Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niien_ schreef:Morgen heb ik 6 maanden met me vriend, maar ken hem al jaren. Ik heb echt geen idee wat ik moet kopen, maar moet het wel vandaag doen! Suggesties?
Winandaa_ schreef:Ik wil mijn vriend gewoon een lief klein cadeautje geven, om te laten zien dat ik van hem houd. Maar wat?
Romytjuuh schreef:Ik wil graag de eigenaresse van mijn bijrijdpaard een mooi cadeau geven.
Omdat ik daar mee mag lessen op de ponyclub, wedstrijden mag rijden, je noemt het maar even op en het mag altijd van dr.
Ik vind het alleen best moeilijk want ze heeft veel spulletjes voor de paard. (Dekjes enz..)
Wie heeft er orginele suggesties?
Het mag best wat kosten
Romytjuuh schreef:Ik wil graag de eigenaresse van mijn bijrijdpaard een mooi cadeau geven.
Omdat ik daar mee mag lessen op de ponyclub, wedstrijden mag rijden, je noemt het maar even op en het mag altijd van dr.
Ik vind het alleen best moeilijk want ze heeft veel spulletjes voor de paard. (Dekjes enz..)
Wie heeft er orginele suggesties?
Het mag best wat kosten
Anthea schreef:Ik moet met kerst iets voor 'n 21 jarige gozer uit de UK kopen, het moet dus makkelijk op te sturen zijn.
Weet niet echt wat ie leuk vind...Tips?
__Possie__ schreef:Hallo !!
Vriendlief word 13 november 26 jaar alweer. Ik heb hem 2 maand geleden al iets ´´duurs´´ cadeau gedaan, en wil het nu zeg maar even niet al te prijzig houden. Hij heeft niet echt hobby´s (ja houd van Shelby´s en de formule 1). Maar goed ik ben doordat vriendlief best wel aardig verwend word door mij (en ik door hem hihi) wat inspiratieloos geworden en zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik dacht eerst misschien aan van dat ik hem mee kan nemen naar een bepaald goed restaurant, maar achteraf zie ik daar ook weer vanaf doordat we best vaak uit-eten gaan, en dan is dat ook niet erg leuk om te doen.
Als jullie me e.e.a. op weg kunnen helpen hoor ik het met alle plezier, ik zal ook jullie zover als kan helpen met bedenken