Black Friday 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

femkepien

Re: Black Friday 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:25

Hier ook geslaagd bij hypostore, nieuwe deken, Naf m Fit (4L) en horseflex glucosamine msm, scheelde toch mooi 120 euro *\%/*

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:43

loulou schreef:
helaas, veel van de spullen die ik op mijn lijstje had staan zijn uitgesloten bij hypostore, wel nog dekens besteld.

wel een mooie deal bij ruitergoed. 25% korting ging nog over de aanbiedingprijs op mijn shamshield.

Heb je het over caps van Samshield? Want ik zie geen aanbiedingsprijzen en de korting werkt ook niet op de gewone prijzen, of nou ja…op eentje…maar dan kan ik beter bij Hypostore bestellen met 30%?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:45

Hier ook geslaagd bij Hypostore, 400 grams onderdeken Horseware, Silicium en psylliumzaad voor de voorraad, scheelt mooi 62,-

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:46

Hm de deken die ik bij Hypostore wil bestellen was eergisteren 115 euro en nu is hij 149 euro :n haal daar 30% korting af dan zit je op 104 euro. Scheel wel iets maar dus geen 30%!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:50

Wat irritant dat de prijs omhoog is gegaan. Deken van mij was hetzelfde prijs als bij andere webshops alleen nu met meer korting dan bij de andere shops.

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:00

Yummy schreef:
Ik ben nog opzoek naar een nieuw paar rijlaarzen, ego7 of cavallo. als iemand daar een goede aanbieding voor ziet :)

Besteld bij hypostore met 30% :D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:14

Jennyxx schreef:
Hm de deken die ik bij Hypostore wil bestellen was eergisteren 115 euro en nu is hij 149 euro :n haal daar 30% korting af dan zit je op 104 euro. Scheel wel iets maar dus geen 30%!

Dat is wel gek, ben ik niet van HS gewend. En het komt niet door prijsverschil door dikte van vulling? Als in, de 0 grams zijn goedkoper dan dezelfde deken in 100gr of 200gr. Heb het idee dat als je een deken aanklikt waarbij je uit verschillende diktes kan kiezen hij vaak in eerste instantie de prijs van de goedkoopste (dus bijv. 0 gr) aangeeft. Kies je dan een dikkere vulling, wordt de prijs ook hoger.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:15

Blacky94 schreef:
Jennyxx schreef:

Dat is wel gek, ben ik niet van HS gewend. En het komt niet door prijsverschil door dikte van vulling? Als in, de 0 grams zijn goedkoper dan dezelfde deken in 100gr of 200gr. Heb het idee dat als je een deken aanklikt waarbij je uit verschillende diktes kan kiezen hij vaak in eerste instantie de prijs van de goedkoopste (dus bijv. 0 gr) aangeeft. Kies je dan een dikkere vulling, wordt de prijs ook hoger.

Had deze deken niet eerst 20/25% korting en dat deze daar nu vanaf is? Dat doen ze namelijk wel altijd bij zulke acties. Het is natuurlijk geen korting over korting.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:17

Doet coolblue ook. Eerst was artikel voor maanden 519 euro. Nu is de prijs 549 euro maar nu met korting. Komt hij wat lager uit dan de 519 maar niet zo spectaculair als ze het doen voorkomen.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:20

mavantos schreef:
Blacky94 schreef:

Had deze deken niet eerst 20/25% korting en dat deze daar nu vanaf is? Dat doen ze namelijk wel altijd bij zulke acties. Het is natuurlijk geen korting over korting.

Dat was ook mijn eerste gedachte, maar als ik ga rekenen kom je op 22-23% korting uit en niet een mooi rond getal zoals 20 of 25%. Kan natuurlijk nog steeds wel, hebben ze af en toe wel vaker, maar ze hadden juist de afgelopen week op heel veel producten "afgeronde" kortingspercentages zoals 20, 25, 30% etc.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:06

De korting van hypostore doet het bij mij niet op vitalstyle, hebben andere mensen dat ook? Zijn die uitgesloten?

M_aris

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:26

Op de suplementen van vitalstyle werkte die vanmorgen wel

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:31

Ik had 18 kilo oerbalans, ik denk dat ze dat als voer zien. -O- Dan maar naar DocHorse.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:32

Imre schreef:
Ik had 18 kilo oerbalans, ik denk dat ze dat als voer zien. -O- Dan maar naar DocHorse.

Oerbalans valt inderdaad onder voer, niet onder supplementen!

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:51

Ik heb een vraag,
Als ik vandaag laarzen bestel bij hyostore met de black friday korting, maar ze passen niet kan ik ze dan met de korting ruilen in de winkel of moet ik dan extra bij betalen?
Ik ben vandaag helaas niet instaat om naar de winkel te gaan om te passen.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:16

haffiefreak schreef:
Ik heb een vraag,
Als ik vandaag laarzen bestel bij hyostore met de black friday korting, maar ze passen niet kan ik ze dan met de korting ruilen in de winkel of moet ik dan extra bij betalen?
Ik ben vandaag helaas niet instaat om naar de winkel te gaan om te passen.

Ik zou HypoStore even bellen met die vraag.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:18

Hypostore had idd afgelopen week al bepaalde dekens met korting. :j

Mijn Ariat laarzen zijn gisteren al binnen gekomen, en zitten perfect, echt zo blij mee!!

Zit nu nog in dubio of ik nog een deken bij Hypostore ga bestellen.. m'n auto moet komende week ook nog voor de apk :roll:

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:37

Mocht iemand nog een Samshield helm tip hebben graag, ik zou het liefst een zwarte 2.0 shadowmat hebben, heb maat M nodig. Of een 1.0 zonder bling en toeters en bellen. Alleen shimmer vind ik wel mooi. De 1.0 zijn niet samen te stellen kom ik achter want gaan eruit… :o

Ik zie door de bomen het bos niet meer :')

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:41

Ik zie bij horseflex helemaal geen korting, klopt dat?

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 59 min geleden

Tinka schreef:

Je moet de kortingscode BLACK15 toepassen. Ik zou je wel adviseren om je Horseflex supplementen bij Hypostore te bestellen. Daar is de korting hoger.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 57 min geleden

Ik ben gisteren geopereerd en heb aan shop therapie gedaan.. had al aantal weken wat spullen apart staan en nu dus los gegaan. €1225,- bij hypostore en nog 107 bij agradi.
Ik krijg van werk mijn opgespaarde uren uitbetaald dus in theorie is het gratis :+ en mijn ariat bestelling pasten deels niet, eerdere hypostore aankopen helaas ook niet dus die moet ik nog ruilen. Ben nog nooit zo los gegaan maar wel erg blij! Wilde al heel lang een massage deken voor de paarden en die was nu dus ook met 30% :o

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 55 min geleden

Change03 schreef:
Tinka schreef:

Je moet de kortingscode BLACK15 toepassen. Ik zou je wel adviseren om je Horseflex supplementen bij Hypostore te bestellen. Daar is de korting hoger.

Ik wou uitrekenen waar ik goedkoper uit ben, want ik woon in Frankrijk, dan zijn de verzendkosten erg hoog.
Bij hypostore kan ik de kortingcode niet toevoegen en ook niet inloggen, grrr

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 48 min geleden

Bij kruidvat net tandpasta, deo, shampoo, borstels voor elektrische tandenborstel, tampons, inlegkruisjes, scheermesjes, Vaseline besteld. 100 euro korting. Lekker een jaar voorraad aan spullen denk nu op voorraad thuis haha

mystery3434

Link naar dit bericht Geplaatst: 42 min geleden

Ik twijfel nog of ik het vlozaad van horseflex koop in 25 kg of in 10 kg. Enig idee welke hoeveelheid ik best neem :P 10 kg kan ik bestellen op horseflex en hypostore (voorkeur gaart dan wel uit naar hypostore omwille van meer korting), de 25 kg vind ik enkel bij horseflex zelf.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 39 min geleden

Pallatin schreef:
Mocht iemand nog een Samshield helm tip hebben graag, ik zou het liefst een zwarte 2.0 shadowmat hebben, heb maat M nodig. Of een 1.0 zonder bling en toeters en bellen. Alleen shimmer vind ik wel mooi. De 1.0 zijn niet samen te stellen kom ik achter want gaan eruit… :o

Ik zie door de bomen het bos niet meer :')

Ruiterstad heeft korting op SS caps