Hoe nu verder met een verrasingsbaby.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Hoe nu verder met een verrasingsbaby.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 19:06

Het enigste dat ik ontzettend sneu vind aan de hele situatie is het feit dat de vriend van TS blijkbaar totaal niet inziet hoe belangrijk het voor haar is. En dat geeft te denken, ts gaat niet op haar strepen staan, waarschijnlijk uit angst voor ruzie of erger maar laat het maar wezen elke keer. En dat is diep triest en zeker geen opmaat naar een fijne gelijkwaardige relatie.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 07:31

bigone schreef:
Het enigste dat ik ontzettend sneu vind aan de hele situatie is het feit dat de vriend van TS blijkbaar totaal niet inziet hoe belangrijk het voor haar is. En dat geeft te denken, ts gaat niet op haar strepen staan, waarschijnlijk uit angst voor ruzie of erger maar laat het maar wezen elke keer. En dat is diep triest en zeker geen opmaat naar een fijne gelijkwaardige relatie.

Dat haalde ik even terug ook al aan, je hebt een relatie samen, dat betekend in mijn ogen dat je samen ook voor dit soort dingen staan en als je dan merkt dat je partner wel behoefte heeft aan die zekerheid dan doe je daar alles aan om die te geven. Je kunt jezelf niet eeuwig weg blijven cijferen in belangrijke zaken, dat gaat een keer opbreken.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 10:31

Misschien hebben TS en haar vriend wel een fijne gelijkwaardige relatie of zijn daar naar op weg maar ziet die er anders uit dan wat de meeste posters hier daar onder zouden verstaan. Dat is prima, TS en haar vriend zijn zichzelf en niet iemand anders.

Presumido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 22:21

Hoe gaat t nu met je

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-21 15:32

Alles gaat hier rustig door.
We zijn blij dat de avondklok eraf gaat.
Dan kunnen we elkaar wat vaker zien.
Volgende week donderdag vetrek ik voor 1 week naar hem toe en dan ga ik vrijdag 7 mei naar huis en komt hij de maandag voor 1 week naar mij toe.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 16:00

Dat klinkt fijn! Fijn ook dat het wat rustiger is nu :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 17:09

Hoe gaat het nu ts? :)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-21 20:05

We merken dat soms de afstand best wel een dingetje kan zijn.
De avondklok die nu weg is dat is wel heel erg fijn.

Merk wel dat zodra we bij elkaar zijn het gewoon allemaal wat makkelijker gaat maar soms moet ik dingen echt uit hem trekken.
Hij is sinds dit alles ook wel geslotener geworden merk ik.
Als we niet bij elkaar zijn dan moet het contact toch meer vanaf mij komen en merk dat ik dat soms best lastig begin te vinden en gaf dat laatst ook aan.

Het ging eventjes ook niet zo lekker tussen ons juist omdat ik vaak geen contact met hem en hij mij soms buitensloot.
Wat vooral de laatste paar weken zo was.

En toen bleek dus dat er veel meer ook aan de hand was wat hij mij niet had verteld en dat hij er nog best mee zat dat het contact nu ook verbroken was met z'n ex etc.
En dat hij nu ook bang is mij kwijt te raken.
Nu gaat hij met iemand erover praten vanuit de huisarts en vind het knap van hem dat hij dat gaat doen en daarin steun ik hem ook.

Ben dit weekend ook bij hem geweest zonder m'n hond even gewoon samen zijn en goed gepraat hoe nu verder en wat we nu verwachten van elkaar.
En ook kwa initiatief nemen want hij zit het liefst gewoon het hele weekend lekker binnen te gamen ook als ik bij hem ben en zo ben ik totaal niet vooral met dit weer :')

Maar we hebben weer goede moed en we blijven eraan werken

Presumido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 20:20

Doen wat goed voelt voor jou!
Heeft de moeder van de baby niks meer laten weten?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 23:30

Ik vind het toch wel heftig hoor, nog geen jaar samen en dan al zulke issues hebben. Goed dat je voor jezelf opkomt!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 17:20

MarcoBorsato schreef:
Ik vind het toch wel heftig hoor, nog geen jaar samen en dan al zulke issues hebben. Goed dat je voor jezelf opkomt!

Eens.
Let goed op jezelf AfricanLady!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-21 19:15

Het is idd ook niet niks.
En vooral de laatste tijd ben ik ook echt meer tijd voor mezelf gaan nemen en mijn opleiding vooral omdat ik in de afrondende fase begin te komen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 19:21

Eerlijk, ik geloof niet dat jij gelukkig word van een gamende man waar geen enkel initiatief inzit. Waar je alles uit moet trekken en dan nog belangrijke info achter houd.
Dat is toch geen basis van een relatie?
Ga voor je eigen geluk en durf te denken dat ook voor jou betere mannen zijn. :j

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-21 01:43

Even een update.
Niet een hele leuke.

Ik heb vanavond de relatie beëindigd ook niet op de manier die ik voor ogen had.
Waarom moet alles toch zo moeilijk gaan soms.
We hadden ruzie en ik zei gewoon in een zin dat ik er klaar mee was.
Niet zozeer dat ik de relatie uitmaakt.
Eigenlijk wou ik dat wel en was ik het voor mijn gevoel toch al aan het uitstellen maar gaf ik het toch steeds weer een kans.
Tot ik op fb zag dat hij mij had geblokkeerd.
Dus ik de buurvrouw/vriendin vragen even langs te komen want was toch wel redelijk in paniek.

Die het verhaal uitgelegd.
En die heeft z'n fb even gecheckt want die had hem op fb.
Had hij z'n status op vrijgezel gezet.
Nou dat was het dan.
Hij neemt ook niet op als ik bel.
En heb hem maar een app gestuurd dat ik het jammer vind dat het zo gaat en dat ik graag binnen 2 weken mijn spullen terug wil.
Hij heeft ook een tv van mij die mav hij overnemen of terugsturen.
Hij werkt bij de post dus zijn keus.
Nu zegt hij dat hij niks gaat terugsturen dat ik het maar moet halen.

Nu weet hij dat ik geen vervoer heb omdat ik de auto weg heb moeten doen...
Dus afhankelijk ben van mijn moeder en haar auto soms en bijstandsuitkering en benzine 80 euro kost erheen dus dat is mooi poedersuiker :(

Wat een rottige situatie weer.

En nu loopt hij al een uur appjes te sturen dat hij me terug wilt.
Pffff ga ik zoueso niet doen naar echt mensen moest dit even kwijt

Heb morgen (vandaag) om 10:00 een sollicitatiegesprek dus kan mooi mijn beschikbaarheid opkrikken kwa dagen dat is dan wel weer positief eraan :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 02:04

Dit getuigd wel van een ietwat kinderlijke, jeugdige relatie hoe hij met je omgaat.
Ik denk dat je er niet al te rouwig om moet zijn dat dit stukloopt. Het scheelt je uiteindelijk (als je over hem heen bent) een heleboel kopzorgen.
Als ik jou was zou ik gewoon die 80€ investeren en de auto van je moeder lenen. Je spullen ophalen en het hierbij laten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 05:04

Het voelt nu nog dubbel, maar ik denk dat je beter af bent zo. Het is erg vermoeiend als iemand zo gaat lopen zuigen als ie boos is. Dus nu even door de zure appel heen bijten. Welke regio woont je ex? Geen bekenden die bij hem in de buurt wonen die je tv voor je willen ophalen en opsturen?

Sterkte en vandaag heel veel succes met je sollicitatie

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 05:11

Wat ontzettend balen van dit alles, en wat kinderachtig van hem dat hij dit zo op wil lossen.
Nu voelt het nog niet zo, maar over een tijdje zul je zelf opgelucht en blij zijn dat het voorbij is.
Sterkte :knuffel:

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 06:04

Wat een zak hooi!

Zoals hierboven gezegd, het getuigt van onvolwassenheid dat hij nu zo reageert, zijn status veranderd, je probeert te manipuleren met je spullen etc. Nu is t natuurlijk heel verdrietig en dat mag ook, maar op de lange termijn denk ik dat je veel beter af bent zonder hem :(:)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 06:41

Wat triest dat hij zo reageert, heel onvolwassen.

Succes met alles, hopelijk krijg je je spulletjes snel terug.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 07:35

De reactie die hij nu geeft is eigenlijk hetzelfde als toen hij geconfronteerd werd met een baby die van hem is/zou kunnen zijn. Kop in het zand steken, weg lopen, vervolgens tegen het feit aanschoppen en dan achteraf spijt hebben. Getuigd niet echt van karakter. Als het even niet gaat zoals hij denkt of wil dan gaat hij zo doen. Geen prettige eigenschap. En wat hierboven al genoemd ook nog eens proberen te manipuleren. Staat hem niet netjes.
Sterkte voor nu, hopelijk krijg je je spullen terug!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 07:41

Mars schreef:
Wat een zak hooi!

Zoals hierboven gezegd, het getuigt van onvolwassenheid dat hij nu zo reageert, zijn status veranderd, je probeert te manipuleren met je spullen etc. Nu is t natuurlijk heel verdrietig en dat mag ook, maar op de lange termijn denk ik dat je veel beter af bent zonder hem :(:)

Helemaal mee eens. Nu is het gewoon k **te , maar dit is wederom zo n onvolwassen actie van hem.

Moest wel lachen om de laatste zin wbt beschikbaarheid werk, you go , girl .

Kunt nog altijd zeggen, dat je m ( je tv ) terug wilt, of hij misschien voorbij wilt komen . En als ie toch langs komt, hij je spullen mee wil nemen :Y)

Nee, dat laatste natuurlijk niet doen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 07:56

meggiemeg schreef:
De reactie die hij nu geeft is eigenlijk hetzelfde als toen hij geconfronteerd werd met een baby die van hem is/zou kunnen zijn. Kop in het zand steken, weg lopen, vervolgens tegen het feit aanschoppen en dan achteraf spijt hebben. Getuigd niet echt van karakter. Als het even niet gaat zoals hij denkt of wil dan gaat hij zo doen. Geen prettige eigenschap. En wat hierboven al genoemd ook nog eens proberen te manipuleren. Staat hem niet netjes.

Eens. Dit is herkenbaar gedrag. Wees maar blij dat je er vanaf bent.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 08:25

Suzanne F. schreef:
meggiemeg schreef:

Eens. Dit is herkenbaar gedrag. Wees maar blij dat je er vanaf bent.

Nou dat was het eerste ook wat ik dacht! En dat het verhaal van de ex met de baby die niks meer liet horen misschien wel andersom is..
Wat een zak aardappelen. Gauw je eroverheen zetten en laat hem erlekker in stikken. Je verdiend beter *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 08:26

meggiemeg schreef:

Inderdaad! Wat een eikel, hij verdient je niet!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 09:01

Wat rot voor je :knuffel:

Maar wat een bal gehakt zeg.
Ben blij dat je van hem af bent, je verdient echt beter :j
Het is een luie donder waar niets in zit en word het te moeilijk en moet hij volwassen zijn is hij er helemaal niet meer.
Daar kun je niet op bouwen.

Jou leuke vent komt echt wel hoor :j