Marigold schreef:Dochter (bijna 22) die haar plek in (verlengde) jeugdzorg heeft laten knallen door domweg nergens aan mee te werken, er dus uit moest, beweerde dat ze een baantje had gepakt in het buitenland, daar met een vriendin en natuurlijk zoals altijd weer op mijn kosten, heen is en op door werkgever vooruitbetaald vliegticket. Afgelopen donderdag vertrokken. En nu al ruzie met die vriendin en ipv zich nu te melden voor de eerste werkdag willen ze teruggaan naar NL. Waar zij geen adres meer (uitgeschreven en alles) heeft dus drie x raden ze zit straks weer bij mij en dan zijn we weer helemaal terug bij af.
For the record, ze scheld me uitSpoiler:en maakt een takkezooi van haar kamer en haar leven. Jeugdzorgwerkers konden haar ook niet aan, dat wil wel wat zeggen denk ik. Ik heb haar hele kamer kunnen leegtrekken daar, de vloer bijna niet meer te zien van de vuilnis. En dat gewoon midden in een beschermde woonvorm. Echt hoe dan.
niet een beetje maar tyfush*er en dergelijke ik had maar abortus moeten plegen, dat zij bestaat is mijn schuld en ze blowt alle geld op. Ze heeft inmiddels pittige diagnoses waar ik niet tegen opgewassen ben. ik trek het echt niet ben er al flink onderdoor gegaan en ik ‘verdien’ dat ook niet
En ik wou haar sowieso hoe dan ook niet meer terug hebben in huis.
Waar o waar is de ouderbescherming.
Oja die bestaat niet.![]()
![]()
Ik snap dat het iets heel lastigs kan zijn want het is en blijft je kind, maar die laat je dan toch niet meer binnen? Ze is volwassen...