Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veriye schreef:MAAR: Ik heb sinds Corona last van pijn in de borst en duizeligheid, wat samen optreed. Ook krijg ik dan pijn (beetje als zenuwpijn of een heel raar gevoel) in mijn linker arm
Huertecilla schreef:Hier, Spanje, inmiddels een forse opleving vna het aantal besmetten en de campagne voor de vierde vaccinatie opgestart. De toename van berichten en bewoording over het eerste duidelijk in het kielzog van het tweede![]()
´Nóg geen probleem voor gezondheidszorg, maar.... als ... dán.
De vaccinatie gaat niet-verplicht worden voor 60+.
Voor mij persoonlijk is dat een defacto verplichting dus![]()
dat ik nu eíndelijk eens positief getest ben. Wel officeel gemeld via locale gezondheidscentrum. Wil nl. een ´hersteld´ vlaggetje.
Het raadsel van het negatief testen is ook opgelost. Test maar een smal raam positief. Was vandaag al weer negatief.
Ben wel ziekig maar meer dan houten kop vol snot mag het niet heten. Van de eerste vaccinaties was ik VEEL zieker.
Had aardig wat in de planning voor deze week waar anderen bij betrokken waren. Berglief tot Robin; de gemaskerde helper (m/v), omgedoopt en we hebben zo wel alles gedaan terwijl ik ruííme afstand gehouden heb.
Wel een luxe trouwens; MG die zonder discussie gewoon instructies op de letter uitvoertTijdelijk ben ik bang
![]()
![]()
Voor morgen en het weekeinde de planning om kunnen gooien en blijf op de boerderij. Één weekeinde niet uit moet kunnen en karweitjes zát.
Anna79 schreef:Op mijn werk worden de mondkapjes weer verplicht binnen de 1,5 meter. Ben voorlopig nog niet aan het werk want zelf corona. Ik was na de hele week koorts eindelijk een dag koortsvrij nu toch weer koortsig. Balen, voel me ook echt belabberd. Dochter is alweer kiplekker gelukkig!
Zebrastreep schreef:Uhm het werd al ver van te voren gezegd dat corona nooit weg zal gaan en altijd weer op zal leven.
Huertecilla schreef:Ben daar wel HEELmee, want hoe meer natuurlijke besmetting hoe minder last we er als bevolking verder van hebben. Ook dat schreef ik al eerder
Shadow0 schreef:Huertecilla schreef:Ben daar wel HEELmee, want hoe meer natuurlijke besmetting hoe minder last we er als bevolking verder van hebben. Ook dat schreef ik al eerder
Het is alleen niet waar. Hoe meer 'natuurlijke' besmetting, hoe vaker het verstorend werkt. Er is weinig bescherming, het werkt mutaties in de hand en het belemmert iedere keer opnieuw het functioneren. (En dat is nog voordat we betere cijfers hebben over het risico op langdurige uitval door aanhoudende klachten.)