Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malenka schreef:Ik heb een keer Das Gymnasium des Pferdes gevonden in het Nederlands, een boek over Tteam en Ttouch en de boeken van Emiel Voest. Dat was echt een super vondst. Ik geloof dat ik voor een tientje klaar was en ze allemaal had.
Vjestagirl schreef:Ik heb net via marktplaats een heel groot servies gevonden, in Hengelo bij een kringloop. Direct een berichtje gestuurd dat ik het graag wil hebben, dus ik hoop dat ik het van de week op mag halen
zigranta schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb net via marktplaats een heel groot servies gevonden, in Hengelo bij een kringloop. Direct een berichtje gestuurd dat ik het graag wil hebben, dus ik hoop dat ik het van de week op mag halen
En? Al bericht gehad of moet je nog langer in spanning zitten?
Heb zelf van de week bloempotten gekocht, een tas, kleding en prullaria, was helemaal zen daarna
Macs schreef:Merken jullie dat er nu veel meer interessante dingen te vinden zijn door dat er de afgelopen tijd veel is ingeleverd en weinig verkocht? Ik vond het aanbod vorig jaar zo karig en vooral veel echte rommel (kapotte dingen) voor een hoge prijs
pjer schreef:gaaf Coonart zo'n hoofdstel. Het hangt wel wat typisch nu, zit de sperriem soms door de bakstukken en de neusriem gedraaid?