Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TessaxQuincy schreef:Hahaha ik snap de vreugde!Die keycaps hierboven zijn leuk!![]()
Ik heb ook nieuwe keycaps binnengekregen en ook gelijk een nieuwe muismat er bij besteld die er bij past. Dus m'n setup steeds weer een beetje mooier!![]()
Ben er echt heel blij mee.![]()
[ [url=m/rR8vnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cambionn schreef:TessaxQuincy schreef:Hahaha ik snap de vreugde!Die keycaps hierboven zijn leuk!![]()
Ik heb ook nieuwe keycaps binnengekregen en ook gelijk een nieuwe muismat er bij besteld die er bij past. Dus m'n setup steeds weer een beetje mooier!![]()
Ben er echt heel blij mee.![]()
[ [url=m/rR8vnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik bedacht me alleen vanavond dat ik a) 2 windows-knoppen op elk toetsenbord heb en niet 1 (ik tiep op een UK toetsenbord) en b) dat de Venusaur-keycap mogelijk te hoog is om vooraan het toetsenbord te passen en op de achterste rijen moet. Dus we gaan morgen terug kijken voor nog eentje zoals de 2e zodat ik iig 1 toetsenbord Windows-vrij kan maken (is 1 keycap met 3 verwisselbare frontjes, en niet op de foto te gezet maar je kan er ook verschillende schermpjes tussen doen welke licht doorlaten).
TessaxQuincy schreef:Ach, ik zat zelf niet na te denken/op te letten. Ze hadden wel meer, maar weet niet of die ook zwart zijn dus gaan we checken. De ESC is idd het plan voor de Venusaur als hij idd te hoog is.Cambionn schreef:Ah jammer, hopen dat er nog meer zijn! Misschien kan je de Venusaur op de esc knop doen?Hahaha ik snap de vreugde!
Ik bedacht me alleen vanavond dat ik a) 2 windows-knoppen op elk toetsenbord heb en niet 1 (ik tiep op een UK toetsenbord) en b) dat de Venusaur-keycap mogelijk te hoog is om vooraan het toetsenbord te passen en op de achterste rijen moet. Dus we gaan morgen terug kijken voor nog eentje zoals de 2e zodat ik iig 1 toetsenbord Windows-vrij kan maken (is 1 keycap met 3 verwisselbare frontjes, en niet op de foto te gezet maar je kan er ook verschillende schermpjes tussen doen welke licht doorlaten).
Ik had het probleem dat de rechtsr, alt, fn, ctrl op eigen toetsenbord kleiner waren dan de keycaps die ik gekocht had. En had alleen een extra grote shift en 1 extra kleine shift ipv een middelgrote die ook rechts moet. Dus daarvoor m'n oude toetsen gebruikt maar zie je gelukkig amper.
TessaxQuincy schreef:Er was geen zwart meer, maar wel een grijze. Besloten om een grijze met computer-cover te gebruiken als metakey te nemen op de plek van de linker Windows-key, en de zwarte te gebruiken met de GameBoy cover en daar wat leuks op te programmeren. De rekenmachine is dan natuurlijk makkelijkst (en dan rekenmachine openen), maar met de GameBoy kun je leukere dingen doenCambionn schreef:Ah jammer, hopen dat er nog meer zijn!Hahaha ik snap de vreugde!
Bloemetje75 schreef:Gisterenavond met een vriendin naar concert van Loic Nottet geweest. Kende hem niet maar het was het helemaal waard. Gelikte show, dansers, goede muziek.... Ik ben niet voor niets naar Brussel gereden!
Polarize schreef:Bloemetje75 schreef:Gisterenavond met een vriendin naar concert van Loic Nottet geweest. Kende hem niet maar het was het helemaal waard. Gelikte show, dansers, goede muziek.... Ik ben niet voor niets naar Brussel gereden!
Jaloers!! Loic is zo'n gave artiest, fijn dat je hebt genoten!!
Gister een hele gave art print kunnen kopen, die krijgt een speciaal plekje