Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 13:06

Ik had zondag een pakketje besteld bij een bedrijf dat in Eersel bleek te zitten. Ik woon in Den Haag. Het pakket is verstuurd met DHL en ligt nu blijkbaar in Frankfurt in een sorteercentrum.

Je zou zeggen dat dat efficienter kan :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 13:14

Esaqar schreef:
Vanaf moment 1 duidelijk tegen mijn vriend geweest.
Ik heb geen kinderwens.
Prima, hij ook niet.

Nu, bijna 1,5 jaar verder woont hij sinds een maand of 4 op zichzelf, ik ben er veel. Toch had ik het gevoel dat er iets met 'm was.

En toen kwam het er uit.
Ja misschien wou meneer het toch wel.

Inmiddels is dit 1,5e week geleden en ik weet het niet meer.
Dit wordt zo toch niks meer?
Ik kan me toch niet 100% geven in een relatie als ik het gevoel heb dat hij elk moment kan zeggen "Je kan vertrekken omdat we er niet uit komen qua kinderwens."

Ik wil hem niet kwijt.

En ja. Ik ben 22. Dus het kan veranderen. Maar daar kunnen we het beter niet op gokken, want ik geloof niet dat ik ineens moedergevoelens ga krijgen.
Door deze situatie ga ik me er alleen maar meer van afzetten.

Ik snap je dat je geen kinderwens hebt hoor! Zelf ben ik 23 ik heb dan wel geen vriend maar kinderen? Nee daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten. Maar misschien als ik 27 ben dat ik denk ja nu wil ik wel kinderen. 22 is ook jong en je bent dan meestal nog bezig met een studie zit in de drukste tijd van je leven. Maar wat je zegt misschien over 5 jaar wil ik het wel. Alleen vaak is het wel lastig als de ander er al meer aan toe is. Zo was mijn ex ook er al best aan toe ook omdat hij al wat ouder was. Ik was er nog zeker niet aan toe en heb dit ook gezegd. Relatie is inmiddels stuk en hij was wel de laatste persoon op aarde met wie ik kinderen wou hebben. Ik weet niet of je het kent maar ik ben nogal gehecht aan mijn vrijheid en dat ik niet met alles en iedereen constant rekening hoef te houden. Maar wel erg vervelende situatie voor jullie ik hoop dat jullie er gezamenlijk uitkomen of dat hij zijn kinderwens nog wat voor zich uitschuift.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 13:18

Dat ik een extra terugbetaling heb gedaan op mijn hypotheek. Dat het geld wel direct van mijn rekening af is, maar dat het een paar werkdagen duurt om het te verwerken op mijn hypotheek.

Het is betaald met IDeal. Het staat dus ( in principe) gelijk op de rekening van de bank. Ik erger mij dus nu aan het feit dat het geld blijkbaar “ in de lucht zwerft”
Het gaat niet om 100 euro :=

Het komt vast in orde, maar control freak als ik ben is het heel irritant. :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 13:39

Herkenbaar Ineke.
Ik wou extra aflossen bij de belasting maar je krijgt na 10 werkdagen pas bericht ofzo dat het is verwerkt
Hallo ik betaal om mijn schuld te zien kelderen ja :')

Pfff ik zoek naar motivatie, ligt niet onder de stoel of tafel en ook niet in de gang

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 13:54

LukieBradley schreef:
Herkenbaar Ineke.
Ik wou extra aflossen bij de belasting maar je krijgt na 10 werkdagen pas bericht ofzo dat het is verwerkt
Hallo ik betaal om mijn schuld te zien kelderen ja :')

Pfff ik zoek naar motivatie, ligt niet onder de stoel of tafel en ook niet in de gang

O zo bekend. Dag nadat ik de vaste aflossing gedaan heb rest bedrag betaald, maar nog steeds niet verwerkt en ook gewoon rente gerekend door belastingdienst.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 14:40

Mijn pas is ingeslikt door de pinautomaat -O- Ineens storing terwijl ik hem net erin had gedaan, start ie helemaal op als een computer, weg pas. ‘Pinautomaat buiten gebruik’.

Dus ik net kijken wat ik kan doen, ingelogd via de website. Moet ik ook via de app een controle doen. Gaat ie ineens de app updaten?

Lekker handig allemaal.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 14:47

Ik maak mij zorgen om 1 van mijn favoriete boeren waar ik kom met voer in Nederland.
De spanning met betrekking tot eiwti arm voeren en alle andere dingen betreft boer zijn is echt heel heel erg merkbaar.

Dit vind ik niet leuk, het is een goeie vent die echt hard werkt en het beste voor heeft met zijn dieren.
Ik heb nog geen ander bedrijf gezien waar de klauwen van de koe zo vaak gesneden/gekapt worden als hier.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 15:26

hagelslag schreef:
Ik maak mij zorgen om 1 van mijn favoriete boeren waar ik kom met voer in Nederland.
De spanning met betrekking tot eiwti arm voeren en alle andere dingen betreft boer zijn is echt heel heel erg merkbaar.

Dit vind ik niet leuk, het is een goeie vent die echt hard werkt en het beste voor heeft met zijn dieren.
Ik heb nog geen ander bedrijf gezien waar de klauwen van de koe zo vaak gesneden/gekapt worden als hier.

Misschien eens contact op nemen met het ZOB? Misschien kan 1 van hun vrijwilligers helpen: https://www.zorgomboerentuinder.nl/

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 15:36

Dat ik dus blijkbaar een tenniselleboog heb door de oefeningen die ik van de fysio moest doen.

Nu mag ik dus een aantal van de oefeningen niet meer doen, gelukkig de meeste nog wel.

Echt dit soort onzin gebeurd dus altijd bij mij, probeer ik iets goeds te doen voor mijn lichaam en dan gaat het in protest _O-

"Wel bewijs dat je fanatiek aan de slag bent gegaan! Daar ben ik blij mee."

Nou achteraf had ik liever wat minder fanatiek geweest :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 15:40

Lestrange01 schreef:
Dat ik dus blijkbaar een tenniselleboog heb door de oefeningen die ik van de fysio moest doen.

Nu mag ik dus een aantal van de oefeningen niet meer doen, gelukkig de meeste nog wel.

Echt dit soort onzin gebeurd dus altijd bij mij, probeer ik iets goeds te doen voor mijn lichaam en dan gaat het in protest _O-

Welkom bij de club maandagochtend modellen. Ik heb er ook 2 _O-
' we gaan deze oefeningen doen, die zijn goed voor dit en dat ' tijdje later met alle nieuwe oefeningen stoppen omdat mijn lijf gewoon nee zegt. :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 15:47

MyWishMax schreef:
Lestrange01 schreef:

Welkom bij de club maandagochtend modellen. Ik heb er ook 2 _O-
' we gaan deze oefeningen doen, die zijn goed voor dit en dat ' tijdje later met alle nieuwe oefeningen stoppen omdat mijn lijf gewoon nee zegt. :')

Denk toch dat wij iets verkeerds hebben gedaan in ons vorig leven :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 15:53

-O- Yep

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 15:56

Bubblewrap schreef:
Jolien87 schreef:
Ik denk dat ik het eerst netjes aan ze ga vragen, ze wonen er nog niet zolang. Hoewel ze zich hopelijk zelf ook wel kunnen bedenken dat de vluchtroute vrij moet blijven. Maar bij de volgende keer kon de stoel wel eens pootjes krijgen.

Ik zou inderdaad even open het gesprek aan gaan. Ze brengen zichzelf vast niet opzettelijk in potentieel gevaar ;)

Neuh, ik ga er ook vanuit dat ze het niet met opzet doen. Voor hun is de vluchtroute wel gewoon vrij. Rechts is de trap naar beneden dus zij kunnen gewoon via hun balkondeur eruit maar voor mij en de overige bewoners op deze verdieping wordt het een uitdaging als we erlangs moeten. :=

Buum zat het buiten dus heb hem netjes gevraagd of ze de vluchtroute vrij willen houden. Opgelost. :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 16:48

Dat ik iets niet goed heb gedaan op m'n werk en daardoor maak ik me druk. Irritant.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:09

Spierknopen in mijn nek en schouder recht jemig wat een pijn en wat voel ik verrot erdoor en zelf een beetje verdrietig. Pijn zit recht boven mijn rechter wenkbrauw waardoor mijn oog ook dik voelt. Kaak en kiezen doen ook mee en mijn mond / keel / oren ook. Geen paniek voor mensen die denken corona want hoofdpijn ik heb daar verder gelukkig geen klachten mee. Geen koorts en geen verkoudheid wel even een heel groot spanningsmomentje erom ( thanks Google) maar dit is echt alleen maar puur stekende pijnen.

Verklaard wel de klachten van de afgelopen maanden. Teveel spanning opgebouwd en in plaats van dat ik tot rust ben gekomen in mijn vakantie en nu weer volop aan de bak moet lijk ik juist nog meer moe zijn geworden. Het is niet zo dat ik geen zin heb om te werken want dat heb ik eigenlijk juist weer heel erg.

En nu echt op tijd slapen vanavond

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:20

DHL stond geheel toevallig weer 'voor een dichte deur' (knap wel, kantoorgebouw met receptie enzo..)
En nu word het morgen geleverd op een pick up point |o |o |o DHL....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:28

Sicayes schreef:
DHL stond geheel toevallig weer 'voor een dichte deur' (knap wel, kantoorgebouw met receptie enzo..)
En nu word het morgen geleverd op een pick up point |o |o |o DHL....

Dat presteert DHL vaker net als ups

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:36

Door de kas raam gevallen. :=

En daar kan glas niet tegen dus die lig in stukken. |o

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:38

Marcella schreef:

Oei, heb je zelf niets?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:40

Zebrastreep schreef:
Spierknopen in mijn nek en schouder recht jemig wat een pijn en wat voel ik verrot erdoor en zelf een beetje verdrietig. Pijn zit recht boven mijn rechter wenkbrauw waardoor mijn oog ook dik voelt. Kaak en kiezen doen ook mee en mijn mond / keel / oren ook. Geen paniek voor mensen die denken corona want hoofdpijn ik heb daar verder gelukkig geen klachten mee. Geen koorts en geen verkoudheid wel even een heel groot spanningsmomentje erom ( thanks Google) maar dit is echt alleen maar puur stekende pijnen.

Verklaard wel de klachten van de afgelopen maanden. Teveel spanning opgebouwd en in plaats van dat ik tot rust ben gekomen in mijn vakantie en nu weer volop aan de bak moet lijk ik juist nog meer moe zijn geworden. Het is niet zo dat ik geen zin heb om te werken want dat heb ik eigenlijk juist weer heel erg.

Tijd om lekker gemasseerd te worden! Als je gezicht ook zo'n pijn doet kan je vragen of ze je kaak mee willen pakken, daar zit vaak veel spanning en ik kan uit ervaring zeggen dat dit veel pijn veroorzaakt.

Ik heb nu ook een hele vervelende spierknoop bij mijn schouder maar die gaat volgende week flink aangepakt worden door de masseur }>

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:42

Marcella schreef:

Liever het glas in stukken als jij! heb je je niet verwond?

Ik moet koken maar ik wil niet. Want ik haat koken. Haat. HAAT.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:44

Lestrange01 schreef:
Zebrastreep schreef:

Tijd om lekker gemasseerd te worden! Als je gezicht ook zo'n pijn doet kan je vragen of ze je kaak mee willen pakken, daar zit vaak veel spanning en ik kan uit ervaring zeggen dat dit veel pijn veroorzaakt.

Ik heb nu ook een hele vervelende spierknoop bij mijn schouder maar die gaat volgende week flink aangepakt worden door de masseur }>

Ja mijn moeder wil ook heen dus we gaan weer naar een drukpunten masseur. Vindt het altijd vrij pijnlijk maar de pijn wat ik nu weer voel en met name in mijn nek en bij een oude blessure is ook niks. Blijft een zwakke plek zeiden ze al met name in de schouder. En ik heb vorig jaar een flinke klap op mijn hoofd en nek gehad dus het blijft gewoon een zwak punt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:58

Heb een snee van goede 3 cm die flink bloede en voor de rest bont en blauw. Vermoed ook wervel verschoten, want krijg ineens hoofdpijn.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:00

Beterschap en sterkte dan Marcella. Misschien even medische hulp inschakelen?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:09

Marcella schreef:
Heb een snee van goede 3 cm die flink bloede en voor de rest bont en blauw. Vermoed ook wervel verschoten, want krijg ineens hoofdpijn.

Met glas in je huid kan je best wel even langs de huisarts soms geven ze geven nog wel een tetanusspuit ervoor.

Wel gevaarlijk dat het glas zomaar kan knappen