Drama hier, niet glad in mijn wijk maak de sneeuw is poedersuiker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ikke schreef:Gypsy schreef:Hier is het allemaal redelijk vlak opgevroren. In de berm overigens niet gereden, gewoon op de weg gedraafd. Moet wel zeggen dat die van mij wel goed weet wat ze doet.
Die van jou is niet helemaal representatief voor het NL-paardenbestand
Vooral die mannen met hun open tent en ook nog de grootste lol. Ik moet er niet aan denken hoor
Zebrastreep schreef:https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/167305 ... e-slaapzak
Over extreem gesprokenVooral die mannen met hun open tent en ook nog de grootste lol. Ik moet er niet aan denken hoor
luxx schreef:Marije_1997 schreef:Ik ben benieuwd hoe het maandag op dinsdag op m'n route gaat (midden Drenthe stukje zuid Oost Friesland) zolang het blijft vriezen zal de sneeuw ook niet weg gaan natuurlijk. Ben benieuwd hoeveel nachtkasten ik niet openkrijg.
Wat zijn dat voor kasten? Hier, in de Haute Loire op bijna 1000 meter hoogte zijn we, en de postbodes, aan sneeuw en kou gewend, de postbode heeft een trucje voor de bevroren sloten van brievenbussen, even de sigaretten aansteker ertegenaan houden. Misschien ook iets voor jou? Hoewel ik niet weet of alle auto's tegenwoordig nog een aansteker hebben...
Zebrastreep schreef:https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/167305 ... e-slaapzak
Over extreem gesprokenVooral die mannen met hun open tent en ook nog de grootste lol. Ik moet er niet aan denken hoor
san4nie schreef:Jeika schreef:[ [url=m/Ss4kOs.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/plsbji.png]Afbeelding[/url] ]
Hier ligt ook een goede laag! Lekker een beetje in de sneeuw gespeeld met de pony van een vriendin.
Dapper hoor!!
moonsparkle schreef:Nu het blijft sneeuwen en vriezen vraag ik me echt af hoe ik mijn auto van zijn plek ga krijgen morgen. Door de wind zijn de auto's een soort van omcirkelt.De treinen rijden vandaag ook al de hele dag niet. Het weerbericht voorspelt hier sneeuwval tot morgen avond...
[ [url=m/zcXkN4.jpg]Afbeelding[/url] ]
twee keer gedaan met scouting. Ik vind het geen aanrader veel te koud. Slaapzak zou tot -20 kunnen. Ik had het zelfs met een extra deken erbij ijs en ijskoud.