Testen voor scholen kunnen inderdaad gratis besteld worden. Ik ben voor mijn werk per week 2 testen nodig , en moest dit de eerste keer ook zelf betalen. Ik verdien ook heel weinig , dus het is een beetje puzzelen maar goed nu krijg ik ze toch waarschijnlijk vergoed.
En anders als je een student kent , die hebben vaak behoorlijk wat zelftesten gekregen van school. Ik krijg van twee studenten ook een hele stapel voor mijn werk. Alleen denk ik dat ze ze nu weer zelf moeten gebruiken.
Maar ze waren de laatste keer lastig te vinden volgens mijn moeder. Maar ik ben nog steeds een voorstander van stuur elke gezin een doos op met bijvoorbeeld 100 zelftesten dus vanuit de overheid zeg maar. Dan is het eerlijk verdeeld en hoeven mensen ook niet elke keer 2,89 neer te leggen voor een test.
karuna schreef:Wat ze willen proberen is het contact tussen mensen verminderen. Mensen minder laten verplaatsen, dat bereik je onder andere door dingen na het werk onmogelijk te maken om daarna nog mensen te ontmoeten op vaste afspraak. Zoals sporten, bioscoop enz. Dat bereik je hier wel mee. Geen uitzonderingen maar gewoon alles niet toegestaan binnen of buiten.
Maar daar zijn mensen zelf bij vindt ik. Mensen klagen nu dat er teveel mensen bij elkaar zijn , maar je kan er ook voor kiezen het niet op te zoeken. Ik mijd drukke plekken en feestjes ook , spreek voornamelijk één op één af en dan relatief gezien nog vrij weinig en vaak met dezelfde personen.