Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharxHebe

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 09:03

Ik vind kerst altijd wel heel gezellig <3. Vorig jaar voor het eerst een boom. Durfde eerst niet met onze katten maar ze hebben er niet eens naar gekeken. Ben benieuwd wat mijn dochter van nu 6 maand er straks mee gaat doen :=

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 09:19

Tomaten leveren niet zoveel op :')
Afgelopen week nog 450,- kwijt voor een inspuiting in het gewricht.

Er staan nog 4 planten, kijken of die de dierenarts kunnen sponsoren _O-

Gisteravond even op AliExpress gekeken :o
Als mijn Santa daar wil shoppen vind ik geen probleem.
Alleen geen sokken daar weg graag want die zijn soms voor heeeeele smalle kuiten.. :oo had vorig jaar prachtige gekleurde kniekousen daar weg maar heb m'n schoonzus er blij mee gemaakt want ik kreeg ze amper om m'n enkel heen :oo

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 09:28

Ik heb dus liever niet dat iemand op websites zoals Ali of Shein voor me shopt. Vind het juist mooi om het wat duurzamer te doen :j maar goed, als je nou hèt perfecte kado ziet daar dan moet je er voor gaan :D I’m not a saint

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 09:31

Wauw Sam, wat een geweldig nieuws *\%/*

En die action set _O-

Nog een top hier is wel halstertouw en, die verslinden ze hier op stal

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 09:34

Ali of niet,dat maakt mij niet uit. Ik krijg zelfs een cactus of die planten die hier in het topic genoemd wordt nog dood. -O- dus planten zijn niet aan mij besteed.

Ik heb een kerstboom aan het plafond hangen ( guirlandes) en die is erg bont en kitch. Ik houd van die ouderwetse glazen ballen die nergens meer te verkrijgen zijn maar er hangt ook een alpaca in. En beertje Paddington.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 09:48

Hee Femke, ik heb helemaal over je post heen gelezen! Spannend hoor, zo'n operatie. Heel veel sterkte en beterschap tijdens je revalidatie :*
Hopelijk ben je snel weer op de been :(:)

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 09:55

Sam I am, wat superfijn dat de operatie zo goed is gegaan. Hopelijk heb je idd snel je verwachtte zicht terug.

En ik zag iemand die lekker op huwelijksreis gaat. Lekker van genieten! En (vast) gefeliciteerd natuurlijk.

Fem, ook voor jou veel beterschap!

Plantjes stonden al in mijn toplijst. Stekjes zijn uiteraard ook leuk. De meeste groene dingen wel. Maar een wietplant is niet zo aan mij besteed hoor.

En die ballen van de action <3 . Dat tweede doosje is echt leuk. Beetje roze in de boom erbij kan best wel O:) . Mijn man vindt het wat minder, maar gelukkig zijn de meisjes in de meerderheid thuis.

Kerst is hier de afgelopen jaren wat minder verlopen. Sinds we kinderen hebben (nu 5 jaar), hebben we pas 1 kerst gehad dat er niemand ziek was. En 3 keer dat we op de hap of de seh zaten. Hopelijk hebben we dit jaar wat meer geluk, nu de jongste niet meer zo vaak ziek is.

Lapjes stof zijn hier ook een top. Hoewel ik volgende week naar het atoffenspektakel in Eindhoven ga en een beetje bang ben voor wat er mee terug naar huis gaat komen :o

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 10:02

Ik ben trouwens echt groot fan van concerten. In mijn profiel staan alle concerten die ik al eens heb gezien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 10:15

Leuk zo'n concertlijst! Ik ben blij dat ik het niet bij heb gehouden.. daar zit al een klein fortuin in..

Koop ook regelmatig een tourshirt. Mijn collega's lachen me altijd uit als ik de ene dag in een mierzoete vintage jurk aankom en de dag erna geheel in het zwart met een bandshirt aan (degene die nog semi kantoorproof zijn qua afbeelding _O-). Voordeel: ze weten exact welke dag ze me zoveel mogelijk met rust moeten laten..

Tanya, goede.. voor mij ook graag geen Ali en aanverwanten webshops.

Roodvos, ja dat werkt. Maar onze vensterbanken staan wel echt vol vol met planten, dus amper ruimte tussen de potten.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 10:29

Ooh die kerstballeb! Leuk zo’n ijsje of cupcake!

Fijn dat de operatie geslaagd is Sam!

Hier even wat minder actief geweest. Incident op werk gehad waarbij een laserstraal in mijn oog is gekomen, donderdagmiddag in het oogziekenhuis geweest. Er is een kleine schade te zien, ik heb een klein waasje in mijn zicht. Hopen dat het uit zichzelf toch geneest.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 10:30

Sam, wat fijn dat je operatie zo goed is gegaan!

Hier staat er altijd een boom met kerst, vind dat zo gezellig. Mijn man vind kerstbomen eigenlijk verschrikkelijk, de eerste kerst dat wij samen waren was ik nog student en had ik geen ruimte voor een boom, daar hadden we het over net na kerst. Hij beloofde me toen dat ik een jaar later wel een boom bij hem neer mocht zetten, met de volledige verwachting dat ik dat met een jaar wel vergeten zou zijn…
Hij zegt altijd dat hij daarvan geleerd heeft hoe goed mijn geheugen is :D
Moraal van dit verhaal, ieder jaar zet ik vrolijk een boom neer en hij kan er niets tegenin brengen.
Een nieuwe kerstbal voor in de boom is zeker welkom, graag paars en echt een bal, verder mag alles (mijn boom hangt vol met allemaal verschillende paarse ballen, geen twee zijn hetzelfde en toch past het allemaal leuk bij elkaar).

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 10:35

Marjo schreef:
Ik ben trouwens echt groot fan van concerten. In mijn profiel staan alle concerten die ik al eens heb gezien :D

Oh wat leuk!! Ik was ook bij lady gaga in 2010. Super gaaf al die concerten zeg.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 10:35

idinn schreef:
Leuk zo'n concertlijst! Ik ben blij dat ik het niet bij heb gehouden.. daar zit al een klein fortuin in..

Koop ook regelmatig een tourshirt. Mijn collega's lachen me altijd uit als ik de ene dag in een mierzoete vintage jurk aankom en de dag erna geheel in het zwart met een bandshirt aan (degene die nog semi kantoorproof zijn qua afbeelding _O-). Voordeel: ze weten exact welke dag ze me zoveel mogelijk met rust moeten laten..

Ik heb van elk concert dat ik bezocht heb een t-shirt liggen :o . Behalve SOAD, die vond ik toen te duur. Ik draag ze ook regelmatig nog.

Haha heerlijk dat laatste :') Ik werk in uniform dus helaas kan ik m'n shirts alleen naar t werk aan als ik overleg heb ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 11:15

idinn schreef:

Tanya, goede.. voor mij ook graag geen Ali en aanverwanten webshops.

Roodvos, ja dat werkt. Maar onze vensterbanken staan wel echt vol vol met planten, dus amper ruimte tussen de potten.

Hé wat leuk! Mijn garderobe bestaat ook uit of vintage jurkjes of bandshirts. Ik werk in uniform maar mijn collega's weten ondertussen wel dat ik niet zo zoetsappig naïef ben. Hoewel nieuwe collega's wel soms van hun stoel vallen. :')

Kerstboom zetten wij nooit op. Vind het zonde van de boom, het geld en de ruimte. Maar alle andere kerstversiering wordt hier wel gebruikt! Zolang het maar antiek/oud is of er uit ziet. :D

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 11:41

Dit is onze kerstboom <3
Heb er geen rare kerst ballen in hangen dus daar maak je mij niet blij mee }>

Afbeelding

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 11:44

Ik ben niet zo'n kerstfanaat, heb sowieso ook geen ruimte voor een boom haha.. ben altijd blij als kerst weer voorbij is :o

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 13:35

Ik hou van plantjes! Tot nu toe is vooral het pannenkoeken plant stekje van mijn dochter succesvol.

Mijn bananenplant is echt drama die staat niet goed denk ik

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 13:43

Voor mij hoeft heel dat kerst ook niet, mijn gezin wil vaak wel een boom.
Dus dan word dat ding maar weer gezet.

Zijn jullie de regen ook alweer zo beu?
Ook al is het voor de natuur heel erg goed.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 13:52

Dit is mijn kerstboom wij hebben helaas een heel klein huisje. Ik wilde eerst kijken voor een hoge smalle boom die we ergens in een hoek konden plaatsen maar deze toen als tussen boom gehaald en vond hem toch super leuk staan dus hij is gebleven.
Afbeelding
Afbeelding

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 14:39

Vandaag nog geen regen gezien.

Heb terrasdeur ff open staan en hoop vanavond nog ff de Kamado aan te kunnen zetten O:)

Net nog iets via mp verkocht,ff lekker zo'n meevaller.

Ondertussen zit ik van allerlei cadeautjes te bedenken _O-

Sam wat fijn dat je nu al zoveel meer zicht hebt. Wat een onvoorstelbaar verschil moet dat zijn, je krijgt een stuk leven met vrijheid terug.

Fem,ook jij veel succes.

Vond het best spannend om 2 jaar geleden jouw Santa te zijn :o

Oh en om alvast een beetje gemeen te zijn }:)
Ik heb de eerste hint al gegeven }:) :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 15:54

Stekjes lijkt me hier ook zeker leuk!

Hier vandaag wisselvallig, ook regen toen ik mijn was nog buiten te drogen had staan :')

Nu weer zonnig, misschien zo nog ff stukje op de mtb naar een vriend van me. Ben moed verzamelen _O-

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 17:05

Hier nog geen idee hoe de kerstboom eruit gaat zien. We hebben in ieder geval glitterballen maar kunnen dit jaar waarschijnlijk een grote kerstboom plaatsen. Ga als we verhuisd zijn volgende maand eens rustig kijken wat voor moois er allemaal te krijgen is. Hier in Venlo is altijd een grote kerstshow bij het tuincentrum.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 19:38

Tanya schreef:
Ik heb dus liever niet dat iemand op websites zoals Ali of Shein voor me shopt. Vind het juist mooi om het wat duurzamer te doen :j maar goed, als je nou hèt perfecte kado ziet daar dan moet je er voor gaan :D I’m not a saint

Ja dat heb ik ook wel een beetje…
Flying_Angel schreef:
Ooh die kerstballeb! Leuk zo’n ijsje of cupcake!

Fijn dat de operatie geslaagd is Sam!

Hier even wat minder actief geweest. Incident op werk gehad waarbij een laserstraal in mijn oog is gekomen, donderdagmiddag in het oogziekenhuis geweest. Er is een kleine schade te zien, ik heb een klein waasje in mijn zicht. Hopen dat het uit zichzelf toch geneest.

Och nee wat vervelend
Sterkte

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 19:38

Bienotje schreef:
Stekjes lijkt me hier ook zeker leuk!

Hier vandaag wisselvallig, ook regen toen ik mijn was nog buiten te drogen had staan :')

Nu weer zonnig, misschien zo nog ff stukje op de mtb naar een vriend van me. Ben moed verzamelen _O-

Voor je vriend??
Of voor die fiets?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 19:44

Een kerstboom staat hier ook op de planning! Graag bordeauxrood qua versiering <3 ik ben benieuwd of het goed gaat met kerstboom en een hond van 3/4 jaar oud, haha.

Aliexpress enzo mag hier zeker ook!