1. nieuwe snackstrook aangelegd met onverwachts ook wilgenstekken 2. 1 van mijn nieuwe dekjes kwam al binnen 3. lekker gereden 4. dalijk met manlief niksen 5. morgen naar vrienden toe
1. Met m’n vriend en schoonouders in de tuin gewerkt, bijna klaar. 2. Met scooter langs de winkel gegaan en kan er nog een mooi bedrag voor krijgen. 3. Een pannenkoekenplant, muntplant en 6 boeken van m’n schoonmoeder gekregen.
SplashIsLief
Geplaatst: 27-02-21 20:09
1. Lekker lui geweest 2. Nuut was blij 3. Samen naar babykamers gekeken
VanHuisUit
Geplaatst: 27-02-21 20:25
1. genoten van het meer dan geweldige weer 2. ontzettende lekkere verse stroopwafel gegeten 3. zonder spierpijn of zere voeten wakker geworden (is bij mij soms een dingetje )
Prairy
Geplaatst: 27-02-21 20:58
Heerlijke dag samen gehad
Laatste planten in de grond gezet
De eerste bloesem
Saul
Geplaatst: 27-02-21 22:32
1. Modeshow gespeeld met mijn kleine meid. 2. Lekker gesport. 3. Nu heerlijk met poes op schoot en een kop thee aan de old skool CSI NY
1. Een nieuwe pensioenplek gevonden voor mijn pony, met onbeperkt ruwvoer in en rond een uitloopstal. 2. Heerlijk in net zonnetje gezeten vanmiddag. 3. Huis al schoon, dus morgen echt een luie zondag.
Gisteren. - Goed gesprek gehad met puberende buurmeisje. - Dikke lol gehad met vriendlief. - Naar m'n lichaam geluisterd en optijd gaan slapen (al voel ik me vandaag juist een beetje futloos door te veel slaap )
VanHuisUit
Geplaatst: 28-02-21 20:29
1. vanochtend heerlijke dienst gedraaid op mijn werk 2. m'n portemonee gevonden die ik gisteren was kwijtgeraakt (in de wasmand ) 3. en zit nu met te vroeg wijntje op de bank te genieten van rustige avond, denk dat ik er vroeg in lig
1. Negatief getest maar nog steeds niet helemaal fit.
2. Lekker buiten bezig geweest met de paarden en lekker gewandeld.
3. Net lekker in bad gezeten met een bruisbal van mijn secret santa
Safiera
Geplaatst: 28-02-21 21:53
1. Vanochtend hebben we samen uitgeslapen 2. Vanmiddag heel erg goed bezig geweest met huiswerk van mijn therapie 3. Vanavond was mijn vriend er echt voor me en heeft hij me door een heel moeilijk moment geholpen
1. vandaag was een goede dag; de zon scheen en ik heb een film gekeken 2. ik heb weer eens gebeld met een vriendin van me 3. eigenlijk van gister; toen mocht ik eerder naar huis van werk
Zebrastreep
Geplaatst: 28-02-21 23:46
- Fijn gewandeld met mijn beide paardjes - Gratis voeradvies gekregen van een weidegenootje en nog wat voer om te proberen echt super aardig! - Weer wat opgeschoten met mijn verslag , waar ik eigenlijk 0,0 motivatie voor heb.
Gisteren: 1. Dag begonnen met een 5 km wandeling door de polder met m’n vriend. 2. Verse muntthee uit eigen tuin gedronken. 3. Mijn ouders gezellig op visite gehad.
1. Het is complimentendag! Twee vriendinnen een lief berichtje gestuurd! 2. Een fijn gesprek met mijn psychologe gehad. 3. Ik ben vanochtend gevallen, maar het lijkt er gelukkig op dat de schade meevalt.
SplashIsLief
Geplaatst: 01-03-21 21:20
1. Hard gewerkt voldaan gevoel 2. Gezellig samen boodschappen gedaan 3. Nu lekker bij de open haard
1. Lekker met hondje in het bos gewandeld 2. Bij mijn moeder gegeten, "oma's gebakken macaroni" 3. Morgen eindelijk de overdracht van mijn woning, zodat ik dit hoofdstuk kan afsluiten