Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Vanmorgen tijdens het uitlaten van mijn hond werd ik aangesproken door een oude man op een fiets, geen flauw idee wat ie wou. Dus ik zeg dat ik hem niet kan verstaan, want doof. Moest ik vooral een keer mijn oren laten uitspuiten, dat werkte voor hem goed. Was het maar zo makkelijk meneer.
Vast goed bedoeld hoor, maar dan sta ik bijna te janken op staat. Hartstikke tof
DuoPenotti schreef:Siggislief schreef:In van die rode latex gietvormpjes?
Ja die!
Of ze rood waren weet ik niet meer zeker.
daar moest ik echt aan denken
mysa schreef:Eelt op je ziel krijg je uiteindelijk wel hoor. Ik hoop voor jou snel. Heb je al de live transcriptie app van google ? Is bepaald niet feilloos maar het helpt om te snappen waar het ongeveer over gaat.
black_kelpie schreef:Vanmorgen tijdens het uitlaten van mijn hond werd ik aangesproken door een oude man op een fiets, geen flauw idee wat ie wou. Dus ik zeg dat ik hem niet kan verstaan, want doof. Moest ik vooral een keer mijn oren laten uitspuiten, dat werkte voor hem goed. Was het maar zo makkelijk meneer.
Vast goed bedoeld hoor, maar dan sta ik bijna te janken op staat. Hartstikke tof
black_kelpie schreef:Het is inmiddels een jaar en 8 maanden geleden maar het went niet, niet eens een beetje. Ik kan er echt niet mee omgaan![]()
Die app kende ik nog niet nee, bedankt voor de tip!
Nyaleti schreef:Jezus wat een boek Kelpie![]()
Iemand belde mij maar gesprek gemist. 06 en na kantoor uren dus zal geen sollicitatie zijn. Toegevoegd aan contacten om via WhatsApp profielfoto te zien. Nog geen idee wie dus ik denk oké image search.
Mag je geen screenshot maken van een profielfoto![]()
Elke app jat je gegevens voor AI training maar een screenshot van een foto die je zelf openbaar zet, mag niet.