Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Leuk zo'n concertlijst! Ik ben blij dat ik het niet bij heb gehouden.. daar zit al een klein fortuin in..
Koop ook regelmatig een tourshirt. Mijn collega's lachen me altijd uit als ik de ene dag in een mierzoete vintage jurk aankom en de dag erna geheel in het zwart met een bandshirt aan (degene die nog semi kantoorproof zijn qua afbeelding). Voordeel: ze weten exact welke dag ze me zoveel mogelijk met rust moeten laten..
idinn schreef:Leuk zo'n concertlijst! Ik ben blij dat ik het niet bij heb gehouden.. daar zit al een klein fortuin in..
Koop ook regelmatig een tourshirt. Mijn collega's lachen me altijd uit als ik de ene dag in een mierzoete vintage jurk aankom en de dag erna geheel in het zwart met een bandshirt aan (degene die nog semi kantoorproof zijn qua afbeelding). Voordeel: ze weten exact welke dag ze me zoveel mogelijk met rust moeten laten..
Tanya, goede.. voor mij ook graag geen Ali en aanverwanten webshops.
Roodvos, ja dat werkt. Maar onze vensterbanken staan wel echt vol vol met planten, dus amper ruimte tussen de potten.
Tanya schreef:Ik heb dus liever niet dat iemand op websites zoals Ali of Shein voor me shopt. Vind het juist mooi om het wat duurzamer te doenmaar goed, als je nou hèt perfecte kado ziet daar dan moet je er voor gaan
I’m not a saint
Flying_Angel schreef:Ooh die kerstballeb! Leuk zo’n ijsje of cupcake!
Fijn dat de operatie geslaagd is Sam!
Hier even wat minder actief geweest. Incident op werk gehad waarbij een laserstraal in mijn oog is gekomen, donderdagmiddag in het oogziekenhuis geweest. Er is een kleine schade te zien, ik heb een klein waasje in mijn zicht. Hopen dat het uit zichzelf toch geneest.