Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melzazu schreef:Tja en toch vind ik die uit de hand gelopen haarelastiekjes (wat een briljante vondst is dat) eigenlijk echt wel gaaf. Niet voor naar de supermarkt inderdaad maar ik kan dat erg waarderen zo’n outfit.
soesita schreef:Melzazu schreef:Tja en toch vind ik die uit de hand gelopen haarelastiekjes (wat een briljante vondst is dat) eigenlijk echt wel gaaf. Niet voor naar de supermarkt inderdaad maar ik kan dat erg waarderen zo’n outfit.
Om aan te trekken niet, om naar te kijken wel (als de juiste persoon het heeft aangetrokken.). De modellen kunnen het wel hebben, maar niet ieder type, zeg maar.
Flubberboot schreef:Zelfde hier! Al beeld ik me zo een outfit al snel in bij de supermarkt oid. Zou wel gek kijken als er iemand met dit pakje de supermarkt inlooptIeder zijn eigen natuurlijk.
soesita schreef:Melzazu schreef:Tja en toch vind ik die uit de hand gelopen haarelastiekjes (wat een briljante vondst is dat) eigenlijk echt wel gaaf. Niet voor naar de supermarkt inderdaad maar ik kan dat erg waarderen zo’n outfit.
Om aan te trekken niet, om naar te kijken wel (als de juiste persoon het heeft aangetrokken.). De modellen kunnen het wel hebben, maar niet ieder type, zeg maar.
secricible schreef:[ [url=m/m7Ygxs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar wat is dat rare bolletje dan? Dat is toch geen druppel?