marleen_88 schreef:Weekvraag week 37
Wat zou je graag nog willen leren of welke hobby/sport zou je weer op willen pakken?
Wat een leuke vraag! Ik wil veel te veel en heb veel te weinig tijd haha.
Ik zou heel graag weer tekenen, dat vind ik fantastisch, ik ben geen kunstenaar maar vind het wel echt heerlijk om te doen. Maar dit staat echt onderaan mijn prioriteiten lijstje, ik gun mezelf daar ook de tijd niet voor.
Verder, leuk Zertab! Bodypump, dat zou ik ook wel weer willen doen
.
En Tennis, god dat mis ik nog steeds, vroeger heel fanatiek getennist, maar toen mijn arm gebroken met paardrijden
en nooit meer kunnen tennissen wegens gecompliceerde breuk (inmiddels zo'n 25 jaar geleden denk ik).
Soms denk ik, zou ik het niet gewoon eens proberen, maar ik was best goed al zeg ik het zelf, en ik kan die kracht nu echt niet meer aan vrees ik.
Waar ik wel weer mee begonnen ben, wat ik ook lang niet heb gedaan is hardlopen. Heerlijk, mijn doel is volgend jaar de halve marathon van Eindhoven, mits mijn lijf het hardlopen goed blijft vinden
Verder heb ik veel te veel dingen die ik als hobby zou kunnen/willen hebben. Waarom zitten er maar 24 uur in een dag?
Oh ik vergeet een van de belangrijkste, het paardrijden! Lang niet gedaan ook ivm te zwaar zijn voor mijn pony (c maatje) inmiddels zit ik weer op veilig gewicht voor haar, maar is ze zelf niet altijd meer zuiver, en ik ben dan te bang het verder "kapot" te maken, terwijl iedereen zegt dat ik er op moet. Goed, tijd voor een schop onder mijn hol 
Zeker als ik in de toekomst ook met mijn nieuwe merrie wil gaan rijden.