Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:Omdat hij niet de enige is, en men op elkaar blijft doorgaan dat hij inderdaad geen brindle is en ik me daaraan erger. Ze verspreiden misinformatie, iets wat ik al vervelend vind als ze het in het algemeen over "ons" ras doen, maar al helemaal als het m'n eigen honden betreft
Het is inderdaad hetzelfde als gestroomd. Bij ons noemen we dat brindle
Femke_Tweety schreef:Niobe schreef:Ik ga straks Nightwish fotograferen en ik kapot zenuwachtiggggg
Oeiiii wauw.
Het is dat ik concerten fysiek en qua prikkels echt niet meer aan kan.
Maar ooooh wat zou ik er graag bij zijn...
Rawr schreef:Biersnobs, en dan vooral de quasi-hippe speciaalbierdrinkers die er hun halve persoonlijkheid aan ontleden alsof het drinken van speciaalbier hunzelf speciaal maakt.
Heb een klein feestje bij mij thuis en helaas nam een vriendin haar vriend mee die zit te jengelen omdat er alleen Heineken is en dat hij een echte bierkenner is en dat echt niet kan zuipen. En vervolgens heel butthurt ging doen toen iedereen behalve hij een flesje kreeg.
F*ck you Erik, niemand mag je en je meurt uit je vreet. Niemand zit te wachten op je pretentieuze geneuzel en je zou echt eens een potje oud-Hollands je bek moeten houden.
/endrant
Ghostattack schreef:Femke_Tweety schreef:
Oeiiii wauw.
Het is dat ik concerten fysiek en qua prikkels echt niet meer aan kan.
Maar ooooh wat zou ik er graag bij zijn...
Zeker weten? Ik verkoop mijn ticket voor het concert van morgenZitplek in vak 109. Speciaal bokt prijsje!
![]()
Britta31 schreef:Dat ik door bokt heel anders naar het stukje banketstaaf kijk wat op mijn bord ligt.
Telpeva schreef:Wat tof Niobe, weet je ook welke nummers ze spelen op dat moment dat je gaat fotograferen of wordt dat een verrassing? Veel plezier, hopelijk kan je er ook van genieten!