Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Lenn schreef:hmm jeetje het is wel ernstig allemaal he
ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet
En ben blij dat ik morgen niet hoef te werken in Eindhoven!
@ griebels: Niet ver

xXGRIETJEXx schreef:Tsjonge jonge jonge, vaag zeg, iedereen heeft het hier over stroom dat uitvalt, bomen die omwaaien, dikke lagen sneeuw, en hier is HELEMAAL NIKS, jeetje mina dat het gewoon een paar km verderop zon noodweer kan zijn :S

griebels schreef:Lenn schreef:hmm jeetje het is wel ernstig allemaal he
ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet
En ben blij dat ik morgen niet hoef te werken in Eindhoven!
@ griebels: Niet ver
Ja dat wist ik
Maar mijn topografie is zo slecht dat ik graag wil weten wat 'niet ver' betekend hihi...
Ik ga wel ff kijken op routenet

) griebels schreef:Ik maak me trouwens echt zorgen nu over Sabiha... Ze heeft een schuilstalletje maar heb eigenlijk nooit gecontroleerd of die deze harde wind wel aankan... En ik weet dat ze met regen IN de schuilstal staat.. Het is een beetje een poppetje
Maar om nou over die binnendoorwegen te gaan rijden... Mijn moeder vilt me (heeft ze gezegd door de foon)
Linda_Bien schreef:meiske16 schreef:Het sneeuwt nog steeds. Echt hard. En veel. Voetsporen van een paar uur terug,waren helemaal weg,ofwel gevuld. Je zag ze niet meer. Dus ik schat dat er nu zon 30 cm ligt hier.
Hier ongeveer ook

maartjuh schreef:griebels schreef:Ik maak me trouwens echt zorgen nu over Sabiha... Ze heeft een schuilstalletje maar heb eigenlijk nooit gecontroleerd of die deze harde wind wel aankan... En ik weet dat ze met regen IN de schuilstal staat.. Het is een beetje een poppetje
Maar om nou over die binnendoorwegen te gaan rijden... Mijn moeder vilt me (heeft ze gezegd door de foon)
Ja idd, over pony's maak ik me meer zorgen, dan dat ik ingesneeuwd raak
en geen vogels in de lucht helemaal niets best creepy
en als ik nu het geluid van mijn computer zou uit zetten hoor ik alleen afentoe een vliegtuig over komen.. randie schreef:Vanochtend was het stormachtig regenachtig en winderig weer, en nu s avonds is Den Bosch veranderd in Moskou
babe schreef:niet eerlijk..ik wil ook sneeuw