benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kamide

Re: benefietconcours brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:54

ik ook!
als die rare pegassa maar niet zo gek gaat racen net als vandaag Clown
achja, is de energie er alvast maar uit Knipoog

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:59

haha komt vast goed hoor kathinka. Wat je vandaag had hem je zondag niet Haha! . Anders maar een snelheidsproef. Misschien win je daar wel een prijs mee haha Haha!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:52

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 22:28

Ooh, ik kom ook!
leukleuk allemaal.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 10:06

Ships... mijn vervoer heeft afgebeld.... is er nog iemand uit omgeving Eindhoven/Veldhoven die me wil oppikken morgen?

Ov gaat pas vanaf 11.11 dus da's helaas no option 4 me

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 10:28

ik zou graag een email willen met de startlijsten van l1 dressuur en puntenspringen

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 13:05

Miekelover: Kan jy mij dan mrgen voorlezen?Ik moet als 25e!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 16:33

Hypofucos...
wij komen langs veldhoven, en willen jou evt wel oppikken. We hebben wel een trailer erachter dus het zou evt fijn zijn als je op een makkelijk te vinden plaatst ofzo afspreken. Wij zijn rond 9.15 in die omgeving.. laat maar even weten of je het wat vind?

oh ja, nog even voor de zekerheid. Start de B nou om 9.00 of om 10.00 ???? want in de mail staat 10.00 en op de site staat 9.00!!

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:45

ik ben nu alweer vroeger in gedeeld half 11 heb ik net kunnen regelen..maar eerder kan ik echt niet...zou er nog een mogelijkheid zijn om later te kunne?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 19:24

#Ymke# schreef:
Hypofucos...
wij komen langs veldhoven, en willen jou evt wel oppikken. We hebben wel een trailer erachter dus het zou evt fijn zijn als je op een makkelijk te vinden plaatst ofzo afspreken. Wij zijn rond 9.15 in die omgeving.. laat maar even weten of je het wat vind?

oh ja, nog even voor de zekerheid. Start de B nou om 9.00 of om 10.00 ???? want in de mail staat 10.00 en op de site staat 9.00!!

Ik heb je een pb-tje gestuurd! Ik ga graag met jullie mee

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:47

MelodyT schreef:
Miekelover: Kan jy mij dan mrgen voorlezen?Ik moet als 25e!

Ik denk dat wel gaat maar ik moet ook met de western show mee doen en ik weet niet hoelaat de begint. Maar ik denk dat het wel gaat. Lekker met een verkouden stem maarja:d.

nou tot morgen. ik ben te herkennen met rood en paars haar Haha!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:28

krijg ik een mail

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 22:59

eej Nouk, wil jij mij ook voorlezen???
wel HEEL hard want ik ben doof maar dat weet je al Knipoog ..
Pegassa ging lekker vandaag en ze is ook zo goed als wit...ik ga m'n bedje zo maar eens opzoeken...morgen om half 7 m'n bed uit!! Dromen Slapen
heb er zin in!!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 00:18

thinka schreef:
eej Nouk, wil jij mij ook voorlezen???
wel HEEL hard want ik ben doof maar dat weet je al Knipoog ..
Pegassa ging lekker vandaag en ze is ook zo goed als wit...ik ga m'n bedje zo maar eens opzoeken...morgen om half 7 m'n bed uit!! Dromen Slapen
heb er zin in!!

tuurlijk wil ik jouw proef voorlezen ik ben toch je persenol groom (ofzoiets) hahaa.

slaap lekker en tot morgen. Morgen is the big day Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 01:28

ik heb er zin in Ja
oke ik ben wel superslecht voorbereid(lees: niet voorbereid Bloos )
proefje niet geoefend, afgelopen 2 weken 2x gereden, vandaag heeft Q ook alweer stilgestaan ivm mijn rug en longeren mag nog niet met hem, dat had steffi afgeraden om te doen en dat doe ik dan dus ook maar niet

als jullie morgen dus iemand erg slecht op dr paard zien zitten ben ik dat ivm rugpijn, Q herken je aan zn ontbrekende spieren en 2 mega schuurplekken op zn schouders, en grote kans dat ie ook nog eens erg dwars is
maar: zn voetjes zijn wel geschoren *LOL* dan lijkt het nog iets Knipoog

gelukkig heb ik wel een groom/voorlezer, nml MissSunshine hier op bokt Haha!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 09:24

Komt allemaal goed Haha!
B begint om 10.00 u Ja
kheberzinin

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 09:48

ik ook, proefje gisteren viel niet tegen.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:47

Zo, ik ben weer terug.

Heb veel en lekker gebuurt met wat medeboksters (Lielle, Somexx, Selnik, Pauline, Renske20, Irre, Eldango, Aimable en wie ik verder nog vergeten ben op te noemen).

Ik ben kapotmoe en heb vanmiddag met een partijtje harde buiken op bed gelegen. Ben nu weer een beetje boven theewater.

Het was een leuke wedstrijd, goed georganiseerd, alleen de puntentelling was een beetje, hoe moet ik het zeggen: tegenvallend. In het opzicht van weinig onderbouwende kritiek, vreemde punten op vreemde plaatsen (plaatsen waar het goed ging weinig punten en omgekeerd), maar goed, we hebben allemaal lol gehad en dat was het belangrijkste.

Nu nog eens afwachten wie de prijzen in de loterij hebben gewonnen. Helaas kon ik er zelf niet bij zijn, maar dat is als het goed is, opgelost door SuperheldPauline!) Thenx!!! _/-o_

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 20:33

Ben ook net thuis. Ik vond het super gezellig. Jammer dat ik zelf niet kon meerijden. Ik had het proefje van Thinka en MelodyT. MelodyT was 2e heel super gereden en Thinka was laatste maar ook super gereden. Het was voor thinka ook de 1e wedstrijd. Ook moesten Thinka en ik als koe spelen bij de westernshow. Was echt lachen. Toen kwam onze knappe vent Avalon. Hij vond het ook allemaal leuk Haha! Jammer dat het publiek hem niet zo goed aanmoedigden. Maarja. Het was een geslaagde dag en daar gaat het om Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 20:37

Miekelover, dan heb ik jou gezien als koe Haha!

Ik was best tevreden moet ik zeggen. Punten waren iets te veel maar gezien het feit dat ik gisteren voor het eerst met dat paard door een proefje heb gestuurd, was ik met 190 punten in het Z best content. Jammer dat het springen zo laat werd.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 20:39

ik ben ook allang thuis, zit nu helemaal gaar te zijn.. Proefje ging echt zo zwaar bagger. In de losrijbak voelde hij uiteindelijk heel fijn en save aan, maar in de proef zelf was er geen rijden meer aan.. Heel bot voor het been en als klapper reed ik C-H-B-A ipv C-H-E-A..lekker blond dus Bloos Uiteindelijk toch 6e met 152 punten...haha..wie had dat gedacht.. Haha! maargoed, al met al toch een goeie ervaring...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 20:40

ik ben zooooooo blij Hyper!

zo wordt je paard afgekeurd en krijgt min of meer een doodvonnis mee, en zo wordt je ex aquo 1e met 177 punten Haha! Haha!

vond hem trouwens verbazend relaxed en braaf, eerst stond ie al 12 dagen stil, toen heb ik hem dinsdag gereden wo+do stilstaan, vrjdag gereden en giseteren stond ie weer stil(ivm mijn rug) en vandaag was er niets aan de hand, kreeg nog van valerie(oud stalgenootje van jaren geleden, en winnares van de klasse B paarden OK dan! ) te horen dat ze hem nog nooit zo braaf, vriendelijk&ontspannen had gezien!

ga Steffi vd laarse zometeen een mailtje sturen, zonder haar had Q nu in de frikandellen gezeten Ach gut

vond het supergezellig en echt een geslaagde dag!! leuk om weer eens wat bokkers te zien Haha! enne ik heb je ook gezien als koe miekelover Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 20:46

Renske, ik was degene die tegen jou op het voorterrein zei dat jij Renske met Quentin moest zijn.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 21:07

jaaa Haha! na ff nadenken dacht ik idd dat jij dat moest zijn( t kwartje viel pas bij me toen ik je in het Z zag starten Knipoog )
wel super trouwens, gister voor t eerst met dat paard een proefje rijden en vandaag zo'n punten weten te halen Haha!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 21:16

Weet iemand van jullie welke lotnummers prijs hadden in de loterij? Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig wie wat gewonnen heeft.... Bloos