. Vorig jaar voor het eerst een boom. Durfde eerst niet met onze katten maar ze hebben er niet eens naar gekeken. Ben benieuwd wat mijn dochter van nu 6 maand er straks mee gaat doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Vorig jaar voor het eerst een boom. Durfde eerst niet met onze katten maar ze hebben er niet eens naar gekeken. Ben benieuwd wat mijn dochter van nu 6 maand er straks mee gaat doen
had vorig jaar prachtige gekleurde kniekousen daar weg maar heb m'n schoonzus er blij mee gemaakt want ik kreeg ze amper om m'n enkel heen
maar goed, als je nou hèt perfecte kado ziet daar dan moet je er voor gaan
I’m not a saint
dus planten zijn niet aan mij besteed.
. Dat tweede doosje is echt leuk. Beetje roze in de boom erbij kan best wel
. Mijn man vindt het wat minder, maar gelukkig zijn de meisjes in de meerderheid thuis.
). Voordeel: ze weten exact welke dag ze me zoveel mogelijk met rust moeten laten..
idinn schreef:Leuk zo'n concertlijst! Ik ben blij dat ik het niet bij heb gehouden.. daar zit al een klein fortuin in..
Koop ook regelmatig een tourshirt. Mijn collega's lachen me altijd uit als ik de ene dag in een mierzoete vintage jurk aankom en de dag erna geheel in het zwart met een bandshirt aan (degene die nog semi kantoorproof zijn qua afbeelding). Voordeel: ze weten exact welke dag ze me zoveel mogelijk met rust moeten laten..
. Behalve SOAD, die vond ik toen te duur. Ik draag ze ook regelmatig nog.
Ik werk in uniform dus helaas kan ik m'n shirts alleen naar t werk aan als ik overleg heb ofzo. idinn schreef:Leuk zo'n concertlijst! Ik ben blij dat ik het niet bij heb gehouden.. daar zit al een klein fortuin in..
Koop ook regelmatig een tourshirt. Mijn collega's lachen me altijd uit als ik de ene dag in een mierzoete vintage jurk aankom en de dag erna geheel in het zwart met een bandshirt aan (degene die nog semi kantoorproof zijn qua afbeelding). Voordeel: ze weten exact welke dag ze me zoveel mogelijk met rust moeten laten..
Tanya, goede.. voor mij ook graag geen Ali en aanverwanten webshops.
Roodvos, ja dat werkt. Maar onze vensterbanken staan wel echt vol vol met planten, dus amper ruimte tussen de potten.

Tanya schreef:Ik heb dus liever niet dat iemand op websites zoals Ali of Shein voor me shopt. Vind het juist mooi om het wat duurzamer te doenmaar goed, als je nou hèt perfecte kado ziet daar dan moet je er voor gaan
I’m not a saint
Flying_Angel schreef:Ooh die kerstballeb! Leuk zo’n ijsje of cupcake!
Fijn dat de operatie geslaagd is Sam!
Hier even wat minder actief geweest. Incident op werk gehad waarbij een laserstraal in mijn oog is gekomen, donderdagmiddag in het oogziekenhuis geweest. Er is een kleine schade te zien, ik heb een klein waasje in mijn zicht. Hopen dat het uit zichzelf toch geneest.
ik ben benieuwd of het goed gaat met kerstboom en een hond van 3/4 jaar oud, haha.