Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 16:43

M_D_H schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Dees doet toch mee zie ik }:)

Nietus

}:) }:) }:) }:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 16:56

Thats_Me schreef:
Nayomie schreef:
Wat een knapperd, Stefanie! <3

Over sokken gesproken, ik ben echt fan van Happy socks! Heb nog weinig daarvan, maar ik vind ze zo leuk en zitten lekker *\o/*
Maar die gaan niet in teenslippers _O-
Ben ook fan van (verse) thee. <3

Natuurlijk heeft happy socks ook sokken voor in de teenslippers :D

https://www.happysocks.com/nl/sport-fli ... -pink.html

HAHAHA nee dit is zo fout _O-

Mondy

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 16:57

Yes ! Zal vanavond eens het topic goed doorlezen en voorstelrondje maken

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:01

Yeayyyyy, ik mag ook meedoennnnn.

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:13

Ashleytjuhh schreef:
Dees doet toch mee zie ik }:)

En jij hebt je ook nog niet afgemeld *\o/*

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:21

Super! Nu ik op de lijst sta zal ik mij ook uitgebreider voorstellen!
Ik ben 25 jaar en vanwege ziekte helaas tot weinig in staat. Etenswaar en drinken (alcohol, thee, koffie en chocolademelk had ik hier al voorbij zien komen) zijn door mijn ziekte helaas dus een flop.
Make-up, maskertjes, cosmetica en andere verzorgingsproducten zijn voor mij ook absoluut een flop. Daarnaast hebben wij geen bad en al een voorraad aan zeepjes.
Boeken zijn voor mij ook een flop. Al een aantal jaren heb ik geen boeken meer gelezen.

Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd heb ik twee pony's die met pensioen zijn en een hondje (Shih Tzu x Maltezer).
Vanwege de gezondheid van mijn pony's en van mij kan ik helaas weinig met ze doen ( daardoor zijn ze ook wat te dik... dus liever geen snoepjes :o ). Misschien zou iets van hersenwerk leuk zijn.
Hond lust bijna alles en vindt het leuk om te spelen met tennisballetjes en zachte knuffels.
Iets persoonlijks/creatiefs omtrent mijn dieren kan ik heel erg waarderen! Daarnaast zijn fotolijstjes ook een top.

Eén van mijn interesses is/was reizen en dat begon net mijn passie te worden, totdat ik ziek werd. Mijn toekomst is heel erg onzeker, maar waarschijnlijk ga ik er niet meer toe in staat zijn om op reis te gaan.
Het leek mij heel interessant om vrijwilligerswerk te doen in het buitenland. Van jongs af aan volg ik de (vooral Houston) SPCA. Ondanks dat ik fysiek geen vrijwilligerswerk meer kan doen steun ik wel een goed doel. Ik ben namelijk "adoptieouder" van een Chimpansee en een Japanse Makaak.

Verder ben ik fan van Harry Potter. In een map verzamel ik handtekeningen van acteurs die in Harry Potter films hebben gespeeld. Mocht de Secret Santa dus handtekeningen hebben liggen of weten hoe hij/zij eraan kan komen... :))

Daarnaast vind ik legpuzzels maken erg leuk, maar dan vooral de Jan van Haasteren puzzels. Ik heb inmiddels een hele collectie aan deze puzzels in 1000 stukjes.

De herfst is mijn favoriete seizoen en ik kijk ook altijd uit naar de wintermaanden. Kerst vind ik de leukste tijd van het jaar en kerstdecoratie is voor mij dus uiteraard een top. De kerstboom, de lampjes, de radio aan met kerstliedjes. Helemaal mijn ding!
Qua versiering in de boom houd ik van afwisseling. Zo hebben wij kerstklokjes in de boom, ijspegels, een vogeltje, kerstballen in de vorm van een kerstman of een beertje, een kerstbal van Harrods, een kerstbal met Alfred Jodocus Kwak erop etc.

Hopelijk is mijn Secret Santa bij deze meer over mij te weten gekomen :)

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:21

Jaaaaa de lijst :D
Super tof dat ik weer mee mag doen!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:22

OOOOOH net optijd dus _O-
Gelukkig!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:27

Yes! :D Net optijd om nog mee te doen dit jaar, zo leuk! Ga vanavond of morgen het topic goed doorlezen en een voorstel rondje doen.

Heel mooi gebaar om voor Roby een kaarsje te branden en zeker een mooi eerbetoon om haar in de OP te benoemen.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:44

Junia ik zag van de week de fotos op mijn telefoon nog van het pakket dat ik naar je had verstuurd met purschuim er in _O- _O- [&]

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:58

Ik zal mezelf ook maar even kort voorstellen. Ik ben Cynthia en ben 27 jaar jong. Heb sinds een paar maandjes een 3 jarige poes uit het asiel geadopteerd, Misty, die gek is op speelmuizen ( :D).
Ik ben zelf een echte koukleum die gek is op een warme kop chocolademelk of thee (losse thee ook welkom) in een grote mok. Kan er ook niet genoeg van hebben! Heb ook altijd koude voeten en altijd sokken tekort.. Vraag me niet hoe ik het doe! Ook ben ik ontzettend gek op lezen en fijne boekenleggers zijn meer dan welkom.
Mijn ontspanning zijn kleurboeken en ikhoud ervan om te puzzelen, spelletjes zijn ook erg tof!
Verder ben ik een onwijze fan van Disney en draag met heel veel liefde van een eerdere SS versie, regelmatig het t-shirt van de aristocats van de Primark. Helemaal verliefd op <3
Ohja, ik ben nu ook weer ter beschikking van een bad dus van die schuimballen zijn ook altijd leuk :))
Ik ben niet zo van de make-upjes en nagellakjes, maar daarin tegen vind ik een gezichtsmasker op z'n tijd dan wel weer lekker.
En... Op meerdere plekken in huis staan alpaca knuffels en beeldjes. Ze zijn zo leuk :') Pure chocolade heb ik niets mee, snoepgoed in het algemeen en de kleur roze ook niet. :=

Voor de rest staat er nog wat info in mijn profiel en in mijn berichten :D

Foto's van Misty <3

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cynn op 11-09-20 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 18:01

Yeeeee ik sta er bij :D

Zal me straks even voorstellen

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 18:11

Ik zal me ook even voorstellen.

Mijn naam is Kimberley, 31 jaar.
Wonend in een mooi huis, ergens in de provincie Groningen. In de 2018 editie ging ik net samenwonen, inmiddels alweer een jaar alleen in dit huis, hoe gek kan het lopen.

Ik heb sinds april 2 konijntjes, Fluff en Brownie, mijn corona konijnen, de bedoeling is dat ze bij mij langer blijven dan de rest van Nederland van plan is met hun corona dieren := ze zijn te volgen op insta: @fluffbrownie

Ik werk 32 uur als jongerenwerker, geef les op de sportschool en ben honkbal coach en softbal zelf. Regelmatig krijg ik te horen, maar wat doe je in je vrije tijd... uhmmmm... welke vrije tijd :+
Ik ben er erg druk mee maar vind het heerlijk! <3

Verder vind ik het erg leuk om fotos te maken, wel met m'n telefoon! Die telefoon zit ook aan mijn rechterhand gegroeid want ben errrrrrrug verslaafd :x

Ik houd niet van koffie of thee, maar een mok warme chocolademelk vind ik heeeeeeerlijk! Ik ben ook DOL op mokken!

En nu zit ik alweer te lang te typen, want ik ga uit eten, mijn andere grote hobby, wr gaan naar een pizzeria, daar hoef ik NIET te bedenken wat ik wil want ik lust alleen maar een pizza margherita _O- MET knoflookolie voor de smaak <3

Dus ik ga me nu snel omkleden als ik terug kom zal ik jullie vergezellen met mijn knoflook geur :+

Later meer :wave: (net zo'n slecht boek dit)

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 18:11

Yesss ik mag meedoen. :D

Ik ben een simpele studente die met haar 2 honden nabij Utrecht woont. De honden hebben geen allergieën en vinden alles wel leuk/lekker.

Mijn inrichting is echt super eenvoudig, dus alles wat dat op kan vrolijken is een top. Plantjes, vooral eetbare kruidenplantjes, staan nog hoog op mijn wish list.

Maskertjes vind ik leuk. Make-up, dat hangt ervan af wat. Ik ga echt retesnel door van die uitschuifbare zwarte oogpotloden heen, die zijn altijd welkom.

Koffie is goor, thee is lekker. Ik eet bijna alles wel, als er maar geen melk inzit.

Ik heb ik de vorige edities ook uitgebreide berichten geplaatst over wat ik wel/niet leuk vind, dus santa mag lekker speuren. Verder laat ik me heel graag verrassen, dus zie mijn comments alsjeblieft niet als een strikt verlanglijstje.

Nog wat steekwoorden voor de tops: POOLHONDEN, Pokémon, fotografie, tekenen, gekke keukengadgets.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 18:43

Dees, wat leuk dat je ook meedoet! _O-

Cyn, wat is Misty leuk! <3

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 18:48

Jaaaaa ik mag meedoen!! Vorige week aangemeld en bewust nog niet gereageerd, heeel leuk dat ik er bij zit!

Heb met de eerste keer meegedaan en vond het heel leuk, daarna alle volgende keren wel meegekeken met de leuke pakketten die jullie allemaal kregen <3

Leuk om wat bokkers beter te leren kennen! Ik zal me asap even voorstellen :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 19:18

Bellatrix schreef:
Dees, wat leuk dat je ook meedoet! _O-

Nietus

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 19:19

Wellus. :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 19:25

Bellatrix schreef:
Nietus :j

Even verbeterd, je schrijft nietus verkeerd :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 19:28

_O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 20:08

Yaaaaay!

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 20:55

Yess, gelukkig zit ik er weer bij dit jaar *\o/*

Zal me morgen even uitgebreid voorstellen, maar voor vele waarschijnlijk een bekend gezicht aangezien ik al weer een aantal jaar meedoen :P

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 21:00

Jeeeejjj wat leuk!
Heb er weer zin in :D

Cheyenne0252

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 21:25

Yeah super leuk, ik zie de lijst nu staan en ik sta erbij *\o/*

Ik zal me even voorstellen: Cheyenne, 25 jaar. Ik ben dit jaar, eindelijk, afgestudeerd en heb daarmee m’n hbo Communicatie diploma behaald :D. Ik werk als communicatiemedewerkster bij de gemeente en heb daarnaast een eigen praktijk in permanente make-up. Grappige daarvan is dat ik eigenlijk zelf bijna nooit make-up draag.

Verder woon ik al 3 jaar samen met mijn vriend. Wij hebben geen huisdieren, maar ‘stelen’ de hond van mijn schoonouders regelmatig! Binnen 10 dagen weet ik of ik een paard heb of niet, dan is de keuring. Als het allemaal goed gaat ben ik vanaf 22 september de eigenaresse van de mooiste en liefste 2,5 jarige merrie die ik ooit heb gezien :D

Daarom zijn eventuele tops nog even afhankelijk of ze echt de mijne wordt. Mij hoef je geen snoep/ eten te geven. Niet omdat ik er niet gek op ben! Nee juist teveel! Ik sport 3/4 in de week en ben GEK op chocola maar zal toch echt op moeten letten hahaha. Daardoor is kleding ook altijd wat moeilijk, dat koop ik liever zelf dan weet ik zeker dat het past :)

Vraag me vooral alles wat jullie willen weten, ik ga het topic even doorkammen zodat ik precies weet hoe alles werkt. Dit is het eerste jaar dat ik mee doe!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 21:32

Wow nog 2 plaatsen zelfs!

Heb er zo'n zin in! :):)

Ik heb vandaag van een stiekeme secret Santa uit dit topic al een pakket gehad :oo

zal ik m plaatsen hier ? O:)