Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iloveyah87 schreef:KirstenG schreef:ik ben blij dat het nu ook eens van de andere kant bekeken wordt, en dat andere mensen ook op de eerste date sex hebben gehad, en het nog steeds goed gaat in de relatie... en dat het verhaal nu andersom is...
wat mensen met de liefde bedrijven bedoelen ben ik nog steeds niet achter denk ik... als ze daarmee bedoelen dat je elkaar bevredigd dan weet ik het welmaar anders echt niet..
misschien mis ik daar een stukje verdere 'liefdeservaring' o.i.d.
misschien dat ik er ooit wel achter kom, en misschien ook niet...
ben ook erg benieuwd of de mensen die dat wel ervaren het uit kunnen leggen..?
uhmmm ik ga een poging wagen
met seks weet je vaak dat het echt alleen seks is en zitten er niet meer gevoelens bij voor de ander... je vindt de seks wel lekker.. het is meer dat je op dat moment de seks lekker vindt en daarvan geniet dan dat je van de ander geniet..
met liefde bedrijven geniet je zowel van de seks als van de ander. Er komen meer gevoelens bij kijken die voor de ander bestemd zijn kwa liefde. en gaat het dus meer om beiden partijen, waarvan je geniet..
is deze uitleg ok? en zijn jullie het met me eens????
sflj schreef:dwaallicht schreef:Ik vind sex alleen de moeite waard met iemand die ik helemaal geweldig vind, ik neem geen genoegen met minder
Mijn idee!
En als dat na een eerste date al is, kun je iemand volgens mij niet goed genoeg kennen om dat te weten!
Verder vind ik t iets oppervlakkigs hebben, sex om de sex.
Maar helaas zijn er ook een heeeeleboel oppervlakkige mensen!
sflj schreef:Ik zeg toch ook dat ík dat iets oppervlakkigs vind hebben?
Onder een eerste date versta ik blijkbaar iets anders dan jij?
Mayo schreef:Mijn soort van relatie ken ik al sinds halverwege vorig jaar en heb hem vaak gezien en gesproken en we hebben veel gemailt al in die tijd. Pas veel later kwamen de gevoelens en de eerste date, toen kende ik hem dus al wel vrij goed.
Om dus maar een voorbeeld te noemen
L0veJ0la schreef:He vraagjes, een meisje is bezet door zijn vriend, maar zijn vriend vindt geen probleem als zijn vriendin met andere iemand naar bed gaan. en zijn vriend doet dat ook.. Vinden jullie dit goed?
Mayo schreef:Ik snap je vraag niet zo goed.
Een meisje van 17 is zwanger, gaat samenwonen met haar vriend en beiden mogen ze intiem zijn met anderen? Bedoel je dat?
KirstenG schreef:wat vroeg ze aan je vriendje dan? snap niet zo goed wat je bedoeld? en 17 en zwanger en dan een vrij relatie? benieuwd hoe lang dat duurt voor dat meisje...
KirstenG schreef:oke... nu ben ik echt de weg kwijt... nu snap ik er niks meer van..
SuperQuinta schreef:wat een discussie..![]()
en het is eigenlijk zo simpel..![]()
iedereen heeft een andere opvatting over seks..
en uiteindelijk draait het platgezegd maar om 1 ding.. spanning.. fun.. klaarkomen dus..![]()
en of je dat nou voor de lol doet of omdat je van iemand houdt.. dat is natuurlijk ieder voor zich..
tegenwoordig ben je als je een beetje lol maakt meteen een sloerie..![]()
je bent jong dus doen wat je niet laten kunt vind ik.. zolang je er zelf geen spijt van hebt natuurlijk! lijkt me het belangrijkste