Het is me gelukt om te bestellen. Ik moet toch ophalen en dan betalen. Wat ik nodig heb wordt niet opgestuurd maar dat wist ik al. Toch 40 euro korting. Een product gratis dan
Ik ben gewoon bij de winkel geweest. Was wel een beetje druk ja
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 23-11-22 19:56
Ik was ook liever erheen gegaan maar ja ik ben ziek en snotter en hoest me gek dus beter nergens heengaan. Ik ben blij dat ik de bestelling al had klaargezet voor 1700. Inloggen was een beetje een ding en het bestelproces in 5 gateway errors doorlopen. Gelukkig hoefde ik niet nu te betalenen kan ik bij ophalen gewoon passen ook.
pluisbeer
Geplaatst: 23-11-22 19:59
Ik ben te laat voor de oudoorlaars Dublin river vrees ik, staat oude prijs bij
Gekkenhuis bij Welkoop. Mensen vechten om karretjes, parkeren midden op de straat en auto’s op mekaar geknald die met zijn tweeen tegelijk door de poort wilden rijden.
Dat klinkt als een heel goed plan om online te bestellen, vanwaar die chaos? Zonder opgefokt gedoe of karretje lukt het misschien ook wel. Of kopen mensen echt een volledige voervoorraad op?
Het is mij uiteindelijk net ook na 600x refreshen gelukt om te bestellen bij Welkoop. Blij dat het me online is gelukt en ik die gekkigheid die hiervoor omschreven wordt, niet heb hoeven meemaken.
Vientje
Geplaatst: 23-11-22 20:24
Ik blij dat ik ziek thuis zit en net gewoon anderhalf uur heb gerefreshed voor een bulk paardenvoer Moet er niet aan denken me nu in het feestgedruis bij de Welkoop te storten. Maar het is gelukt, van de week ophalen
Drico
Geplaatst: 23-11-22 20:26
Nou.. ik heb ook lekker online besteld, en blij mee als ik zo lees dat het een mega gekkenhuis is
Ik ben naar welkoop zelf geweest, was prima te doen in Heerenveen. Had kattenvoer nodig en heb 2 leuke voerballen gekocht van 10,- per stuk voor de paardjes (hofman fun en flex bal). En ik had heltie horse silicium nodig dus ik ben goed geslaagd!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 23-11-22 20:47
Ah zal ik dan maar aftrappen met wat ik besteld heb? heel sexy ook de rest is voer voor mijn fikje. Alleen nog even passen voor de zekerheid bij ophalen. De maten zijn niet zo heel duidelijk voor de broek. Een zaagbroek en zaaghelm van stihl. de fotos maar even van een andere site gepakt. Welkoop gaat nog steeds op tilt lijkt het.
Ik kom net bij de Welkoop in ons dorp vandaan. Jemig alsof het gratis was! Mensen liepen met 2 karren vol paardenvoer de winkel uit. Ik heb het bescheiden gehouden met 1 zak hondenvoer en 1 zak paardenvoer
Mijn verlanglijstje bij Hypostore begint behoorlijk uit de hand te lopen
IwanLuver
Geplaatst: 23-11-22 21:18
Bij de Hypostore heb ik ook al een lijstje staan
Anoniem
Geplaatst: 23-11-22 21:26
Ik heb mijn aankopen van Hypostore vandaag ontvangen
En als kers op de taart krijg ik binnenkort ook een mooie rekening van de DA, want paard blijkt alsnog beginnende peesblessure te hebben. Gelukkig met hele goede prognose, maar dan vrees ik alsnog dat de DA geen Black friday korting gaat geven.