Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:20

verootjoo schreef:
Ik vind het bizar dat er van de vreemdgaan posts wordt gesmuld en dat die zussenpost zo wordt veroordeeld.

Er is niemand beschadigd, niemand gedwongen, er is geen kind van gekomen. Ik vind niet dat dit veroordeeld hoeft te worden op internet, ook al zou je dit zelf nooit doen.

Ik zou alle biechten hier nooit zelf voor kiezen (ok, behalve alle veel te veel slecht eten biechten) maar lees mee, vind het grappig of niet, maar het de grond intrappen vind ik niet kunnen. oliebol happens nu eenmaal en als er niemand door beschadigd is, is er geen probleem.

Helemaal mee eens :j
Vooral omdat waar wel iemand beschadigd word gezien word als stoer of zo.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:22

Urbanus schreef:
En ik vind wel dat kinderen beschermd moeten worden in de informatie die ze krijgen.

Ik heb nu een drie- en vierjarige en ze krijgen echt wel seksuele voorlichting, maar alles gedoseerd. Ze hoeven van mij echt nog niet te weten wat seks is, maar ze weten wel waar baby's vandaan komen.

Nee, maar jou drie en vierjarige zitten ook nog niet op het internet :)
Ik ben het er mee eens dat de informatie afhankelijk moet zijn van de leeftijd, maar als ze alleen op het internet kunnen, is het maar beter om ze al volledig voorgelicht te hebben...
Er lopen echt viezeriken rond, zeker op het anonieme internet, wie zegt dat iemand in dit topic geen pedofiel is?
Nobody knows...
Dus maar beter ze volledig informeren voor ze alleen op het internet los mogen :o

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:22

verootjoo schreef:
Ik vind het bizar dat er van de vreemdgaan posts wordt gesmuld en dat die zussenpost zo wordt veroordeeld.

Er is niemand beschadigd, niemand gedwongen, er is geen kind van gekomen. Ik vind niet dat dit veroordeeld hoeft te worden op internet, ook al zou je dit zelf nooit doen.

Ik zou alle biechten hier nooit zelf voor kiezen (ok, behalve alle veel te veel slecht eten biechten) maar lees mee, vind het grappig of niet, maar het de grond intrappen vind ik niet kunnen. oliebol happens nu eenmaal en als er niemand door beschadigd is, is er geen probleem.

2 jaar terug bij EOTB smulde iedereen van de terror twins die zoende op tv :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 12:22

Ik geloof niet dat iemand heeft gezegd dat het stoer is. Liever geen aannames doen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:23

Dat we er zelf allemaal niet aan moeten denken is een ander verhaal idd. Maar goed ik ben sws al niet van mijn partner delen met een ander haha. En gelukkig denkt mijn partner er ook zo over!

Maar gaan zitten klote met iemand die al een relatie heeft vind ik ook echt niet kunnen.

Urbanus

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 12:24

Ik heb er geen seconde spijt van.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:25

Kinderen kunnen naar het young-riders topic, als ze verder willen snuffelen op Bokt is dat imo niet ons probleem. Die zien al vanalles langs komen op Instagram of youtube of weet ik veel waar, ik voel 0 behoefte om rekening met kinderen te gaan houden die hier *misschien* anoniem meelezen. 8)7

Overigens mogen wat mij betreft best alle berichten die anoniem gestuurd worden gepost worden hoor, lijkt me jammer als we daar zelf op gaan zitten moderaten. T is juist een biecht topic hé, als iets je totaal niet bevalt, lees je toch gewoon verder?

Ontopic: ik doe stiekem altijd meer kaas op mijn eigen tosti dan op die van mijn vriend. Want kaas is duur, en ik vind dat ik er meer van geniet :')
Laatst bijgewerkt door Silenna op 01-06-22 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:28

Silenna schreef:
Ontopic: ik doe altijd meer kaas op mijn eigen tosti dan op die van mijn vriend. Want kaas is duur, en ik vind dat ik er meer van geniet :')

Mijn man mag niet mijn dure chocolade eten want ik weet dat hij er niet zo intens van geniet als ik :') hij eet gewoon om iets te eten, ik heb dan liever dat ie gewoon chips eet ipv mijn chocolade.

Idem met asperges, die maak ik alleen voor mezelf omdat ik het te duur vind voor iemand die ze niet echt lekker vindt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 12:31

Als je niet wilt dat je grensoverschrijdende biechten worden geweigerd, stuur ze naar Silenna!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:31

Urbanus schreef:
Boerin.

:')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:32

Urbanus schreef:
Als je niet wilt dat je grensoverschrijdende biechten worden geweigerd, stuur ze naar Silenna!

:') :') :')

Oké! Ik doe het. Tenzij je iemand hebt omgelegd of er dierenmishandeling in het spel is, stuur je ranzigste confessions maar naar mij.
Laatst bijgewerkt door Silenna op 01-06-22 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:33

Urbanus schreef:
Ik hou me ook aanbevolen :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 12:35

Ailill schreef:
Urbanus schreef:
Boerin.

:')

Ja, sorry. Nu moet ik wel zeggen dat er tussen onze zoen en het verbreken van zijn relatie nog geen week zat en dat hij het toch al wilde.

Ik zou niet echt een minnares of sidehoe willen zijn, dat vind ik dan toch wel weer meer next nevel. Ik kan er om lachen, maar ik vind dat niet zo ethisch.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:39

Ik vind ook, maar dat ben ik, dat het niet voor niets een biecht topic is.
Een biecht is sowieso grensoverschrijdend, anders was het geen biecht :n

Je biecht dingen op waar je je voor schaamt, je schaamt je voor dat soort zaken omdat het sociaal ongepast is, omdat het volgens de normen en waarden niet kan, of omdat je eigen moreel het niet toelaat.

En ja, dat geldt voor vreemdgaan, maar ook voor incestueuze activiteiten, diefstal, hooligans, euhm...
nou ja, verzin het maar :j

Ontopic: Mijn man heeft een hekel aan kaas, maar gesmolten kaas kan nog net, maar dan moet het wel "normale" kaas zijn. Als ik lasagne maak, dan gebruik ik altijd meerdere kaassoorten. Mijn man denkt dat ik voor hem speciaal een hoekje maak met alleen jonge kaas en mozzarella... In werkelijkheid zit er ook dana blue op, maar zorg ik er voor dat er alleen de lichte stukjes op zitten zodat hij dit niet herkend :+

Hij heeft het nog nooit terug gevonden of gezegd dat het niet lekker was, en omdat ik nieuwsgierig ben naar wanneer hij het merkt, gooi ik op zijn stukje steeds meer dana blue :') _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:41

Als je wél iemand hebt omgelegd, mogen die wel naar mij. Dierenmishandeling liever niet, want dan ga ik moeten opbiechten dat ik iemand heb omgelegd.

Ik vind overigens het zussenverhaal tegen het ranzige aan, maar ik vind het wel stoer dat het opgebiecht is.
Ik vond het al iehwl toen mijn schoonzus vreemd lag te gaan 2 matrassen verder in een caravan (lang verhaal) en dacht dat de rest sliep (niet).
Maar hey, ieder zijn zonde.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:43

Hoe meer ik hier lees, hoe meer bevestiging ik krijg dat ik echt een saaie doos ben _O-

Ik snap opeens waarom mensen priester willen worden, biechten aanhoren :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:45

Niobe schreef:
Ik vind overigens het zussenverhaal tegen het ranzige aan, maar ik vind het wel stoer dat het opgebiecht is.
Ik vond het al iehwl toen mijn schoonzus vreemd lag te gaan 2 matrassen verder in een caravan (lang verhaal) en dacht dat de rest sliep (niet).
Maar hey, ieder zijn zonde.

Oke...
Ik wil hier meer over horen :') _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:46

Telpeva schreef:
Hoe meer ik hier lees, hoe meer bevestiging ik krijg dat ik echt een saaie doos ben _O-

Ik snap opeens waarom mensen priester willen worden, biechten aanhoren :')

_O-
Al denk ik dat die ook regelmatig wat op te biechten hadden gezien het nieuws dat er regelmatig over is...

Gelukkig is er nu het digitale tijdperk bokt :D
Kunnen we allemaal mee genieten :P

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:50

xPabloBokt schreef:
fleurtjeuh schreef:
Dan zal ik mijn eigen biecht van gisteren maar vertellen
Ik heb gisteren een pak kinder bueno's en anderhalf pak koekjes leeggegeten en een pizza als avondeten.
Ik ben een ontzettende stress\emotie eter..

Ik heb gisteravond een zak dorito's, een hele pot salsa, een 25CM New York style van de NYP en een 100ml Ben en Jerry's weggewerkt op 3 uur tijd. Oh en 1L vanille cola op.

Lang leve tentamenstress :D

Ik heb gisteren een zak chips leeg gegeten en een zak chio hartjes.............ik dacht ook....was dit nodig?

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:50

Ailill schreef:
Urbanus schreef:
Ik hou me ook aanbevolen :j

Haha ik ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:53

Natuurlijk hoeven kinderen geen argument te zijn om al dan niets te posten. Je zou denken dat je zelf intuïtief wel aanvoelt wat past en niet op bokt. Dan heb ik het overigens zeker niet op fleurtjeuh die dit heeft 'door'gepost.

Ik vind het gewoon echt héél bijzonder, dat er gewoon no limits zijn op bokt blijkbaar. Biechttopic of niet :o

Maar ik wil de pret niet drukken hoor :+ keep posting!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 12:55

Ik vind de discussie wel interessant hoor. Je zou denken dat je zelf wel snapt dat iedereen een andere grens heeft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 12:56

Zelf hang ik tussen 'nee stop' en 'maar hoe dan??' in.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:59

Sommige mensen delen gewoon wat meer dan de ander, letterlijk en figuurlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:02

Ja hoor, iedereen heeft een eigen grens, zo is dat. Gelukkig is internet groot genoeg om voor elk wat wils te bieden.

Maar dit is toch bokt?
Vroeger zou het in elk geval niet gekund hebben. Ik moet er gewoon nog even aan wennen, soms ben ik wat traag -O-