Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:58

Ik zou m'n verlies nemen en m zelf op vinted doorverkopen.

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 23:03

Als je met PayPal hebt betaald kun je de retourkosten terugvragen en zij vergoeden die dan. Moet het wel 100% met PayPal zijn betaald en niet deels uit je vinted portemonnee.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 23:14

Ik koop alleen ding met geld uit mn Vinted portomonee, voelt een beetje als gratis geld maar dit gaat wel een beetje om het principe. Zegt ze nog dat ze alleen maar goeie reviews heeft, naja als ze niets tegemoet wil komen dan niet meer..

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 00:23

corinep schreef:
Ik koop alleen ding met geld uit mn Vinted portomonee, voelt een beetje als gratis geld maar dit gaat wel een beetje om het principe. Zegt ze nog dat ze alleen maar goeie reviews heeft, naja als ze niets tegemoet wil komen dan niet meer..

:n nee
Dan zou ik haar bij deze haar eerste slechte review geven..

Jij kan nu niks met je aankoop en doorverkopen.. tja.. je moet het maar net weer voor dat bedrag kwijt zien te raken.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 05:44

corinep schreef:

Schrijf jij nette slechte review en meldt aan vinted dat je niet tevreden ben.
En je neemt je verlies, geen idee om hoeveel geld het gaat.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 06:49

Maar kans is dan wel heel groot dat ze je een slechte terug geeft.. maakt het dan dubbel zuur...

FleurVP

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 07:12

Tja daar zeg je wat, maar als je en je verlies maar moet pakken en dan niet eens een slechte review kunt schrijven omdat je 'm terug krijgt... Degene die mij 1 ipv de 2 jasjes uit de advertentie heeft opgestuurd ga ik het ook wel even lastig maken en een slechte review geven als ze niets tegemoet komt. Ze verkoopt nog meer setjes waarvan mensen dan misschien alleen het broekje of shirtje krijgen. Aangezien je aan die koperbescherming niets hebt zal toch uit de reviews moeten blijken of iemand betrouwbaar is.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 09:27

Hier al 2x zo gehad.... je geeft een slechte review en krijgt er dan eentje terug... heel flauw. Daarmee ben ik bv geen voorstander van verkopers die reviews kunnen geven, via vinted krijg je altijd je geld, dan heb je je spul verkocht, dus einde verhaal voor de verkoper lijkt me...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 12:05

Nou het lijkt me toch wel fijn als je een review kan geven wanneer iemand om een lüllige reden een slechte review geeft, zoals bvb. dat ze zelf niet goed gelezen / gekeken hebben ofzo, of omdat iets niet blijkt te passen terwijl het gewoon origineel valt qua maten.

Dan is het wel fijn als je kan zien waar de review vandaan komt, dat mensen die kijken naar je reviews, die slechte review kunnen zien maar ook je reactie er op :)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 12:25

Maar je kan perfect reageren als verkoper op bv iemand die je een slechte review geeft, dat lijkt me dan duidelijker dat je eigen reactie er gewoon onderstaat ipv dat je moet doorklikken naar de reviews van degene die de slechte review gaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 15:40

Weet iemand hoelang een koper heeft om een pakje op te halen bij MR?

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 15:50

14 dagen normaal gesproken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 15:54

Oh ok. Het ligt er namelijk al een week maar dan heeft ze nog tijd :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 16:27

Volgens mij trek ik mensen met 100.000 vragen aan met mijn foto's-met-meetlint :=

Met als toppunt, in het Frans de vraag "waarvoor is dat meetlint?" Zucht wat denk je zelf.... dat koop je erbij, nou goed :=

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 16:39

:') dat zou ik wel zeggen voor 2€ extra krijg je mooi Hollands meetlint

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 16:43

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 16:44

Geweldig :')

Ik heb net een hoop te koop gezet. Ik ben benieuwd. Ben toch een uurtje bezig geweest en mijn prijzen zijn laag. Als dit niet verkoopt dan gaat alles in het vervolg rechtstreeks de container in _O-

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 18:01

Ik lach me kapot, al ongeveer een jaar ligt er een gymbal op de trap(leeggelopen opgevouwen), dacht hem misschien te willen gebruiken met bevalling(4 mnd geleden) maar was niet nodig. Zet m net op Vinted, nog geen 10 minuten later verkocht voor 4 euro.

En lekker slim... ik had een verkeerd shirtje in een bundel opgestuurd, ze leken ook wel op elkaar qua kleur en zelfde maat. Dus ik krijg een berichtje vanmiddag, heb haar adres gevraagd, net gelijk voor de leging in een enveloppe in brievenbus gestopt(met 3 focking postzegels dus daar gaat de winst :') ). Foto opgestuurd en ze heeft gelijk op alles ok geklikt. Naja zo hoor je dus foutjes op te lossen denk ik dan maar. Volgende keer beter opletten.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 20:43

Hier heb ik sinds een week of 2 dat de app soms compleet vastloopt... enige wat helpt is telefoon heropstarten. Heeeel irritant. Nog mensen last van?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 21:35

Mijn nieuwe bff is de dame van het Homerr thuispunt!

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 23:20

tengeltje11 schreef:
Hier heb ik sinds een week of 2 dat de app soms compleet vastloopt... enige wat helpt is telefoon heropstarten. Heeeel irritant. Nog mensen last van?

Ja heb ik ook wel eens maar bij mij helpt t voldoende om de app te sluiten en opnieuw te openen.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 07:19

tita schreef:
:') dat zou ik wel zeggen voor 2€ extra krijg je mooi Hollands meetlint

Ik ga even helemaal stuk! _O-

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 09:18

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 09:55

Ik zie niks mis ik zou het gewoon kunnen kopen, ligt het misschien aan dat ze een verzendmethode wil gebruiken die jij niet aanbied? Of kan ze helemaal niet op koop nu klikken? Dat heb ik ook 1x gehad bij een verkoper maar niet uitgezocht waar dat aan lag.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:01

Bij mij was er voor de franse koper geen verzendmethode beschikbaar en kon ze daarom niet kopen. Ik kon gelukkig DPD weer toevoegen. Bij ons zijn best wat winkels over de kop gegaan en daarmee verviel ook de pakketbezorging... Ik vrees ook voor het nieuwe DPD punt. Daar zie ik nooit een klant.

Vinted zou nog beter zijn als ik een barcode of QR-code kon laten zien en dat ze bij het afgeven het label printen. Ik heb echt áltijd ruzie met de printer.