die waaide bijna weg! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Er staan hier alleen maar bomen
.Ik kan alleen maar hopen dat de wind gaat liggen ,dat ik dan kan gaan slapen.Nu moet ik maar op zitten, kan niet slapen van al dat gegier rond huis ,het lijkt begot wel december.Nu ben ik verplicht te bokken, ik moet toch iets doen hè
silvana schreef:Hier is de storm al een paar uur bezig .Mijn tuin is een ruïne . Mijn mooie rozen zijn kapot gewaaid mijn gras ,zwembad, en vijver liggen vol takken en bladeren.Wij wonen in een stuk bosgebied ,dat is nu dus echt niet leuk.Ze melde op het nieuws dat je auto's niet onder bomen moest parkeren wegens gevaar van omwaaiende bomenEr staan hier alleen maar bomen
.Ik kan alleen maar hopen dat de wind gaat liggen ,dat ik dan kan gaan slapen.Nu moet ik maar op zitten, kan niet slapen van al dat gegier rond huis ,het lijkt begot wel december.Nu ben ik verplicht te bokken, ik moet toch iets doen hè

. In de kroeg was ook bijna geen kip meer.
Bon had gelukkig lekker een dekentje op.
),de duivelswandelstok die zooooo mooi over de vijver groeide is vernield en ga zo nog maar even door.