Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 19:51

89 jaar en vals alarm. Ik zou daar blij mee zijn!!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 20:52

Nou,blij dat hij niet dood in bed lag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 20:54

Ondanks dat mijn merrie veel onrust had tijdens het rijden toch weer naar ontspanning toe kunnen rijden.

En nog 1 dag werken en dan weekend

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 21:42

Blij met mijn werkgever en werkgever die blij is met mij. <3 *\o/*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 00:06

E nomine is terug van weggeweest op Spotify! *\o/*

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 00:48

Britta31 schreef:
Nou,blij dat hij niet dood in bed lag.

Precies!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 12:43

Heerlijk rustig stukje gelopen met mijn nieuwe oudje, en ik kreeg ook een filmpje dat Santos het super goed doet op zijn nieuwe plek <3

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 22:18

Mijn merrie is echt een brave merrie.
Zolang ze geen pijn ergens in het lijf heeft.

Kom er achter dat het hooi echt stront was van kwaliteit. En dat mevrouw na één dag goed kwaliteit ineens lekker in haar vel zit.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 22:52

Kaarten gescoord voor AC/DC

En dat ik lekker weekend heb met leuke plannen voor de boeg.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 23:35

Dat mijn weekje vakantie deze namiddag begonnen is

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 12:44

2 leuke keycaps gekocht om de Windows-key op mijn 2 toetsenborden mee te vervangen :D . Kwam ze geheel onverwacht tegen in een winkel, stuk goedkoper dan als ik ze online had moeten kopen (vooral ivm verzend en importkosten). Dus meegenomen.
Afbeelding
Afbeelding

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 14:14

Die keycaps hierboven zijn leuk! <3

Ik heb ook nieuwe keycaps binnengekregen en ook gelijk een nieuwe muismat er bij besteld die er bij past. Dus m'n setup steeds weer een beetje mooier! *\o/*
Ben er echt heel blij mee. :D
Afbeelding

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 15:37

Dit weer **\O/**

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 16:30

Dat ik eindelijk een doorverwijzing heb gekregen voor een plastisch chirurg en dat mijn huidige verzekering niet gelijk nee zei. *\o/*

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 18:57

Dat ik na het rijden een heerlijke douche heb genomen en al mijn pyjama heb aangedaan :D

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 19:29

TessaxQuincy schreef:

Ik heb ook nieuwe keycaps binnengekregen en ook gelijk een nieuwe muismat er bij besteld die er bij past. Dus m'n setup steeds weer een beetje mooier! *\o/*
[ [url=m/rR8vnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahaha ik snap de vreugde!

Ik bedacht me alleen vanavond dat ik a) 2 windows-knoppen op elk toetsenbord heb en niet 1 (ik tiep op een UK toetsenbord) en b) dat de Venusaur-keycap mogelijk te hoog is om vooraan het toetsenbord te passen en op de achterste rijen moet :+ . Dus we gaan morgen terug kijken voor nog eentje zoals de 2e zodat ik iig 1 toetsenbord Windows-vrij kan maken (is 1 keycap met 3 verwisselbare frontjes, en niet op de foto te gezet maar je kan er ook verschillende schermpjes tussen doen welke licht doorlaten).

Paardjes101

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 19:32

Ik heb een ongeluk gehad en kan daardoor een tijdje niet voor mijn paard zorgen. Ik zat daar heel erg mee in me maag en wist niet hoe ik het moest oplossen. Nu heb ik vandaag gehoord dat er een vrouw is die de volledige zorg wil gaan overnemen tijdens mijn afwezig gratis en voor niets *\o/* !Zo lief!! Ik ben er zo blij mee, nu voel ik me minder schuldig naar me paard en kan ik rustig revalideren.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 19:40

Cambionn schreef:
TessaxQuincy schreef:

[ [url=m/rR8vnI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik bedacht me alleen vanavond dat ik a) 2 windows-knoppen op elk toetsenbord heb en niet 1 (ik tiep op een UK toetsenbord) en b) dat de Venusaur-keycap mogelijk te hoog is om vooraan het toetsenbord te passen en op de achterste rijen moet :+ . Dus we gaan morgen terug kijken voor nog eentje zoals de 2e zodat ik iig 1 toetsenbord Windows-vrij kan maken (is 1 keycap met 3 verwisselbare frontjes, en niet op de foto te gezet maar je kan er ook verschillende schermpjes tussen doen welke licht doorlaten).

Ah jammer, hopen dat er nog meer zijn! Misschien kan je de Venusaur op de esc knop doen?
Ik had het probleem dat de rechtsr, alt, fn, ctrl op eigen toetsenbord kleiner waren dan de keycaps die ik gekocht had. En had alleen een extra grote shift en 1 extra kleine shift ipv een middelgrote die ook rechts moet. Dus daarvoor m'n oude toetsen gebruikt maar zie je gelukkig amper.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 20:03

TessaxQuincy schreef:
Cambionn schreef:

Ah jammer, hopen dat er nog meer zijn! Misschien kan je de Venusaur op de esc knop doen?
Ik had het probleem dat de rechtsr, alt, fn, ctrl op eigen toetsenbord kleiner waren dan de keycaps die ik gekocht had. En had alleen een extra grote shift en 1 extra kleine shift ipv een middelgrote die ook rechts moet. Dus daarvoor m'n oude toetsen gebruikt maar zie je gelukkig amper.
Ach, ik zat zelf niet na te denken/op te letten. Ze hadden wel meer, maar weet niet of die ook zwart zijn dus gaan we checken. De ESC is idd het plan voor de Venusaur als hij idd te hoog is.

Ik heb Corsair toetsenborden dus daar zitten wel wat rare maten op dus alles vervangen is sowieso lastig. Nog lastiger gezien ik een UK toetsenbord heb. Maar de Windows-key is gelukkig een normaal 1x1 knopje dus die kan ik gewoon switchen. Dat is ook de enige die ik wil switchen. Linux heeft immers geen Windows-key ;) .

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 07:02

TessaxQuincy schreef:
Cambionn schreef:

Ah jammer, hopen dat er nog meer zijn!
Er was geen zwart meer, maar wel een grijze. Besloten om een grijze met computer-cover te gebruiken als metakey te nemen op de plek van de linker Windows-key, en de zwarte te gebruiken met de GameBoy cover en daar wat leuks op te programmeren. De rekenmachine is dan natuurlijk makkelijkst (en dan rekenmachine openen), maar met de GameBoy kun je leukere dingen doen :P .

Dit is de grijze, met 1 van de 6 schermpjes erin (in dit geval de smiley). Daar wordt je toch blij van?
Afbeelding

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 11:20

Gisterenavond met een vriendin naar concert van Loic Nottet geweest. Kende hem niet maar het was het helemaal waard. Gelikte show, dansers, goede muziek.... Ik ben niet voor niets naar Brussel gereden!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 11:22

Ik heb weer wat nieuws geleerd vandaag. Ik had nog nooit van keycaps gehoord en nooit bedacht dat die in gezellig vormpjes er zouden zijn :=

Paardjes101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 12:44

Bloemetje75 schreef:
Gisterenavond met een vriendin naar concert van Loic Nottet geweest. Kende hem niet maar het was het helemaal waard. Gelikte show, dansers, goede muziek.... Ik ben niet voor niets naar Brussel gereden!

Wat leuk!!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 12:48

Bloemetje75 schreef:

Jaloers!! Loic is zo'n gave artiest, fijn dat je hebt genoten!!

Gister een hele gave art print kunnen kopen, die krijgt een speciaal plekje <3

Paardjes101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 12:53

Polarize schreef:
Bloemetje75 schreef:

Jaloers!! Loic is zo'n gave artiest, fijn dat je hebt genoten!!

Gister een hele gave art print kunnen kopen, die krijgt een speciaal plekje <3

Aaahh ook leuk!!