Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Voorbeeld van 3 dagen geleden negatief getest, vandaag positief getest.
https://nos.nl/l/2343545#UPDATE-container-46872647
Marcella schreef:Trouwens hoe zouden jullie het doen zit namelijk met de kippen op de moestuin en de moestuin moet met deze warmte gesproeid worden. Voor de kippen heb ik niemand anders om te doen voeren/water en als het zou kunnen schoonhouden. Sproeien zou ik nog kunnen vragen, maar iedereen heeft het druk met zijn eigen tuin.
Marcella schreef:Tijdklok gaat niet geen stroom en er wordt gepompt met benzine waterpomp. Kippen doen is niet veel werk, maar voor iemand anders lastig aangezien ren 1 meter hoog is (water) en nachthok 80 cm (voer). Voor mij met mijn 1.55 een makkie.
Mocht ik trouwens echt ziek worden dan gaan ze 1 voor 1 de vriezer in tot het er maar 3 zijn.
Marcella schreef:Tijdklok gaat niet geen stroom en er wordt gepompt met benzine waterpomp. Kippen doen is niet veel werk, maar voor iemand anders lastig aangezien ren 1 meter hoog is (water) en nachthok 80 cm (voer). Voor mij met mijn 1.55 een makkie.
Mocht ik trouwens echt ziek worden dan gaan ze 1 voor 1 de vriezer in tot het er maar 3 zijn.
tokedri schreef:Marcella schreef:Tijdklok gaat niet geen stroom en er wordt gepompt met benzine waterpomp. Kippen doen is niet veel werk, maar voor iemand anders lastig aangezien ren 1 meter hoog is (water) en nachthok 80 cm (voer). Voor mij met mijn 1.55 een makkie.
Dus je maakt ze liever dood dan dat je iemand voor ze laat zorgen?
tokedri schreef:Marcella schreef:Tijdklok gaat niet geen stroom en er wordt gepompt met benzine waterpomp. Kippen doen is niet veel werk, maar voor iemand anders lastig aangezien ren 1 meter hoog is (water) en nachthok 80 cm (voer). Voor mij met mijn 1.55 een makkie.
Dus je maakt ze liever dood dan dat je iemand voor ze laat zorgen?
Citaat:dat de Nederlandse reddingsbrigade geen mensen het water uit mag sturenof mag bekeuren als er een rode vlag gehesen moet worden. Ze mogen alleen maar adviseren en hun eigen leven samen met die van de knrm bemanning wagen om mensen uit het water te vissen
Marcella schreef:Tja aan de andere kant niet voor niks dubbeldoel kippen ook. Maar als het niet hoeft dan hoeft er voorlopig niks de vriezer in.
Kippen zijn hier niet alleen eieren, maar ook voor het scharrelvlees.
Sizzle schreef:Wij hadden ook zo‘n voetbal geval waarbij het andere land eigenlijk op de oranje lijst staat maar omdat voetballers gemonitored worden hoefden ze niet in quarantaine... en jawel..bingo er was er toch 1 besmet
Pandora2 schreef:Sizzle schreef:Wij hadden ook zo‘n voetbal geval waarbij het andere land eigenlijk op de oranje lijst staat maar omdat voetballers gemonitored worden hoefden ze niet in quarantaine... en jawel..bingo er was er toch 1 besmet
Er is toch ook een vliegtuig uit Colombia gekomen met allemaal (top) sporters aan boord![]()
Die hoefden volgens mij ook geen quarantaine omdat ze dubbel check getest worden.