Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 11:04

MarlindeRooz schreef:
Ziek gemeld op werk. Ze vroeg wat ik had (mag al niet) en toen ik zei griep ofzo. Misschien corona en keelpijn en koorts.

Vond ze dat ik het wel kon proberen of een halve dag kon komen.

:x

Zooo daar zouden mijn nekharen ook van overeind gaan ja.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 11:09

MarlindeRooz schreef:
Ziek gemeld op werk. Ze vroeg wat ik had (mag al niet) en toen ik zei griep ofzo. Misschien corona en keelpijn en koorts.

Heerlijk zo'n leidinggevende.. Heb je dus helemaal niks aan :n

Ik erger mij aan mijn eigen uitgavenpatroon. :)ddd Its me, hi! I'm the problem its me :)ddd

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 11:31

MarlindeRooz schreef:

Zo dan := :=
Wat heb je terug geantwoord? "Heb om de 10 min waterdunne diarree" ?

Tipje voor alle koukleumen trouwens:
Dit fleecevest is de hemel. Super modieus? Nee. Echt lekker warm? Ja <3 niet te vergelijken met fleece van de Decathlon want daar zweet ik, ondanks de kou, alsnog in omdat die stof gewoon niet ademt.
https://www.anwb.nl/webwinkel/p/75161/m ... man-nature

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 11:41

juval schreef:
De wekker
Hier compleet andersom, heb er compleet doorheen geslapen en werd wakker toen ik weg moest :') .

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 12:04

JudithGigi schreef:
De ontbrekende logica bij mijn paard. Been is dun als ze stilstaat, maar zwelt op bij stappen op het harde en/of ice vibe boots. Zou dat niet het tegenovergestelde moeten zijn???? Hoe leg ik deze situatie nou weer helder uit bij de dierenarts? _O-

Conclusie: kan het kapsel zijn dus gewoon opbouwen en kijken hoe het gaat. Desnoods over een maand weer een echo. Heerlijk al die onzekerheid en kosten -O- ;(

Kairos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 12:09

Dat het team op zich steady is, maar als 1 iemand zich ziekmeldt de belasting weer bij bepaalde mensen komt te liggen, omdat de flexpool op de dag zelf niets meer kan regelen. Misschien moeten ze ook actief zoeken naar meer mensen voor de flex zeg, pff. Ik vind het echt stom dat lastminute diensten vaak eigenlijk niet opgevangen kunnen worden door de flex, terwijl je zou denken dat die daar voor zijn.

Ik heb nu namelijk het gevoel dat ik deze dienst moet nemen, maar ik had juist geruild, zodat ik geen 6 dagen op rij hoef te werken, dus ik wil hem ook niet :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 12:27

JudithGigi schreef:
JudithGigi schreef:
De ontbrekende logica bij mijn paard. Been is dun als ze stilstaat, maar zwelt op bij stappen op het harde en/of ice vibe boots. Zou dat niet het tegenovergestelde moeten zijn???? Hoe leg ik deze situatie nou weer helder uit bij de dierenarts? _O-

Conclusie: kan het kapsel zijn dus gewoon opbouwen en kijken hoe het gaat. Desnoods over een maand weer een echo. Heerlijk al die onzekerheid en kosten -O- ;(

Wat enorm poedersuiker zeg, weet een andere arts desnoods bij een andere kliniek misschien wel raad? Niet dat MRI ofzo nou goedkoop is :') maar misschien geeft het wel zekerheid?

Hoe dan ook veel sterkte ermee, het blijft rot :knuffel:

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 12:50

Vanochtend wakker geworden met helse krampen. -O- Gelukkig had ik nog aleve feminax in m'n tas.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 13:08

Fly_high schreef:
JudithGigi schreef:

Wat enorm poedersuiker zeg, weet een andere arts desnoods bij een andere kliniek misschien wel raad? Niet dat MRI ofzo nou goedkoop is :') maar misschien geeft het wel zekerheid?

Hoe dan ook veel sterkte ermee, het blijft rot :knuffel:

Dank <3

Geen idee.. deze DA staat in de regio wel echt bekend als eentje die heel goed is met blessures/kreupelheden etc. Ik ben ook financieel en qua energie zo leeggetrokken dat ik nog niet de motivatie heb gevonden er verder onderzoek naar te doen ofzo. Ik wacht even af hoe het zich ontwikkeld en anders toch maar eens iets anders ondernemen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 13:22

JudithGigi schreef:
JudithGigi schreef:

Zoek een rijke sponsor!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 13:27

In mijn persoonlijke bonus 20% korting op alle topking snacks (kaastengels :~ ) Maar blijkbaar geldt de korting niet zodra er een nieuwe verpakking omheen zit. “Alle” is toch blijkbaar niet “alle” volgens de service balie.
Toen wilde ik de klantenservice een bericht sturen, verzend hij het formulier niet. _-:(

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 13:37

Cowboy55 schreef:
JudithGigi schreef:

Zoek een rijke sponsor!

Oke Hugo de Jonge!

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 13:43

Aan surfspot. Mijn licentie voor Office was ineens verdwenen en ik kon niet in Word om mijn verslagen te maken. Nu gefixt maar wel allemaal tijd verloren |o

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 13:53

Hier een collega die mij probeerde te bellen, maar, ik zat in overleg. App ik, mail je vraag maar even. Krijg ik in de mail eerst de zin: Nah, als je niet op wilt nemen dan maar even zo. Vraag ik vervolgens waarom zo'n zin wordt gemaild. Krijg ik terug dat ik haar humor niet begrijp. Nee, die begrijp ik dus niet -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 14:07

Oh ik zeg dat ook regelmatig tegen mijn collega en zij ook tegen mij.
Wij weten allebei dat als de een niet opneemt, wij gewoon niet in de gelegenheid zijn om de telefoon op te nemen. Maar het is grappig om elkaar een beetje te plagen zo :))
Jij wil mij gewoon niet spreken |(
Je doet zelfs je werk om mij te vermijden |( :') _O-
Maarja, dit is wel een collega waarmee ik ontzettend hecht ben en waarbij dit dus ook humor is.
Tegen elke andere collega zou ik dit niet zo snel zeggen :n

Ik baal van de bouwvakkers :j
Ze zijn 3 weken geleden begonnen met ons huis winterklaar te maken. Ofwel: dak schoonmaken, dakgoten reinigen, schilderen wat geschilderd moet worden en wat vervangen kan worden door keralit, vervangen. (2 onder 1 kap, maar de woning van de buren is een huurwoning, dus het hout wat gedeeld wordt kunnen wij helaas niet vervangen)

Vorige week zouden ze klaar zijn, maar door regen hebben ze niet zo veel kunnen doen als wat verwacht was, dus de verwachting is dat ze deze week klaar zijn.
Ik snap ook echt wel dat je niks kan doen als het zo hard regent.
Maar op dit moment hoeft alleen het keralit nog geplaatst te worden, maandag was het top weer, hebben ze alleen ingemeten, dinsdag was het top weer, heb ik ze niet gezien, vandaag is het top weer, zie ik ze weer niet.

Vrijdag hadden ze vergeten zich af te melden dus had ik geappt, kreeg excuses. Maandag waren ze er ook niet op de afgesproken tijd, heb ik na een uurtje weer geappt, en uiteindelijk waren ze er toen ook om in te meten en zeiden ze: Tot dinsdag.
Ik wil ze niet te veel op de huid zitten, want ik wil geen Karen zijn :+
Maar ik begin dit toch wel heel irritant te vinden. Ik heb eigenlijk het gevoel dat ze nu gewoon een klus tussendoor doen en dan straks weer bij ons verder gaan, maar ik wil dit af hebben voor wij vakantie hebben (half november) en eigenlijk al af hebben voor de grote stormen beginnen, waar we al een beetje te laat voor zijn (ons huis grenst aan een natuurgebied, als het stormt gaat het er hier aardig hard aan toe. En oorspronkelijk hadden ze in september zullen beginnen)

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Moet ik nu weer een zeikerig appje sturen of moet ik afwachten?

Het helpt ook niet dat de eigenaar van dit bedrijf een goede vriend is van mijn schoonzusje. Daardoor hebben wij behoorlijk wat korting gekregen, maar is het ook lastig om op mijn strepen te staan merk ik.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 14:17

Aan de werklui hier... Vanuit de Woningstichting wordt onze flat gerenoveerd (voornamelijk schilderwerk).. heb er al meerdere keren hier over geklaagd in het topic..

3 juli 2023 zou er gestart worden.. alles verwijderd van de balkons en aan de voorkant.. want dat moest ivm dat ze er langs moesten met bakjes enzo.
Zou ongeveer 8 weken duren..
Inmiddels is ons balkon gelukkig klaar. Maar nog niet van alle buren. Dus durf nog niks terug te zetten. (Hadden vlondervloertje, riet langs de relling, afgezet met Kattennet, schaduwdoeken). Buren hebben al wel dingen terug gezet en hebben nu schade van het bakje wat langs komt en er is verf van boven naar beneden gedrupt.. moesten ze nog maar niks terug plaatsen zegt de Woningstichting.. we hadden ook een brief gekregen dat we er zelf voor moesten zorgen dat ze overal bij konden en schade was voor eigen rekening..

Ik baal hier zo van.. de katten kunnen hun ei niet kwijt door rondjes te rennen over het balkon (en dan naar binnen en viande andere deur naar buiten en zo rond).. dit zijn al lang geen 8 weken meer.. Woningstichting zegt maar gewoon afwachten..
Maar onze halve parkeerplaats is in beslag genomen door hun bouwkeet, hoogwerker enzo.. hele zomer niet echt buiten kunnen zitten. Huis werd ongelooflijk warm omdat we de zonwering hadden moeten verwijderen..

En ze zijn nog lang niet klaar....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 14:25

wyoming schreef:
In mijn persoonlijke bonus 20% korting op alle topking snacks (kaastengels :~ ) Maar blijkbaar geldt de korting niet zodra er een nieuwe verpakking omheen zit. “Alle” is toch blijkbaar niet “alle” volgens de service balie.
Toen wilde ik de klantenservice een bericht sturen, verzend hij het formulier niet. _-:(

C&A had 20 % korting op ALLE jassen!!
Dus ik wou een BadJASJE bestellen, zit daar geen korting op en bij de klantenservice krijg je ook een nietszeggend antwoord :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 14:44

Dat ik straks moet bellen , en toch hoop dat ik niet weer diezelfde persoon aan de lijn krijg als de afgelopen keren. Die persoon was niet echt mee helpend , werd een beetje van het kastje naar de muur gestuurd.

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 14:45

Pfff, die regen. De hele dag droog en als je klaar bent met werken ga je naar je paard en begint het weer te hozen. |( |(

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 14:51

ogidni schreef:
Pfff, die regen. De hele dag droog en als je klaar bent met werken ga je naar je paard en begint het weer te hozen. |( |(

oh verschrikkelijk dit ja!
Sowieso droog en licht tijdens mij werk, en als ik naar buiten wil regent het en is het donker -O- .

Oh en ik erger me ook aan mijn beginnende verkoudheid. Hier heb ik geen tijd voor :Y)

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 14:59

M_D_H schreef:
Oh ik zeg dat ook regelmatig tegen mijn collega en zij ook tegen mij.
Wij weten allebei dat als de een niet opneemt, wij gewoon niet in de gelegenheid zijn om de telefoon op te nemen. Maar het is grappig om elkaar een beetje te plagen zo :))
Jij wil mij gewoon niet spreken |(
Je doet zelfs je werk om mij te vermijden |( :') _O-
Maarja, dit is wel een collega waarmee ik ontzettend hecht ben en waarbij dit dus ook humor is.
Tegen elke andere collega zou ik dit niet zo snel zeggen :n

Dank voor het weer in perspectief zetten :j

Hopelijk komen ze snel jullie huis afmaken

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 15:07

Denk je even snel richting centrum te kunnen, boodschappen doen en weer naar huis.
Nou dat werd wat anders..

Eerst de Douglas in, daarna de AH in word je gecontroleerd bij de Zelfscan prima....
Alles wat gescand werd, werd eruit gehaald en daarna ook terug gedaan...betaald etc..
Kom ik in de garage om de auto te pakken en rij weg, sta ik onderaan in de parkeergarage vast,
er kwam geen beweging boven om eruit te kunnen.
Denk dat ik zeker 10 min op een helling heb gestaan..

Ben je ein-de-lijk thuis, kom je er achter dat bijna alles in de boodschappentas zit op 1 ding na.. -O-

Jas aan, spullen pakken en weer terug.. Sta je eerst braaf bij de Service balie, nee je moet daar voor bij de Zelfscan zijn..

Daar werd ik eerst weer terug gestuurd, maar wel gezegd dat ik door hen hier naar toe was gestuurd..
Toen zag de medewerker die mij had geholpen ineens staan...heb denk ik wel 10 x Sorry gehoord..

Denk dat ik 1,5 uur bezig ben geweest... :\

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 15:21

Wanneer chatgpt er niet uit komt en je moet iets aan een collega vragen :') ik haaaaat dingen moeten vragen

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 15:22

Krijspaleis met de kinderen en mijn AirPods vergeten mee te nemen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 16:31

Zoon heeft ruzie in het krijspaleis. Ze gingen hem pesten, 4 tegen 1, alleen hij laat zich niet pesten dus dat hebben ze gevoeld. En dan klagen. Zoon compleet over de rooie, dus ik probeer hem rustig te krijgen, gaan die ouders ook nog even tegen hem te keer. Dus ik zeg. Doe eens ff rustig, niet echt eerlijk hè? Zo met zijn 6’n tegen hem. Had ik een beperking :+

(Ik keur overigens niet goed dat zoon om zich heen begint te slaan maar als er 2 grote jongens hem tegen de grond proberen te drukken hebben ze aan hem gewoon een verkeerde)