Marocje schreef:Oh, match verwijderd zie ik nu, die was het niet eens met mijn antwoord
Dom,dom,dom…
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AbleToDream schreef:Hier ook een fijn druk weekend gehad, zonder weten dat er een tijdelijke tentoonstelling aan de gang is had ik een voorstel gedaan om naar het Gents Universiteits Museum te gaan, was er zelf nog nooit geweest maar mijn date merkte op dat er een aparte tentoonstelling gaande was op de bovenste verdieping...![]()
Hij gaf nadien zelfs toe dat hij zelfs de tijdelijke tentoonstelling leuker vond dan de gewone xp Laat het nu net een zijn over phallussen, als introvert en verlegen persoon hoorde ik het al donderen in keulen maar we hebben ons wel geamuseerd uiteindelijk! Goede opvolger was het voor de 1e date van vorige maand waar ik eerst een autoaccident voor heb gehad om dan erna toch nog op date te gaan en te blijven hangen in de stad met hem tot van 15 tot 22u.
Vjestagirl schreef:Jullie raden nooit wie er ineens terug is... De dude die me 's avonds laat heeft geghost. Hij zou langskomen, en toen hij er 2 uur later nog niet was en ik appte waar hij bleef was hij weer naar huis gegaan.
Hij appte me net om zijn excuses aan te bieden...
Suzanne F. schreef:Vjestagirl schreef:Hoewel ik wel direct weer weet waarom ik hem leuk vond
Wat was zijn excuus dan?
Vjestagirl schreef:Relaxed schreef:Je bent toch niet echt zo naief he
Je zou verbaasd zijn...