Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rocky_1995 schreef:Weet iemand hoe het zit als je pakketje vermist was, je het geld al terug hebt van Vinted en opeens alsnog je pakket binnenkomt? Ik had namelijk op 2 augustus wat besteld uit Frankrijk en dat is vermist geraakt. Na de 30 dagen heeft Vinted het netjes aan mij en de verkoper terug betaald en nu zie ik opeens een mailtje dat mijn pakket klaarligt. Moet ik dit nog melden bij Vinted of heb ik nu gewoon mega veel geluk?
_Lorette_ schreef:Bij mijn 'ik ben op vakantie dus kan pakket niet ophalen'-koper staat dat er binnen 48 uur wordt gereageerd door Vinted, maar het is nu al 4 dagen geleden en ik heb niks gehoord. Ik kan niet eens zien waar het pakket is, omdat de tracking meteen weg was toen het probleem werd gemeld. Ook is er voor mij geen mogelijkheid om contact op te nemen met Vinted. Ik kom alleen op de helppagina over vermiste pakketjes. Het gaat gelukkig niet om een groot bedrag, maar vervelend is het wel.
Het niet ophalen zou wat mij betreft niet beloond moeten worden met een terugbetaling, tenzij er iets geks is gebeurd zoals levering op een pakketpunt 50 km verderop.
Lisitano schreef:Ik heb nu ook dat iemand iets niet op heeft gehaald, voor het eerst! Maar, Vinted heeft de bestelling op afgeleverd gezet. Wel gek, want ik heb al een mailtje dat het retour is gestuurd.
Nouja, heb ik de moeite niet voor niets gedaan. De koper reageert nergens op. Ze kan wel nog een probleem aanklikken natuurlijk, maar ze is ook al even niet op Vinted geweest zag ik.
Texas02 schreef:Ik heb nu bericht dat het pakket is aangekomen en ik moet wachten tot de koper het heeft opgehaald. Dat bericht had ik gisteren en vandaag nog een keer. De koper krijgt toch ook gewoon bericht dat het er is? Of moet ik nog schrijven? Hoeveel dagen heeft iemand meestal om het op te halen?
maitestar23 schreef:VintedGo gaat gelukkig de eisen voor een pakketpunt qua tijden aanpassen. Een pakketpunt moet straks minimaal 35 uur per week open zijn, anders wordt het straks onmogelijk voor mensen om pakketten in te leveren of op te halen.
Mensen die het vanuit huis doen gooien veel te makkelijk de deur op slot enzo.