woensdag naar den haag!

marle_sheila

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 20:49

ik heb die uren al, en zo heel veel is het niet. Dus ik staak niet Lachen

Ik ben het er wél mee eens dat het nutteloos is als ze die uren invullen als bijvoorbeeld 'huiswerkuren' of lessen in de proefwerkweek Ja

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 20:52

Kaatie schreef:
Jimb0o schreef:

Ja er zijn inderdaad wat scholieren die nogal kort door de bocht reageren en dat is erg jammer, maar ik heb er ook genoeg gelezen die het rellen afkeuren en een onderbouwde mening geven. Vervolgens komen er alleen maar reacties van terug dat we verwend zijn en dat we het zo erg vinden dat we een uurtje langer moeten zitten. En dat we maar moeten wachten tot we in de echte 'grote mensen wereld' terecht komen. Maar er zijn ook genoeg mensen die wel over hun toekomst nadenken, daar hebben we trouwens ook lesuren voor (LOB)!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:01

idd er zijn nog van de slimme kinderen die wel over hun toekomst nadenken

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:06

Dan ben ik dom.

Ik denk wel aan mijn toekomst maar dat heeft niet alleen met extra uren

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:11

dat kan ook zonder die extra uren,, als alle andere uren nuttig worden opgevuld!

Snelleedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:12

Werkelijk.... Ik hoop dat alle scholieren die morgen op straat rond lopen en eigenlijk in de les horen te zitten worden opgepakt. Persoonlijk zelf hoef ik geen relschoppers cq vernielers tegen te komen, ik hou ze aan en op vernieling en vandalisme en dan kunnen ze lekker zitten, de rest van de dag. Nog even een goed woordje doen bij de OVJ dat ze wat mij betreft wel als straf de gehele week onder begeleiding 10 uren per dag in een schoolbankje mogen zitten. Zal ze leren, stelletje ellendelingen!

( Hiermee bedoel ik niet iedereen! Alleen de stakers! )

En ik hoop echt van harte dat ze die extra lesuren er door krijgen!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:15

Snelleedje schreef:
Werkelijk.... Ik hoop dat alle scholieren die morgen op straat rond lopen en eigenlijk in de les horen te zitten worden opgepakt. Persoonlijk zelf hoef ik geen relschoppers cq vernielers tegen te komen, ik hou ze aan en op vernieling en vandalisme en dan kunnen ze lekker zitten, de rest van de dag. Nog even een goed woordje doen bij de OVJ dat ze wat mij betreft wel als straf de gehele week onder begeleiding 10 uren per dag in een schoolbankje mogen zitten. Zal ze leren, stelletje ellendelingen!

( Hiermee bedoel ik niet iedereen! Alleen de stakers! )

En ik hoop echt van harte dat ze die extra lesuren er door krijgen!

Als er niet zoveel uitval uren zouden zijn zou het makkelijk gehaald kunnen worden, en alle uren moeten gewoon nuttig worden opgevuld en de lessen moeten goeie kwaliteit hebben

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:20

Tussenuren zijn soms ONMOGELIJK weg te werken.. roosters opmaken is een van de moeilijkste karweitjes die er zijn.. en dat zul je bijna altijd houden! Ik zeg dan ook: benut gewoon je tussenuren, doe alvast wat huiswerk (scheelt weer in je vrije tijd) en zeur er verder niet over.. that's life, het kan nooit allemaal lopen zoals je wilt! Dat zul je ook tegen komen on het hoger onderwijs (vervolgstudies) en ook op je werk zal het nooit 100% lopen zoals jij dat graag wilt..

get over it, en leer om te gaan met tegenslagen! Hoort bij het leven..

Snelleedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:20

ad0rey0u schreef:

Als ze gewoon die tussenuren er tussen uit klappen en alles wat beter indelen, is er niks aan de hand.

17:00 uur? Mooie tijd! Je zult keuzes moeten maken! Of naar school, eten, huiswerken en nog wat vrije tijd of naar school, werken, eten, huiswerken en op bed! Weekenden heb je verdomme tijd zat! Zo gaat dat bij ons ouderen ook!

Snelleedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:21

natas_joy schreef:
jaaah wij gaan morhghe stakeen !!
enne als je bij youtube kijk en dan bredero intypt en het 1e filmpje wordt er ong naar 1 min dagt ik een rook bom naar binnen gegooid xd en laatst in purmerend moest de ME komen haha

Leer Nederlands! Dat is het eerste wat je zou moeten doen!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:23

Idd in de weekeinde hebben we nog genoeg tijd,, k heb dan nog een kranten wijk maar alsnog ga k naar mn paard en alles

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:25

Ik werk nu ook niet omdat ik er geen tijd voor heb door de weeks, ik ga in de vakantie wel werken Knipoog

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:26

k ga in de zomer vakantie weer bollen pellen k begin om half 8 ( k ben er al om kwart over 7 ) en k ga door tot 4

Snelleedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:27

Kijk! Dit zijn berichten! Ben blij dat er ook nog slimme jeugd tussen zit!

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:29

Snelleedje schreef:
ad0rey0u schreef:

17:00 uur? Mooie tijd! Je zult keuzes moeten maken! Of naar school, eten, huiswerken en nog wat vrije tijd of naar school, werken, eten, huiswerken en op bed! Weekenden heb je verdomme tijd zat! Zo gaat dat bij ons ouderen ook!

Zo gaat het bij jullie misschien ook ja, maar laat ons nog lekker 'kind' zijn en van onze jeugd genieten!!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:30

We zijn toch geen kleine kinderen meer!! We worden ouder en langzamer hand volwassen wen er maar aan want dit is nog de komende 60 jaar zo minimaal!

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:32

Ja en omdat het daarna zo is moeten we nou nog gewoon ff lekker relaxed een beetje onze gang kunnen gaan. Dit jaar elke dag tot 4 uur naar school is voor mij al een ramp, en laat staan tot 5 uur! Ik red het nog net om mn paard voldoende te rijden en te werken, maar voor een andere sport is al helemaal geen tijd..

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:34

k heb het ook druk,, 2 kranten wijken,, nu nog 2 verzorg paarden en een paard samen met mn moder, mn hw en alles!