Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:Elienee schreef:Ik zoek een deftige laptop voor fotobewerking. Als iemand apple macbook ergens met mooie korting tegenkomt??
Koop alsjeblieft een goede MSI! Veeeerl beter dan apple!
Elienee schreef:DiscoDipp schreef:
Koop alsjeblieft een goede MSI! Veeeerl beter dan apple!
Ik hoor net van anderen dat apple veel sneller en makkelijker zware programma’s draait ♀️ nu niet dat er op msi ook veel kortingen zijn helaas
Annash schreef:Ik ben net overgestapt van Ziggo naar KPN (was buiten contracttermijn dus kan met 30 dagen opzeggen) met een mooie BF aanbieding + extra cashback. Op dit soort momenten is het toch wel heel handig om in de digitale marketing te werken en precies te weten hoe dit soort aanbiedingen in elkaar steken en waar je het meeste eruit kunt halen.
carina schreef:Annash schreef:Ik ben net overgestapt van Ziggo naar KPN (was buiten contracttermijn dus kan met 30 dagen opzeggen) met een mooie BF aanbieding + extra cashback. Op dit soort momenten is het toch wel heel handig om in de digitale marketing te werken en precies te weten hoe dit soort aanbiedingen in elkaar steken en waar je het meeste eruit kunt halen.
Ik wil eigenlijk van KPN naar Ziggo, weet jij misschien of daar ook een cashback op zit?