Je zou zeggen dat dat efficienter kan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esaqar schreef:Vanaf moment 1 duidelijk tegen mijn vriend geweest.
Ik heb geen kinderwens.
Prima, hij ook niet.
Nu, bijna 1,5 jaar verder woont hij sinds een maand of 4 op zichzelf, ik ben er veel. Toch had ik het gevoel dat er iets met 'm was.
En toen kwam het er uit.
Ja misschien wou meneer het toch wel.
Inmiddels is dit 1,5e week geleden en ik weet het niet meer.
Dit wordt zo toch niks meer?
Ik kan me toch niet 100% geven in een relatie als ik het gevoel heb dat hij elk moment kan zeggen "Je kan vertrekken omdat we er niet uit komen qua kinderwens."
Ik wil hem niet kwijt.
En ja. Ik ben 22. Dus het kan veranderen. Maar daar kunnen we het beter niet op gokken, want ik geloof niet dat ik ineens moedergevoelens ga krijgen.
Door deze situatie ga ik me er alleen maar meer van afzetten.
LukieBradley schreef:Herkenbaar Ineke.
Ik wou extra aflossen bij de belasting maar je krijgt na 10 werkdagen pas bericht ofzo dat het is verwerkt
Hallo ik betaal om mijn schuld te zien kelderen ja![]()
Pfff ik zoek naar motivatie, ligt niet onder de stoel of tafel en ook niet in de gang
hagelslag schreef:Ik maak mij zorgen om 1 van mijn favoriete boeren waar ik kom met voer in Nederland.
De spanning met betrekking tot eiwti arm voeren en alle andere dingen betreft boer zijn is echt heel heel erg merkbaar.
Dit vind ik niet leuk, het is een goeie vent die echt hard werkt en het beste voor heeft met zijn dieren.
Ik heb nog geen ander bedrijf gezien waar de klauwen van de koe zo vaak gesneden/gekapt worden als hier.
Lestrange01 schreef:Dat ik dus blijkbaar een tenniselleboog heb door de oefeningen die ik van de fysio moest doen.
Nu mag ik dus een aantal van de oefeningen niet meer doen, gelukkig de meeste nog wel.
Echt dit soort onzin gebeurd dus altijd bij mij, probeer ik iets goeds te doen voor mijn lichaam en dan gaat het in protest
"Wel bewijs dat je fanatiek aan de slag bent gegaan! Daar ben ik blij mee."
Nou achteraf had ik liever wat minder fanatiek geweest
MyWishMax schreef:Lestrange01 schreef:Dat ik dus blijkbaar een tenniselleboog heb door de oefeningen die ik van de fysio moest doen.
Nu mag ik dus een aantal van de oefeningen niet meer doen, gelukkig de meeste nog wel.
Echt dit soort onzin gebeurd dus altijd bij mij, probeer ik iets goeds te doen voor mijn lichaam en dan gaat het in protest
"Wel bewijs dat je fanatiek aan de slag bent gegaan! Daar ben ik blij mee."
Nou achteraf had ik liever wat minder fanatiek geweest
Welkom bij de club maandagochtend modellen. Ik heb er ook 2
' we gaan deze oefeningen doen, die zijn goed voor dit en dat ' tijdje later met alle nieuwe oefeningen stoppen omdat mijn lijf gewoon nee zegt.
Bubblewrap schreef:Jolien87 schreef:Ik denk dat ik het eerst netjes aan ze ga vragen, ze wonen er nog niet zolang. Hoewel ze zich hopelijk zelf ook wel kunnen bedenken dat de vluchtroute vrij moet blijven. Maar bij de volgende keer kon de stoel wel eens pootjes krijgen.
Ik zou inderdaad even open het gesprek aan gaan. Ze brengen zichzelf vast niet opzettelijk in potentieel gevaar
Zebrastreep schreef:Spierknopen in mijn nek en schouder recht jemig wat een pijn en wat voel ik verrot erdoor en zelf een beetje verdrietig. Pijn zit recht boven mijn rechter wenkbrauw waardoor mijn oog ook dik voelt. Kaak en kiezen doen ook mee en mijn mond / keel / oren ook. Geen paniek voor mensen die denken corona want hoofdpijn ik heb daar verder gelukkig geen klachten mee. Geen koorts en geen verkoudheid wel even een heel groot spanningsmomentje erom ( thanks Google) maar dit is echt alleen maar puur stekende pijnen.
Verklaard wel de klachten van de afgelopen maanden. Teveel spanning opgebouwd en in plaats van dat ik tot rust ben gekomen in mijn vakantie en nu weer volop aan de bak moet lijk ik juist nog meer moe zijn geworden. Het is niet zo dat ik geen zin heb om te werken want dat heb ik eigenlijk juist weer heel erg.
En nu echt op tijd slapen vanavond
Lestrange01 schreef:Zebrastreep schreef:Spierknopen in mijn nek en schouder recht jemig wat een pijn en wat voel ik verrot erdoor en zelf een beetje verdrietig. Pijn zit recht boven mijn rechter wenkbrauw waardoor mijn oog ook dik voelt. Kaak en kiezen doen ook mee en mijn mond / keel / oren ook. Geen paniek voor mensen die denken corona want hoofdpijn ik heb daar verder gelukkig geen klachten mee. Geen koorts en geen verkoudheid wel even een heel groot spanningsmomentje erom ( thanks Google) maar dit is echt alleen maar puur stekende pijnen.
Verklaard wel de klachten van de afgelopen maanden. Teveel spanning opgebouwd en in plaats van dat ik tot rust ben gekomen in mijn vakantie en nu weer volop aan de bak moet lijk ik juist nog meer moe zijn geworden. Het is niet zo dat ik geen zin heb om te werken want dat heb ik eigenlijk juist weer heel erg.
En nu echt op tijd slapen vanavond
Tijd om lekker gemasseerd te worden! Als je gezicht ook zo'n pijn doet kan je vragen of ze je kaak mee willen pakken, daar zit vaak veel spanning en ik kan uit ervaring zeggen dat dit veel pijn veroorzaakt.
Ik heb nu ook een hele vervelende spierknoop bij mijn schouder maar die gaat volgende week flink aangepakt worden door de masseur
Marcella schreef:Heb een snee van goede 3 cm die flink bloede en voor de rest bont en blauw. Vermoed ook wervel verschoten, want krijg ineens hoofdpijn.