Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 12:21

Het boosterformulier is net anders dan de vorige formulieren. Wel te downloaden printen en in te vullen. Heb ik ook gedaan. Anders vragen of iemand je een formulier kan toezenden?

Ik ben nu ook bijna door de twee weken grens heen. Risico op trombose nu aardig weg weer. *\o/* Goddank dat blijft toch eng. -O-

Ergernis het zeikweer. :brr:
Laatst bijgewerkt door karuna op 05-01-22 12:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 12:22

Mkango schreef:
Speciaal om de dag van MCE op te vrolijken dan maar :D
[ Afbeelding ]

<3 mooi! Waar is dat?

Afgelopen dagen zijn al meerdere bedrijven met kippen geruimd vanwege de vogelgriep, en het is inmiddels ook vastgesteld hier in het dorp bij wilde vogels. Ik hoop zo dat het de vogelopvang niet gaat treffen |(

@fohadie herkenbare ergernis haha, daarom blijf ik daar ook uit de buurt. Nog geen ervaring hier ik mag volgende week

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 12:23

DuoPenotti schreef:

Dank je! Maar hoe kan je dit weten als er niets gecommuniceerd wordt door de GGD als je je afspraak maakt, en krijg je het pas te horen als je binnen bent? Is dat niet rijkelijk laat? Als ik de krant niet had gelezen, wist ik dit echt niet..

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 12:27

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 12:38

Ik niet, maar in Duiven was er ook geen enorme wachtrij :n

Meerdere tafels vol met formulieren en alles liep heel snel door :j

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 12:55

fohadie schreef:
DuoPenotti schreef:

Dank je! Maar hoe kan je dit weten als er niets gecommuniceerd wordt door de GGD als je je afspraak maakt, en krijg je het pas te horen als je binnen bent? Is dat niet rijkelijk laat? Als ik de krant niet had gelezen, wist ik dit echt niet..

Check je spambox eens, daar zat mijn afspraak bevestiging in met de link naar dat formulier.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:02

Dat ik het jammer vind dat m'n man in z'n vakantie gaat werken, we hebben samen een weekje vrij en hij heeft wel netjes overlegd met mij maar toch...

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:07

Oh wow, ik erger me aan de hele discussie betreft een bokker hier een paar pagina's terug.
We horen 1 kant van t verhaal, maar als je dr berichten hier op bokt terug zoekt snap ik die ouders heel goed.

Oh en aan mn besluiteloosheid.
Ik ben een kraamcadeau/mand aan t samenstellen voor mn schoonzusje wat binnenkort bevalt.
Maar ik vind zoveel leuk! T liefst wil ik alles kopen.
Mn vriend houdt zich lekker afzijdig want zoiets is een "vrouwending" :\
Ik bedoel, ik heb zn zusje laatst nog gezegd dat ze mij als laatste moet bellen om de baby vast te komen houden. Anderzijds, als ik hem t laat doen krijgt ze of niks, of een knuffel van een draak :7

En mn arm doet pijn van de booster van gisteren.
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 05-01-22 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:09

M_D_H schreef:
Jup, hier is de spierpijn in mijn arm uitgebreid naar mijn borst.
Als of je een te kleine bh draagt en die beugel constant in je oksel prikt of zo.

Ondertussen ook hartkloppingen, koorts, benauwd, hoofdpijn en tintelingen in mijn handen.

Ik zou even de huisarts bellen als ik jou was. Dit zijn wel een beetje bijzondere bijwerkingen. Ik had zelf gebeld als ik dit had.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:10

Knuffels van draken zijn super leuk :D

En dat hem meedoet, want kleine mensen zijn niet alleen de verantwoordelijkheid van vrouwen >;)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:18

Dat er wéér geschrapt wordt in uren. Aka je bent goed genoeg voor met de kerst en op dagen als nieuwjaarsdag, de rest van de tijd mag je oprotten :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:23

Kairos schreef:
Dat er wéér geschrapt wordt in uren. Aka je bent goed genoeg voor met de kerst en op dagen als nieuwjaarsdag, de rest van de tijd mag je oprotten :')

Ik ga mede daarom ontslag nemen. De uren zijn zo onzeker en ik merk dat dat best heel veel stress geeft. Genoeg anderen die je willen hebben denk ik dan maar.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:27

Zebrastreep schreef:
Kairos schreef:

Ik ga mede daarom ontslag nemen. De uren zijn zo onzeker en ik merk dat dat best heel veel stress geeft. Genoeg anderen die je willen hebben denk ik dan maar.

Ja precies, en vooral dat de manager het niet recht in mijn gezicht durfde te zeggen, heb het uiteindelijk via een Whatsappje gelezen.. En dan heb ik nog niet eens veel vaste lasten, maar alles wat ik heb kan ik niet betalen met 3 uur in de week werken…

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:30

Ik mis het werken, ik mis bezig zijn. Ik denk er oprecht aan om een tweede baan te nemen, in de supermarkt ofzo, betaald wel vrij goed volgensmij. Maar ik weet niet of ik daar zin in heb.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:33

Kairos schreef:
Zebrastreep schreef:

Ja precies, en vooral dat de manager het niet recht in mijn gezicht durfde te zeggen, heb het uiteindelijk via een Whatsappje gelezen.. En dan heb ik nog niet eens veel vaste lasten, maar alles wat ik heb kan ik niet betalen met 3 uur in de week werken…

Zelfde verhaal hier maar wel voorzichtig laten doorschemeren dat ik op andere plekken ervaring op moet doen. Maar zodra ik werk weiger omdat ze mijn gezondheid niet 100% kunnen garanderen kan niet en dan zijn ze mij opeens nodig...

Ik werk soms maar 44 uur in de maand :+ werken mensen in een week. Gelukkig heb ik nog een baan erbij wat heel goed betaald maar ik verdien soms nog minder als dat ik studiefinanciering kreeg :')

Maar inderdaad ik denk ook als jullie van mij af willen zeg het dan gewoon dit kost zoveel energie

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:41

M_D_H schreef:
Jup, hier is de spierpijn in mijn arm uitgebreid naar mijn borst.
Als of je een te kleine bh draagt en die beugel constant in je oksel prikt of zo.

Ondertussen ook hartkloppingen, koorts, benauwd, hoofdpijn en tintelingen in mijn handen.

Retweet, heb t ook al gigantisch warm, arm klopt al en begint alweer te zwellen, en hoofdpijn.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:47

Aan een lekkende CV ketel. Bedrijf gebeld voor reparatie: 28 (!!!) januari komen ze. Ik word nu al horendol van het druppelen dus dikke kans dat over een paar dagen ze helemaal niet meer hoeven de komen: dan heb ik de CV namelijk zelf van de muur gesloopt gok ik zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:49

AmyII schreef:
Aan een lekkende CV ketel. Bedrijf gebeld voor reparatie: 28 (!!!) januari komen ze. Ik word nu al horendol van het druppelen dus dikke kans dat over een paar dagen ze helemaal niet meer hoeven de komen: dan heb ik de CV namelijk zelf van de muur gesloopt gok ik zo.

Is het lek op zo'n plek dat je er een emmer onder kunt zetten? Bij mij hielp het om een emmer of bak eronder te zetten gevuld met theedoeken, dat dempt het geluid :) Voordat je moordneigingen krijgt enzo

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 13:53

Ik schaam me voor het Emgels van mijn universitair geschoolde collega's.

Debris (als in kleine partikels) "debree" en uitgesproken als "Debby". "Through away", waar "throw away" wordt bedoeld |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:02

Mkango schreef:
Speciaal om de dag van MCE op te vrolijken dan maar :D
[ Afbeelding ]

Dank je wel

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:11

Steeph schreef:

Debris (als in kleine partikels) "debree" en uitgesproken als "Debby". "Through away", waar "throw away" wordt bedoeld |(

Ik ben van oorsprong Engelstalig en Dunglish blijft bijzonder :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:20

Avalanche81 schreef:
Steeph schreef:

Ik ben van oorsprong Engelstalig en Dunglish blijft bijzonder :')
Elke mengelmoes blijft bijzonder, alleen denkt de gemiddelde Nederlander dat ze Engels spreken op moedertaalniveau. :)) Mijn oma sprak het omgekeerde als ze Nederlands wilde spreken: Anglo-Dutch (Engels was haar moedertaal), daar zaten ook pareltjes tussen. _O-

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:35

Mijn auto die pas over een maand naar de garage kan terwijl ik helemaal doordraai omdat de foutmelding die de auto geeft continue een nieuwe melding maakt en ik elke dag ruim 2 uur in de auto zit. 8)7

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:42

Mkango schreef:
Elke mengelmoes blijft bijzonder, alleen denkt de gemiddelde Nederlander dat ze Engels spreken op moedertaalniveau. :)) Mijn oma sprak het omgekeerde als ze Nederlands wilde spreken: Anglo-Dutch (Engels was haar moedertaal), daar zaten ook pareltjes tussen. _O-

I feel seen :o :))

Ik maak me daar ook schuldig aan :') al is het niet meer zo erg als het ooit geweest is, maar af en toe is mijn zinsbouw...... bijzonder.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:50

[***] schreef:
AmyII schreef:

Is het lek op zo'n plek dat je er een emmer onder kunt zetten? Bij mij hielp het om een emmer of bak eronder te zetten gevuld met theedoeken, dat dempt het geluid :) Voordat je moordneigingen krijgt enzo

Slim! Ga er een theedoek indoen inderdaad. Emmer staat er al onder :)

Nieuwe ergernis: gister band linksvoor lek van auto. Helaas zit het lek aan de zijkant: nieuwe band besteld. Kon ik vandaag ophalen, kosten: €96
Kom net bij de auto: rechtsachter lek. Dit is gewoon pesten. Kan niet anders. Dús nu het gerepareerde wiel ophalen, lekke band eronderuit, thuiskomer eronder en naar de garage.

Fml.