Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Nog even een tip, op Boekenkraam kan je goedkoop afgekeurde boeken bestellen die vaak haast zo goed als nieuw zijn. Bijvoorbeeld er is een foutje op de kaft of ergens in het boek en daardoor mogen ze het niet verkopen in de winkel. Ik heb er hele goede ervaringen mee!
xoranlover schreef:Zertab schreef:Nog even een tip, op Boekenkraam kan je goedkoop afgekeurde boeken bestellen die vaak haast zo goed als nieuw zijn. Bijvoorbeeld er is een foutje op de kaft of ergens in het boek en daardoor mogen ze het niet verkopen in de winkel. Ik heb er hele goede ervaringen mee!
Ja dankzij dit topic heb ik die site ook gevonden. En dat is echt levensgevaarlijk voor mijn bankrekening![]()
Cynn schreef:Zit nu ook alvast iets te bedenken qua hints die ik in het pakket ga doen. Maar ik ben daar niet zo goed in. Wordt nog een uitdaging.
ynskek schreef:We hebben vanmorgen overlegd met z'n vieren en zijn op het volgende uitgekomen...
Aanmelden
Aanmelden kan door voor 1 mei een pb te sturen met je e-mail adres aan Ynskek.
Lootjes trekken
Wordt gedaan via lootjestrekken.nl op 1 mei in de avond.
Pakketjes verzenden
Verzenden van de pakjes tussen 19 juni en 2 juli. Zo kan iedereen mooi de zomer in met het pakket van zijn/haar Secret Summer Santa.
Vragen?
Heb je vragen of zijn we volgens jou iets vergeten? Laat het ons dan weten.
ynskek schreef:ynskek schreef:We hebben vanmorgen overlegd met z'n vieren en zijn op het volgende uitgekomen...
Aanmelden
Aanmelden kan door voor 1 mei een pb te sturen met je e-mail adres aan Ynskek.
Lootjes trekken
Wordt gedaan via lootjestrekken.nl op 1 mei in de avond.
Pakketjes verzenden
Verzenden van de pakjes tussen 19 juni en 2 juli. Zo kan iedereen mooi de zomer in met het pakket van zijn/haar Secret Summer Santa.
Vragen?
Heb je vragen of zijn we volgens jou iets vergeten? Laat het ons dan weten.
Marjo verzenden tussen 19 juni en 2 juli