Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loulou schreef:helaas, veel van de spullen die ik op mijn lijstje had staan zijn uitgesloten bij hypostore, wel nog dekens besteld.
wel een mooie deal bij ruitergoed. 25% korting ging nog over de aanbiedingprijs op mijn shamshield.
Jennyxx schreef:Hm de deken die ik bij Hypostore wil bestellen was eergisteren 115 euro en nu is hij 149 eurohaal daar 30% korting af dan zit je op 104 euro. Scheel wel iets maar dus geen 30%!
Blacky94 schreef:Jennyxx schreef:Hm de deken die ik bij Hypostore wil bestellen was eergisteren 115 euro en nu is hij 149 eurohaal daar 30% korting af dan zit je op 104 euro. Scheel wel iets maar dus geen 30%!
Dat is wel gek, ben ik niet van HS gewend. En het komt niet door prijsverschil door dikte van vulling? Als in, de 0 grams zijn goedkoper dan dezelfde deken in 100gr of 200gr. Heb het idee dat als je een deken aanklikt waarbij je uit verschillende diktes kan kiezen hij vaak in eerste instantie de prijs van de goedkoopste (dus bijv. 0 gr) aangeeft. Kies je dan een dikkere vulling, wordt de prijs ook hoger.
mavantos schreef:Blacky94 schreef:Dat is wel gek, ben ik niet van HS gewend. En het komt niet door prijsverschil door dikte van vulling? Als in, de 0 grams zijn goedkoper dan dezelfde deken in 100gr of 200gr. Heb het idee dat als je een deken aanklikt waarbij je uit verschillende diktes kan kiezen hij vaak in eerste instantie de prijs van de goedkoopste (dus bijv. 0 gr) aangeeft. Kies je dan een dikkere vulling, wordt de prijs ook hoger.
Had deze deken niet eerst 20/25% korting en dat deze daar nu vanaf is? Dat doen ze namelijk wel altijd bij zulke acties. Het is natuurlijk geen korting over korting.
Dan maar naar DocHorse. 
haffiefreak schreef:Ik heb een vraag,
Als ik vandaag laarzen bestel bij hyostore met de black friday korting, maar ze passen niet kan ik ze dan met de korting ruilen in de winkel of moet ik dan extra bij betalen?
Ik ben vandaag helaas niet instaat om naar de winkel te gaan om te passen.

en mijn ariat bestelling pasten deels niet, eerdere hypostore aankopen helaas ook niet dus die moet ik nog ruilen. Ben nog nooit zo los gegaan maar wel erg blij! Wilde al heel lang een massage deken voor de paarden en die was nu dus ook met 30%
Change03 schreef:Tinka schreef:Ik zie bij horseflex helemaal geen korting, klopt dat?
Je moet de kortingscode BLACK15 toepassen. Ik zou je wel adviseren om je Horseflex supplementen bij Hypostore te bestellen. Daar is de korting hoger.
Pallatin schreef:Mocht iemand nog een Samshield helm tip hebben graag, ik zou het liefst een zwarte 2.0 shadowmat hebben, heb maat M nodig. Of een 1.0 zonder bling en toeters en bellen. Alleen shimmer vind ik wel mooi. De 1.0 zijn niet samen te stellen kom ik achter want gaan eruit…
Ik zie door de bomen het bos niet meer