Ik ben nu ook bijna door de twee weken grens heen. Risico op trombose nu aardig weg weer.

Ergernis het zeikweer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:
fohadie schreef:DuoPenotti schreef:
Dank je! Maar hoe kan je dit weten als er niets gecommuniceerd wordt door de GGD als je je afspraak maakt, en krijg je het pas te horen als je binnen bent? Is dat niet rijkelijk laat? Als ik de krant niet had gelezen, wist ik dit echt niet..
M_D_H schreef:Jup, hier is de spierpijn in mijn arm uitgebreid naar mijn borst.
Als of je een te kleine bh draagt en die beugel constant in je oksel prikt of zo.
Ondertussen ook hartkloppingen, koorts, benauwd, hoofdpijn en tintelingen in mijn handen.
Kairos schreef:Dat er wéér geschrapt wordt in uren. Aka je bent goed genoeg voor met de kerst en op dagen als nieuwjaarsdag, de rest van de tijd mag je oprotten
Zebrastreep schreef:Kairos schreef:Dat er wéér geschrapt wordt in uren. Aka je bent goed genoeg voor met de kerst en op dagen als nieuwjaarsdag, de rest van de tijd mag je oprotten
Ik ga mede daarom ontslag nemen. De uren zijn zo onzeker en ik merk dat dat best heel veel stress geeft. Genoeg anderen die je willen hebben denk ik dan maar.
Kairos schreef:Zebrastreep schreef:
Ik ga mede daarom ontslag nemen. De uren zijn zo onzeker en ik merk dat dat best heel veel stress geeft. Genoeg anderen die je willen hebben denk ik dan maar.
Ja precies, en vooral dat de manager het niet recht in mijn gezicht durfde te zeggen, heb het uiteindelijk via een Whatsappje gelezen.. En dan heb ik nog niet eens veel vaste lasten, maar alles wat ik heb kan ik niet betalen met 3 uur in de week werken…
M_D_H schreef:Jup, hier is de spierpijn in mijn arm uitgebreid naar mijn borst.
Als of je een te kleine bh draagt en die beugel constant in je oksel prikt of zo.
Ondertussen ook hartkloppingen, koorts, benauwd, hoofdpijn en tintelingen in mijn handen.
AmyII schreef:Aan een lekkende CV ketel. Bedrijf gebeld voor reparatie: 28 (!!!) januari komen ze. Ik word nu al horendol van het druppelen dus dikke kans dat over een paar dagen ze helemaal niet meer hoeven de komen: dan heb ik de CV namelijk zelf van de muur gesloopt gok ik zo.
Avalanche81 schreef:Elke mengelmoes blijft bijzonder, alleen denkt de gemiddelde Nederlander dat ze Engels spreken op moedertaalniveau.Steeph schreef:Ik schaam me voor het Emgels van mijn universitair geschoolde collega's.
Debris (als in kleine partikels) "debree" en uitgesproken als "Debby". "Through away", waar "throw away" wordt bedoeld
Ik ben van oorsprong Engelstalig en Dunglish blijft bijzonder
Mkango schreef:Elke mengelmoes blijft bijzonder, alleen denkt de gemiddelde Nederlander dat ze Engels spreken op moedertaalniveau.Mijn oma sprak het omgekeerde als ze Nederlands wilde spreken: Anglo-Dutch (Engels was haar moedertaal), daar zaten ook pareltjes tussen.
[***] schreef:AmyII schreef:Aan een lekkende CV ketel. Bedrijf gebeld voor reparatie: 28 (!!!) januari komen ze. Ik word nu al horendol van het druppelen dus dikke kans dat over een paar dagen ze helemaal niet meer hoeven de komen: dan heb ik de CV namelijk zelf van de muur gesloopt gok ik zo.
Is het lek op zo'n plek dat je er een emmer onder kunt zetten? Bij mij hielp het om een emmer of bak eronder te zetten gevuld met theedoeken, dat dempt het geluidVoordat je moordneigingen krijgt enzo