Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melanie0906 schreef:Aan mn vader. Moet naar het ziekenhuis. Oke tussen kwart over 8 en half 9 ben ik morgen bij je. Ja ik moet om 9 uur in het ziekenhuis staan. Ik ben er om 8:20 zit nog op de bank geen spullen klaar geen schoenen aan. Eh pa we moeten gaan je hebt om 9 uur afspraak. Ga niet opjagen dan wordt ik boos. Ja ik kom vanuit waalwijk dwars door de file om mee te gaan dan kan jij ook wel klaar staan toch? Nee hou op je moet blij zijn dat ik wakker ben. Dat was t punt dat ik weg had moeten gaan. Ik ben zo klaar met die man he. Elke keer kan ik opdraven en respect voor mijn tijd, voor mijn problemen heeft ie niet.
Helpen jullie mij herinneren dat ik t dus echt niet meer ga doen. Dat ie met zn 60 jaar oud genoeg is om het zelf uit te zoeken. Man wat frustrerend is dit zeg.
Polarize schreef:Dat tijdens onze Educatie lessen de klas nooit antwoord geven als de docent iets vraagt, waardoor ik maar elke keer antwoord ook als het niet goed is, anders doet niemand het.
Eindstand, docent vraagt alles gewoon aan mij
Maar mensen, we zijn hier om te leren hoe wij docent moeten zijn, beetje actiever mee doen